wel goed voor je winstuitkeringquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef PJH het volgende:
Sensatie in mijn oude filiaal! Filiaal Albert Heijn gesloten na onwel worden medewerkers
En er wordt binnenkort een C1000 geopend vlak naast de AH XL waar ik werk. Zal toch wel best een domper worden in onze omzet, vooral omdat deze ook tot 10 uur open is? En dat is hier niet gebruikelijk voor normale supermarkten.
tsja, denk niet dat de grote bazen daar blij mee zijn he.. (negatieve publiciteit) in ieder geval, bedenk jezelf of het verstandig is om het tegen je manager te zeggen. (niet dat ie zoiets heeft van: nou, als het je niet aanstaat rot je maar op) en een mailtje van een "anonieme"afzender zou misschien kunnen helpen jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Kadooosh het volgende:
Echt wtf me manager heeft laatst gewoon een diepvries container die helemaal ontdooit was gewoon opnieuw ingevroren en ook weer in het vak geplaatst, je kon het ook gewoon echt zien, de producten waren allemaal nat geworden .. laatst ook containers zuivel een hele nacht in de winkel gelaten en toch gewoon weer het vak in (terwijl de melk bol stond).
Dit omdat de ene keer de diepvries cel vol zat(en dus in de normale vers cel gedaan) en de andere keer was de lift stuk.
Wat moet ik hier nou mee, dit is toch echt belachelijk... ik zou bijna na de voedsel en waren autoriteit willen gaan.
Misschien stuur ik ze wel een mailtje binnenkort.
hangt er vanaf wie er sluit neem ik aanquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:48 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Meh, zaterdag werken 12 tot 20:30.. Beter zijn we eerder klaar zodat ik optijd ben voor voetbal..![]()
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:11 schreef zuivelman het volgende:
[..]
hangt er vanaf wie er sluit neem ik aan
Ik dacht dat dat al overal was?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:30 schreef PJH het volgende:
Woew, nieuwe kassasoftware. Overal eurotekens voor het bedrag.
Wat een vernieuwing bij Albert Heijn.
neej, jullie hebben meteen state of the art kassas gehad bij de verbouwingquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:44 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al overal was?
Jij wordt ook teamleider? Of ben je dat al?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef zuivelman het volgende:
zoooow, net trug van de TL-dag.. weinig nieuwe dingen, maar das positief dan denk ik. wel erg veel mensen die zich hebben ingeschreven..
nee dat ga ik worden.. waarom heb jij je sollicitatiegsepsrek dan opt HK?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:01 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Jij wordt ook teamleider? Of ben je dat al?Ik heb volgende week donderdag mijn sollicitatiegesprek op het hoofdkantoor
zou je dat ook meteen krijgen bij je cursus teamleider: telefoons verkopenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:11 schreef kmaestro het volgende:
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=11161
http://www.distrifood.nl/(...)elecomschap_uit.html
Whoeiiii
Ik ben regio Alkmaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:39 schreef zuivelman het volgende:
[..]
nee dat ga ik worden.. waarom heb jij je sollicitatiegsepsrek dan opt HK?ben je zeker niet vAN de regio utrecht?
krijg je daar nog een beetje redelijke info bij??quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef Ace1 het volgende:
Wij hebben nu ook van die telefoons in ons filiaal
nou t staat bij ons gewoon midden in de winkel naast de boeken, dus misschien als je de echte versie ophaalt een foldertje?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:55 schreef zuivelman het volgende:
[..]
krijg je daar nog een beetje redelijke info bij??
k dan..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nou t staat bij ons gewoon midden in de winkel naast de boeken, dus misschien als je de echte versie ophaalt een foldertje?
vandaag trouwens voor het eerst deli/kaas gedaan (mn 3e/4e afdeling), best leuk![]()
Ik weet niet hoe het met de rest van de AH's zit. Maar wij krijgen hem in ons postvakje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef NiekR het volgende:
Krijg je bij AH altijd je loonstroken via post opgestuurd?
maar weet je zeker of je dat wel kan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:19 schreef zuivelman het volgende:
[..]
k dan..
deli/kaas is wel lache jaa.. ben ik begonnen, alleen wask zeg maar beetje te lang, dus kreeg ontzettend last van m'n rug.. beetje minder..
alleen minder als iemand een kilo jonge kaas, dus gesneden en bij elk plakje een velletje wil..
Nee, alles wordt naar het filiaal gestuurd. Geldt ook voor mensen die uit dienst zijn, of langdurig in de ziektewet, en deze worden dan door de winkel naar je huisadres gestuurd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef NiekR het volgende:
Krijg je bij AH altijd je loonstroken via post opgestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |