ja dusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen kan het maken, iedereen vind het lekker en iedereen kent wel een oma die de lekkerste bakt. Appeltaart kent vele variaties.²
Komende helft is technisch gezien gewoon een silver goal regel, dus wellicht biedt dat hoop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:59 schreef Devrim_ het volgende:
Jammer trouwens dat de Goal/Silver goal regel is afgeschaft...op deze manier gokken de teams gewoon op penals...
Dat maakte het wel echt tering spannend jahquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef MarkNMGN het volgende:
De golden goal was geweldig inderdaad. Snap tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom ze dat afgeschaft hebben.
Drie topics geleden voetbalden ze nog wel acceptabel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Frietzakken, zoals geleerd drie topics geleden
Het komt toch wel hard aan als de andere team scoort, en de wedstrijd is meteen over.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef MarkNMGN het volgende:
De golden goal was geweldig inderdaad. Snap tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom ze dat afgeschaft hebben.
nee, ik wil ook wel eens naar bedquote:
Tenzij je een Tsjech bent en een lullig doelpuntje om de oren krijgt waarvan je niet terug kan komen. Zo geweldig vond ik die regel niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is maar waar je op letquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Fatih Terim is fan van zijn eigen borstkas als ik dat blousje zo zie, ik vind hem maar een merkwaardig/bizar figuur.²
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen kan het maken, iedereen vind het lekker en iedereen kent wel een oma die de lekkerste bakt. Appeltaart kent vele variaties.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |