Vloer oppervlakte ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:07 schreef morgane het volgende:
Wat is vvo? :$
blauwdrukken? je OM of SMM weet het ook welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef morgane het volgende:
Hmm zou ik van de AH hier ook wel willen weten, is dat ergens op te zoeken?
ik weet zeker dat ik het heb gekund,.. en dat ik het waarschijnlijk nu nog steeds wel kan..:) voordeel is dat wij nu een hele mooie wand hebben met vers gesneden kaas/beleg in plaats van deli/kaas.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef biel het volgende:
[..]
maar weet je zeker of je dat wel kan?
denk dat jij kassa beter beheerst!
Wij zijn nu (2700 ofzo?) ook te klein voor een XL en te groot voor een wijkwinkel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:56 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben trouwens een heeeel rare VVO..
Wij zijn te groot voor een buurtwinkel.
Wij zijn te klein voor een XL...
Wat men met ons filiaal wil gaan doen is dus nog de vraag, worden wij omgebouwd naar de nieuwe wijkwinkelformule of niet
Volgens mij zitten we al op 3K na de laatste verbouwing toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij zijn nu (2700 ofzo?) ook te klein voor een XL en te groot voor een wijkwinkel.
Gelukkig komen er volgend jaar meters bij en worden we XL.
Even uit mijn hoofd was het voor de laatste verbouwing 3600. Mijn winkel is daar overigens precies 5% vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef morgane het volgende:
Hmm zou ik van de AH hier ook wel willen weten, is dat ergens op te zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |