Ik ga zo te bed. Word morgen nog een lange nacht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik niet alleen. Ik ga nu ook gewoon zuipen hoor..moet toch iets he.
Bedroevend vind ik het. Jack heeft al twee weken lange 'hele leuke gasten vandaag'.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef RemcoW85 het volgende:
Die geprekjes tussen de nabeschouwing en het programma zelf in zijn geinig om te zien. Toch nog ff tijdens het wandelingetje een beetje praten.
Ja maar het komt zo lekker geforceerd overquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedroevend vind ik het. Jack heeft al twee weken lange 'hele leuke gasten vandaag'.
inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wehe die kop van Mario bij dat bord van Piet.
Mario dist Piet een aantal keer. En terecht.
Mensen die Piet een meesterscout vinden
Mensen die Mario Been met zijn lipgloss serieus nemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wehe die kop van Mario bij dat bord van Piet.
Mario dist Piet een aantal keer. En terecht.
Mensen die Piet een meesterscout vinden
Slik. Thanks ik had gezocht maar kon het niet vinden.quote:
nooit met een wedstrijd van het NTquote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef magnifor het volgende:
Geen sportzomer vandaag?
Ik hoop dat ze het fragment herhalen van de uitzending een dag na de wedstrijd Nederland - Italië waar Jack van Gelder iedereen oproept 30 juni toch echt alvast vrij te houden zodat ze het concert van André Rieu kunnen bijwonen, die had immers een concert beloofd als Nederland Europees kampioen zou worden.quote:Op zondag 22 juni 2008 04:09 schreef mcyodogg het volgende:
Ben benieuwd of Jack nog terug gaat komen op zn woorden 'ik denk dat we gewoon van die russen gaan winnen, jongens. dat kan toch niet anders?' Of iets in die richting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |