Als het goed is vallen de uren waar je extra geld over krijgt onder "TOESLAGUREN" op je loonstrookje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:31 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met als je tussen 20:00 en 21:00 werkt, je krijgt voor dat uurtje 33% extra betaald maar hoe kan ik dat terug zien op mijn loonstrookje?
Ik zie namelijk gewoon uren gewerkt 51 en dat x ¤8.87 en dan kom ik ook gewoon op 452.37 uit, maar tijdens die uren heb ik ook dus tussen 20-21:00 gewerkt...
Komt dit te staan bij ADV uren, waar stond dat ook alweer voor? Heb er namelijk 2 uitbetaald gekregen.
Kan je eigenlijk je pensioenpremie stop zetten ofzo betaal er nu elke keer voor maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik bij AH met pensioen ga.
En ik ben sinds kort verhuisd en krijg nu reiskostenvergoeding alleen dit staat nog niet op mijn loonstrookje, maar volgens mijn teamleider komt dit omdat mijn adres midden in die periode verandert is en dat ik het krijg bij de volgende periode, klopt dit?
Mijn adres op me loonstrookje is wel al verandert maar "enkele reis woon-werk" staat nog op 001km.
Ik krijg namelijk ¤11 per gewerkte dag aan reiskostenvergoeding, dus wil het wel graag hebben.
Inderdaad, je moet hiervoor echter wel een contract van 12 uur en een kwartier hebben (of meer) of zoveel uur werken in één week om recht te hebben op toeslaguren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:41 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Als het goed is vallen de uren waar je extra geld over krijgt onder "TOESLAGUREN" op je loonstrookje.
Hmm, en dat is het intranet van de AH? Hoe kan ik dat te zien krijgen, dan? Zeker bij de AH zelf inloggenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:57 schreef zuivelman het volgende:
[..]
genoeg bronnen.. maar qua regeltjes moet je volgens mij op winkelweb kunnen vinden?
Je hoeft geen contract te hebben van meer dan 12 uur. Als je een contract hebt van 4 uur en je werkt 13 uur, dan krijg je ook gewoon de toeslagen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet hiervoor echter wel een contract van 12 uur en een kwartier hebben (of meer) of zoveel uur werken in één week om recht te hebben op toeslaguren.
klopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hmm, en dat is het intranet van de AH? Hoe kan ik dat te zien krijgen, dan? Zeker bij de AH zelf inloggen.
je werkte van 17-22 toch? das gewoon 5uur hoor. daarom heb je een half uur etenspauze..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:12 schreef Rhythm het volgende:
De werknemer die op een dag meer dan 4,5 uur werkt en na 19.00 uur doorwerkt,
heeft recht op een warme maaltijd van redelijke kwaliteit.
Godverdomme, ik snap zijn argument nu al. "Je werkt niet meer dan 4.5 uur".
volgens mij is dat niet zo hoor en maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet hiervoor echter wel een contract van 12 uur en een kwartier hebben (of meer) of zoveel uur werken in één week om recht te hebben op toeslaguren.
Toch nog eerder dan 22.00u geworden?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef morgane het volgende:
Ik heb precies even lang gewerkt, van 13-21:30word je wel moe van idd.
avondje supersnel bliepen:P ben blij dat ik gewoon geen kassa kan(A)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:11 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ik = moe. Net thuis van 12-20:30, overdag lekker rustig maar 's avonds kregen we de drukte die we overdag niet hadden... leuk hoor..
gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 juli 2008 03:25 schreef zuivelman het volgende:
[..]
avondje supersnel bliepen:P ben blij dat ik gewoon geen kassa kan(A)
ik mocht vandaag van 13:00-23:00. en aangezien ik binnenkort TL ga worden en dr niemand fvers regelen kon, mocht ik heel fijn lekker vers regelen.. hoe gaat het overigens met je pa? moet nog steeds weer een keertje langs. morgen heb ik lekker vrij, lekker verjaardag vieren:D
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:22 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je hoeft geen contract te hebben van meer dan 12 uur. Als je een contract hebt van 4 uur en je werkt 13 uur, dan krijg je ook gewoon de toeslagen.
@ Blrrrtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:12 schreef zuivelman het volgende:
volgens mij is dat niet zo hoor en maakt dat niet uit.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:06 schreef ikbenschipper het volgende:
of zoveel uur werken in één week om recht te hebben op toeslaguren.
Achter de informatie balie bliep je sowieso wat langzamer..quote:Op zondag 6 juli 2008 03:25 schreef zuivelman het volgende:
[..]
avondje supersnel bliepen:P ben blij dat ik gewoon geen kassa kan(A)
ik mocht vandaag van 13:00-23:00. en aangezien ik binnenkort TL ga worden en dr niemand fvers regelen kon, mocht ik heel fijn lekker vers regelen.. hoe gaat het overigens met je pa? moet nog steeds weer een keertje langs. morgen heb ik lekker vrij, lekker verjaardag vieren:D
was de verjaardag van m'n ma.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:49 schreef crx-boy het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
jammer dat je geen uitnodiging heb verstuurd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |