wow, VMBO grappen.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
Is "Wivah" het VMBO-woord voor "foto"
Het is slimmer bedacht dan je denkt. Probeer het maar te verzinnen en te bewijzen dat je zelf geen vmbo-er bent.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
Maak nou eerst ff je VMBO af... daar leren ze jouw soort mensen eerst na te denken, en dan pas domme vragen te stellen. Dat scheelt ons weer wat frustratiequote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
skinny gaat prima menquote:Op maandag 23 juni 2008 21:38 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook wel een aantal nb's alleen vind ik het altijd lastig om een goede spijkerbroek er bij te vinden. Ze zijn toch een beetje groot dus is het lastig om een beetje een rechte spijkerbroek erboven te dragen. En ik ben niet echt van de baggy jeans.
Daar ben ik ook helemaal niet van skinny met dan wat grotere sneakers.quote:
Ja ik draag geen am90 of sb's. Meestal draag ik adidas of vans of puma clydes. Allemaal wat "slankere" sneakers dus.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:10 schreef vejay het volgende:
Wat maakt ze ''zo groot'' om onder een normale broek te passen? Ze zien er compacter uit dan de gemiddelde AM90, SB and so on? Of bedoel je qua lengte?
de derde en vooral de 2e vind ik wel nice.
Ik zal morgen eens wat proberen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:19 schreef vejay het volgende:
Tegenover die ogen ze wel wat vetter ja. Maar zo raar staat het niet, een paartje NB's onder een regular fit imo. Kwestie van wennen dunkt me.
Omdat custom.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef refused. het volgende:
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]Waarom is die schoen nooit uitgekomen???
Oke valid... wel een rete-strakke custom dan.quote:
Pussy, pussy pussy.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
wat een vrouwquote:Op maandag 23 juni 2008 19:30 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model?
of dit model?
[ afbeelding ]
Wat Is VMBO Allemachtig Hip!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
1500 = tr00 2 sizequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef seto het volgende:
hal9000s!
vallen NB's ongeveer hetzelfde als SB's (Dunks)?
Ook maar NBtjesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:12 schreef seto het volgende:
Dat is mooi, nu moet ik die schoen alleen nog kunnen bestellen.
10 euro bij de Bristolquote:Op maandag 23 juni 2008 21:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar ben ik ook helemaal niet van skinny met dan wat grotere sneakers.
Maar ik rock ze natuurlijk wel zwaar met een korte broek.
Mijn collectie NB's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jij bent een ruige, rijke vent. Zo hé. En dat ook nog eens over internet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |