rickrollen bedoel je?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef Biels het volgende:
Of het is een groot complot om iedereen massaal te goatse-en.
Ik denk het laatste, de feiten kloppen namelijk allemaal. Zelfs het dochtergedeelte en het labiele vrouwengehalte.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dit kan toch niet echt waar zijn![]()
zitten ze ons nou te fucken of zijn die twee echt van plan elkaar hier helemaal af te maken?
wat érrug......
Door die naam begin ik te denken dat dit iets van Croupouque is.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:16 schreef Chriz2k het volgende:
Ik geloof in de oprechtheid van katje.
goatse-en is zooooo 2003quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand goatse tikken als ze rickrollen bedoelen?
Ik dacht dat je niet bij me klaarkwam?quote:
Je bent geen slet, je bent een hoer. Maakt niet uit zo gaan die dingen. Had ik je maar op de geleen gezet ofzo, mss had je nog wat opgeleverd in plaats van gekost.quote:Ja want bij mannen is het natuurlijk altijd zo dat ze op de eerste date mogen neuken wie ze willen, maar als een vrouw het doet is ze meteen een slet!
[..]
Waar dacht je dat alles vandaan kwam? Van boven, van de hemel? Mensen moeten werken voor hun geld. Je weet wel W-E-R-K-E-N. Je was al te blij met alles dat je kon besteden door mij. Ik heb je kansen geboden die je nooit hebt gehad. En ja dat houdt veel werken in.quote:Helaas geloof ik daar heel weinig van. Als dat zo was, was je wel wat vaker thuis geweest. Dan was je er voor mij geweest!
[..]
Ja je ouders. Zelf was je te blut. En ik heb moeten vechten voor dat geld. Bah.quote:Vergeet er niet bij te vertellen dat daar hele duidelijke afspraken over gemaakt zijn, en dat je alles van mijn ouders terug hebt gehad klootzak!
[..]
Zoveel dronk ik niet oke. Ja er waren momenten dat het te ver ging. Best wel ver. Maar ik was er ook voor je tijdens moeilijke tijden. Erg moeilijke tijden. En ik was altijd loyaal. Altijd.quote:Ja en janken deed ik zeker! Zoals ik al eerder vermeldde was je nooit thuis en op de momenten dat je thuis was hing je de klootzak uit en dronk je veel! Je werd elke keer boos op mij terwijl ik je (op dat moment) nog niks had gedaan! Vind je het heel gek dat ik uiteindelijk mijn heil bij Ricardo ging zoeken? Jij was er nooit meer voor mij en ik had mijn aandacht nodig. We hebben er zo vaak avonden lang over zitten praten en je deed er geen fuck aan!
[..]
Ik heb je niks aangedaan. Maar jij wel, zelfs als het uit is nog teren op mn geld. Je hebt geen verantwoordelijkheid laat staan dat je eens dacht: laat ik voor mezelf opkomen en zelf mn boontjes doppen. Nee altijd iemand anders die het moet doen. Ik had er genoeg van Katja, echt genoeg.quote:Ik ben gevlucht omdat de situatie uiteindelijk ondraagbaar was ja! Je denkt verdomme toch niet dat ik nog met jou in 1 huis wou wonen he?
[..]
Ow dus jij denkt dat ik me in die maanden niet de tering heb gewerkt om er maar voor te zorgen dat ik mn (ons) huisje niet zou verliezen? Weet je wat de huur was? En dat je die maanden hebt meebetaald mocht ook wel voor alles wat je me hebt aangedaan!
[..]
Ik maak je af en dat weet je.quote:Dat zijn loze woorden, en dat weet je zelf ook.
Wat die foto's betreft, ik heb ook nog een aantal leuke voor jou. Dus ga je gang!
De echte naam van Katje zal ook wel Kimberley zijn. En ze draagt vast een kettinkje met die naam om haar nek!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:15 schreef Feitosa het volgende:
Ricardo, Rasheed............te erge achterbuurtnamen. Dit is gewoon te stereotype......
Jij bent echt een reltoerist hequote:
Maar bij jou en miss-hoerie-for-you was het wel echt waar dat ze het geld voor je concertkaarten of zoiets achterover had gedruktquote:
Heb jij je dvd speler al weer terug ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
De echte naam van Katje zal ook wel Kimberley zijn. En ze draagt vast een kettinkje met die naam om haar nek!
Artikelen op internet die beschrijven wat er in topics op internetforums gebeurt. Rock bottom.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:16 schreef La_Vita het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)-gezellige-fok-forum
Oke, een mocro die alcohol drinkt en werkt voor zijn geld. Nu wordt het topic echt ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef Paramnesia het volgende:
Waar dacht je dat alles vandaan kwam? Van boven, van de hemel? Mensen moeten werken voor hun geld. Je weet wel W-E-R-K-E-N. Je was al te blij met alles dat je kon besteden door mij. Ik heb je kansen geboden die je nooit hebt gehad. En ja dat houdt veel werken in.
Zoveel dronk ik niet oke. Ja er waren momenten dat het te ver ging. Best wel ver.
Hoezo?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Artikelen op internet die beschrijven wat er in topics op internetforums gebeurt. Rock bottom.
nopequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:21 schreef Bertbrussen222 het volgende:
Zijn die makkelijke FOK-sletjes ook altijd lelijk?
En de rest van belgiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik dacht dat Paramnesia die nep Belg deed?
denk dat die foto's uitblijven... of zijn ze allebei druk aan t uploaden?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:22 schreef Bertbrussen222 het volgende:
*bitterballen in het vet gooit*
Iemand?
sararaats?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ssssssht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:22 schreef Queen_Bee het volgende:
weetnie, para reageerde met: "had je net zo goed op geleen kunnen zetten"quote:
Ik doelde meer op ons topic waarbij "ik jouw minnaar in elkaar had gehoekt en op het bureau moest komen"quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar bij jou en miss-hoerie-for-you was het wel echt waar dat ze het geld voor je concertkaarten of zoiets achterover had gedrukt
Serve yourself: [V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #33quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:23 schreef Bertbrussen222 het volgende:
Ok, makkelijke sletjes: MELDEN!
kan iemand alvast een flickr.com account openen voor alle vunzige foto's dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef right_turn het volgende:
Kan iemand vast beginnen met het schrijven van een mooie samenvatting? Is wel zo makkelijk voor de OP van deeltje 2 en verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |