geld apart houden.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:56 schreef NiekR het volgende:
Wat moet je doen, als ze een duidelijke fout in je salaris hebben gemaakt, in positieve zin voor mij?
Waarschijnlijk zijn het een paar cursussen van een dag. De praktijk zal je door een teamleider verkoopafhandeling van een Albert Heijn worden geleerd.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:05 schreef stijgende_ster het volgende:
En we gaan dus met de teamleiders een cursus binnen AH volgen. Gezien het instapniveau vmbo TL is, neem ik aan dat het goed te doen is. Ons is verder nog weinig over deze cursus bekend, hoevaak zijn er contacturen en wat is ongeveer de 'studielast' per week?
hij bedoeld wat anders.........denk dat alleen intimi dit begrijpen!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoeld hij dat je binnekort bij AH voor BdB poppen kan sparen?
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=11216quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoeld hij dat je binnekort bij AH voor BdB poppen kan sparen?
dat denk ik ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef crx-boy het volgende:
[..]
hij bedoeld wat anders.........denk dat alleen intimi dit begrijpen!
Moet je even bij je SM/OM vragen. Ik kan me herinneren dat ik op een teamleidersdag te horen kreeg dat je HBO Duaal bij AH kan doen, dacht via InHolland, weet niet zeker.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef MarcovdL het volgende:
Weet iemand of AH nog afspraken heeft met enkele hogescholen, voor het HBO duaal traject? Of maakt dat verder niet uit? Ik heb namelijk bij sommige gezien dat het 1e jaar (of eerste 2) gewoon voltijd zijn. En wat is eigenlijk het max. contracturen voor HBO-duaal? (of is dat er niet?)
als ik dat bedoelde ben ik wel ECHT heel erg goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:16 schreef LoneGunman het volgende:
[..]
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=11216
De belastingdienst rekent er ook rente bij...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef zuivelman het volgende:
[..]
lijktr me ook..
plus dat je dat "sparen" beter op een rekening met rente kan zetten
Hebben we nou weer ruzie met Vodafone?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:02 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Moet je even bij je SM/OM vragen. Ik kan me herinneren dat ik op een teamleidersdag te horen kreeg dat je HBO Duaal bij AH kan doen, dacht via InHolland, weet niet zeker.
ik niet in ieder geval. werk pas sinds kort bij de Albert Heijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hebben we nou weer ruzie met Vodafone?
het nieuws gaat razend snel, maar let op mijn woorden: wie een kuil graaft......quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:55 schreef biel het volgende:
heeft er trouwens iemand in dit topic een gesprek voor partime TL gehad op de ASW in utrecht?
hoorde dat daar een hele nieuwsgierige (a)sm bij zat!
iets over crx-boy of zo?
scry-boy SM ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:55 schreef biel het volgende:
heeft er trouwens iemand in dit topic een gesprek voor partime TL gehad op de ASW in utrecht?
iets over crx-boy of zo?
wat is er over mij?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:55 schreef biel het volgende:
iets over crx-boy of zo?
alleen jammer dat ik het nieuws niet weet!quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:15 schreef freddieK het volgende:
[..]
het nieuws gaat razend snel, maar let op mijn woorden: wie een kuil graaft......
als je maar een smintje neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |