Elke keer zeg maar als het woord 'keeper' genoemd wordt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meest trieste aan dit alles is dat hij dit al vaker heeft geroepen de laatste dagen.
Kaarten worden kwijtgescholden... schorsingen niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
Arda [ afbeelding ], mist het duel de moffen
Het is FRIETquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ok. Ben blij een medestander in je te vinden. Ik vind dit inderdaad geen humor.
Ok, dan houd ik op zijn tijd van een bord verse patat, so be it. Ja toch?²
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kaarten worden kwijtgescholden... schorsingen niet?
Het is hard werken, weinig voetballen, op dit moment..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit Turkijk heeft ook echt niks meer te bieden dan voortdurend kaarten pakken en maar te choken achterin he
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij staat vanaf nu op m'n shitlist.quote:
Frietquote:
En dat is weer eens niet relevant. Blijf nou eens ontopic.quote:
Nee, schorsingen niet. Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Shady Ladyquote:
quote:
Des te mooier voor Nederland om van hun te winnnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou eerste finaleplaats is bekend: Duitsland
Laatste kwartier pas.quote:
Dit zijn dus het type opmerkingen dat ik niet kan waarderen. Alsof Turken in het dagelijks leven handelen in schorsingen. Jongens, laten we het aub bij het voetbal houden. Als je zo'n romige Arda aan de bal ziet ga je toch helemaal glinsteren van genot. Turk of niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:53 schreef sjimz het volgende:
Weer een schorsing erbij voor de Turken!
Zoek eens een leuke hobby.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn dus het type opmerkingen dat ik niet kan waarderen. Alsof Turken in het dagelijks leven handelen in schorsingen. Jongens, laten we het aub bij het voetbal houden. Als je zo'n romige Arda aan de bal ziet ga je toch helemaal glinsteren van genot. Turk of niet.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |