Zal wel te duur zijn. Er is ook niet meer zoveel te vertellen over Oranje nu ze daar weg zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk vreemd dat ze terug naar Hilversum verhuizen. Je kan veronderstellen dat ze dat pand waarin ze filmen toch wel voor heel het EK zullen afgehuurd hebben ...
Was 2 jaar geleden in Duitsland ook al zo.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk vreemd dat ze terug naar Hilversum verhuizen. Je kan veronderstellen dat ze dat pand waarin ze filmen toch wel voor heel het EK zullen afgehuurd hebben ...
Klopt,quote:Op zondag 22 juni 2008 23:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Zal wel te duur zijn. Er is ook niet meer zoveel te vertellen over Oranje nu ze daar weg zijn.
Tjah, waarom moet het over Oranje gaan ? Op de Belgische (commerciele) tv maken ze ook het hele EK zo'n programma live vanuit Zwitserland terwijl we niet eens deelnemen aan het EK ...quote:Op zondag 22 juni 2008 23:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Zal wel te duur zijn. Er is ook niet meer zoveel te vertellen over Oranje nu ze daar weg zijn.
Oranje was anders aardig mak gisteren. Zat weinig gif in.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
In slaap laten sussen door de Russen? Wat lult die Van Halst nou weer.
Die Russen gingen als de brandweer.
Nederland is weg dus de NOS ook. ( al blijven er wel wat achterquote:Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
heel triest iddquote:Op zondag 22 juni 2008 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Niet inzoomen op de spelersbus"
Wat is dat nou weer voor onzin?
Omdat het een Nederlands programma is. Verder zou ik het ook niet weten.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, waarom moet het over Oranje gaan ? Op de Belgische (commerciele) tv maken ze ook het hele EK zo'n programma live vanuit Zwitserland terwijl we niet eens deelnemen aan het EK ...
Zal wel zijn dat het zo is, ik vraag mij alleen af waaromquote:Op zondag 22 juni 2008 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nederland is weg dus de NOS ook. ( al blijven er wel wat achter)
Zo was het tijdens het WK 06 ook.
Je zegt het zelf al commerciele tvquote:Op zondag 22 juni 2008 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, waarom moet het over Oranje gaan ? Op de Belgische (commerciele) tv maken ze ook het hele EK zo'n programma live vanuit Zwitserland terwijl we niet eens deelnemen aan het EK ...
Commercie. Wij liefhebbers zijn niet de doelgroep. Dat laat het programma toch al weken lang zien?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zal wel zijn dat het zo is, ik vraag mij alleen af waarom. Alsof het EK stopt omdat Nederland eruit ligt ...
Dat natuurlijk niet maar de NOS maakt toch veel programma´s van overheidsgeldquote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zal wel zijn dat het zo is, ik vraag mij alleen af waarom. Alsof het EK stopt omdat Nederland eruit ligt ...
Nee Joost, tot en met vandaag , dan was de keuze Oostenrijk of (Wenen) of Hilversumquote:Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Don't you say no more no more no more no morequote:Op zondag 22 juni 2008 23:45 schreef DANILXL het volgende:
hou je bek jack
Inderdaad. Dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar was het -Jackie-kruipt-in-iemands-hol-moment.
Ja laten we Edwin ook nog even de grond in borenquote:
Ssshht, keepers kunnen nooit wat fout doen!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:47 schreef DANILXL het volgende:
2-1 van der sar stond helemaal fout
Normaal zwamt 'ie alleen, maar deze keer heeft 'ie gelijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja laten we Edwin ook nog even de grond in boren
Danil![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |