doe mij maar een sigaretje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:15 schreef freddieK het volgende:
[..]
het nieuws gaat razend snel, maar let op mijn woorden: wie een kuil graaft......
als je maar een smintje neemt
volgens mij is dat niet handig om via internet te zeggen, heb toch wel gehoord dat er nog wel eens mensen een officiele waarschuwing daarvoor krijgen ofzoietsquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:55 schreef crx-boy het volgende:
[..]
wat is er over mij?
en welke (a)sm was er nieuwsgierig over mij?
Lijkt me stug. Het is vrije tijd. Maargoed wie ben ik om te zeggen dat het niet kan..quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef schuilnaampje het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet handig om via internet te zeggen, heb toch wel gehoord dat er nog wel eens mensen een officiele waarschuwing daarvoor krijgen ofzoiets
een volle naam lijkt mij ook niet goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:04 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Het is vrije tijd. Maargoed wie ben ik om te zeggen dat het niet kan..![]()
vind het toch een houdini-act om niet ontslagen te worden, zou de eer aan me zelf houdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef schuilnaampje het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet handig om via internet te zeggen, heb toch wel gehoord dat er nog wel eens mensen een officiele waarschuwing daarvoor krijgen ofzoiets
crx-boy, boven genoemde zal voor jou bekend zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:48 schreef crx-boy het volgende:
[..]
een volle naam lijkt mij ook niet goed.
maar mss een andere hint waardoor ik wel weet wie het is!
Ieder gewerkt kwartier moet worden uitbetaald.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:52 schreef Kadooosh het volgende:
Is er eigenlijk iemand lid van de FNV hier?
Ik ben het namelijk een beetje zat om tot 21:00 betaald te krijgen maar pas rond 21:15-21:30 weg te mogen.
Eerst had ik hier geen problemen mee maar aangezien de nieuwe leider gierig is voor een banaan en een plastic zakje wil ik toch wel weten wat mijn rechten zijn.
Mja als ze het zouden uitbetalen dan blijf ik nog wel ff spiegelen, beter dan 15mins in de kantine te wachten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:58 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ieder gewerkt kwartier moet worden uitbetaald.
Dus werkt je echt door tot 21:15 uur, dan hoor je dat laatste kwartier ook betaald te krijgen. Werk je tot 21:05 uur en ga je dan je jas halen en moet je wachten tot de deur weer open mag, dan krijg je hem niet betaald.
ben het helemaal met je eens, ik zou de ogen uit mijn kop schamen, maar ja ik denk dat hij een plaat voor zijn kop heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:40 schreef freddieK het volgende:
[..]
vind het toch een houdini-act om niet ontslagen te worden, zou de eer aan me zelf houden
een plaat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef wiillie het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens, ik zou de ogen uit mijn kop schamen, maar ja ik denk dat hij een plaat voor zijn kop heeft.
wat ik heb begrepen leest ie regelmatig mee.. maarja, je kan je bronnen niet altijd vertrouwen..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef biel het volgende:
nu ff niet zo lullig doen over spleetje als tie er niet bij is....;)
achja, ik zeg altij maar zo:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:58 schreef biel het volgende:
ligt eraan wie je bronnen zijn!maar het zal het hek van de DAM zijn als ik die vertelde!
nou zeg, je mag best inDAMmen met je opmerkingenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:11 schreef biel het volgende:
ik zeg altijd maar zo, als je geen DAMstenen meer over hebt ben je verloren!
ik zie er liever 1 in de put, maar wel een diepequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef schuilnaampje het volgende:
[..]
achja, ik zeg altij maar zo:
Beter 1 schaap van de dam dan tien in de put
Als je hbo- duaal wilt gaan doen kun je terecht op vier hogescholen, verspreid door nederland. Amsterdam, Maastricht, Nijmegen en nog een die ik me niet kan herrineren. Je studeert dan Small Business & Retail.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef MarcovdL het volgende:
Weet iemand of AH nog afspraken heeft met enkele hogescholen, voor het HBO duaal traject? Of maakt dat verder niet uit? Ik heb namelijk bij sommige gezien dat het 1e jaar (of eerste 2) gewoon voltijd zijn. En wat is eigenlijk het max. contracturen voor HBO-duaal? (of is dat er niet?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |