Die moet ook op US staanquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef ryan_atwood het volgende:
bij mij werkt de clearance-truc niet meer volgens mij. Als ik de cookie-editor open staat de country al op NL, maar de clearance link wordt niet zichtbaar
Snel!quote:Your order shipped on 07/16/2008 via Fedex International. After midnight EST tonight, you can track your order by clicking here or visit our website and click 'Order Tracking' at the bottom of the page.
Ben ik blind of...? Waar staat de clearance dan? Ook gewoon bij t hoofdmenu?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Ace1 het volgende:
Download het programma HotSpot Shield... dat maakt een vpn verbinding met een US ip... erg handig! Je hoeft niks te editten... En je kan het makkelijk aan en uit zetten.
ja mijn hoogste tot nu toe was $520.50...daar hebben ze ongeveer 32% btw en invoerrechten over gerekend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Eriklaag het volgende:
[..]
Thanks, heb het even aangepast.
Heeft er ooit iemand van jullie al is een bestelling van $500+ geplaatst? Hoeveel was diegene ongeveer kwijt aan onze vrienden aan de grens?
Zonde van sommige tees waar het merk wel heel groot opstaat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef Eriklaag het volgende:
Ola, mijn eerste post op Fok!. Na lange tijd geen account aan te kunnen maken, nu eindelijk gelukt.
Ben helemaal verliefd op Abercrombie geworden sinds ik in de meivakantie naar Orlando, Florida op vakantie was, daar heb ik slechts 2 tshirts en één vest van Abercrombie gehaald. Keek vaak op abercrombie.com site, maar gister was er eindelijk veel bij de clearance gevoegd, dus even vol gebruik van gemaakt. Heb het volgende besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whiii, kwam uit op ~$540 incl. verzendkosten. Gister avond dus besteld, benieuwd wanneer ik het binnen heb. Als ik de reacties hier zo lees binnen een week zeker.
Hopelijk zit de douane ook even mee
mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft pas zo'n broekje besteld.
Die past perfect. Zij heeft gekeken wat voor broek maat ze normaal gesproken heeft (dus de breedte/waist)
Vervolgens die maat besteld. Dus even in de size chart kijken en dan de gené nemen die overeenkomt met een normale broekmaat.Zij had het overigens vergeleken met haar G-star broekmaat
![]()
Hoop dat je er wat aan hebt.
ja gewoon maat M, en maat S voor de slippers.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:01 schreef dmxniek het volgende:
die t-shirts moet ik die in dezelfde maat kopen als die ik van de europese merken (replay, armani diesel) ook heb? ben 1,80m en weeg 67kg. heb normaal altijd M. en die slippers ik heb maat 42 dan zal S goed zijn?
Al mijn A&F jeans heb ik in maat 32/30, de jeans die ik in NL heb gekocht zijn meestal in maat 31/30 (Diesel) of 32/32 (Replay), en van Nudie zelfs maat 33/32. Ik ben achter de juiste maat gekomen door andere mensen de lengte van hun broek op te laten meten, zo wist ik dus precies welke maat ik moest hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef ssebass het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind om een goede broek te vinden daar. Ik heb er veel gepast en de meeste zaten toch wat raar. Ik kan wel even kijken welke maar ik heb. Misschien handig voor anderen.
Even gekeken en voor jeans heb ik normaal gesproken iets van 32/32 of 31/32 en voor de A&F broek heb ik 32/30 gekocht. Hij is iets aan de wijde kant maar die andere zat zo smal. Ze zijn dus wat lang en smal. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.
Het is trouwens een vriendinquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?
want als je bijv broekmaat 27 hebt dan kun je kiezen uit maat 4 en maat 6..
dus ik vroeg me af of je dan beter de grote of de kleine kunt nemen?
en heeft jouw vriendin precies dit broekje of een andere?
Serieus joh? Mooi genaaid door Abercrombie!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Haha, dat had ik ook. Bij mijn andere tees die ik in de US zelf had gekocht, was dat niet. Nu zag ik opeens 2 polo's met de 'beschadiging', maar toen ik het bij een andere ook zag, voelde ik de bui al hangen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
oa. de Moonmark, maar het staat gewoon bij de beschrijvingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef DaveC het volgende:
Beschadiging bij tees? Welk model dan? Heb het bij bijna alles gezien, fleece, polo's, crews maar nog nooit bij tees, ook niet in een winkel. En ik heb ongeveer 20 van die tees.
Vind wel dat ze het op de website moeten vermelden als het beschadigingen aan zitten, asl je er niet van houd dan koop je 't gewoon niet.
quote:100% cotton, Supersoft, subtle destruction and color loss, distressed screenprint and applique with embroidery, self-fabric interior neck taping, Vintage Abercrombie Wash, Muscle Fit, Imported
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |