Vanaf week 31 gaat iemand anders de rooster maken, dus dat gaat goed komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:50 schreef morgane het volgende:
That would be great8-17 is erg lang inderdaad. Als je het al een paar keer aangegeven hebt, moet hij het wel begrijpen lijkt me.
misschien vakantiewerk doen bij je vader, die kan altijd wel iemand gebruikenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:19 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ik wil werken, maar bij ons hebben ze verdomme niemand nodig.
Als je even naar Nijmegen komt, heb ik genoeg voor je te doen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:29 schreef amstelfan het volgende:
[..]
misschien vakantiewerk doen bij je vader, die kan altijd wel iemand gebruiken
Weet je ook wie? Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:06 schreef NiekR het volgende:
[..]
Vanaf week 31 gaat iemand anders de rooster maken, dus dat gaat goed komen.
koop AH een winkel naast een bestaande winkel en breken ze de muur door!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:12 schreef zakpatat90 het volgende:
Wat is nu precies een doorbraakwinkel?
ik wil niet werken.......maar ze hebben mij nodig!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:19 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ik wil werken, maar bij ons hebben ze verdomme niemand nodig.
volgens mij niet. maar het is heel simpel, 5-half 10 is 4,5uur. staat er op de planning dat je 4uur werkt, krijg je eten vant werk. staat er dat je 4,5uur werkt, dan heb je eeen kwartiertje pauze en dus geen eten van het werk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:17 schreef Nouwk het volgende:
Als je werkt van 5 tot half 10, heb je dan etenspauze? Bij ons krijg je wel etenspauze als je werkt van 4 tot kwart over 8 (eigenlijk half 9 wordt het altijd maar je krijgt betaald tot kwart over), dus in theorie moet het wel zo zijn volgens mij? Je werkt 4.5 uur na 19.00 uur.
Als ik me niet vergis een 10 min - kwartier ochtendpauze, een uur middagpauze (onbetaald toch?) en daarna nog een kwartier koffiepauze.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:26 schreef NiekR het volgende:
Als je van 8-17u werkt, waar heb je dan allemaal recht op? Hoeveel pauze/eten ect?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |