quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Joh niet zo happen. Hij doelde natuurlijk op het joodse complot achter dit EK.
ja hoiquote:
Gast, maak een keer een afspraak bij een psychiater ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
"We weten van de Turken dat ze in de slotfase kunnen toeslaan...." Aldus Jack "wortels kunnen fijn zijn" van Gelder. Dit is toch een zeer discriminerende opmerking??? Alsof alle Turken crimineel zijn. Snap ook helemáál niet wat deze sneer met voetbal te maken heeft. De doorgaans zo tedere van Gelder slaat even door.²
Ach liever dit dan een kutfinale.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat een gedrocht van een kwartfinale
Ja sorry, dacht het eigenlijk ook. Maar het moest me even van het hart.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Joh niet zo happen. Hij doelde natuurlijk op het joodse complot achter dit EK.
Qele Qelequote:
Wat ben je toch grappig zeg, ik lig hier helemaal dubbel van het lachen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over keepers gesproken. Waarom had Cech een helm op tijdens het EK
Ze hebben hun lesje niet geleerd met de grabbelaar die ze nu hebben?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:52 schreef J.Herrer het volgende:
Rustu gaat naar Barcelona
De Q en X sind VERBOTEN in Turkei!!!quote:
Goh nieuw hier?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij kijkt normaal geen voetbal me dunkt.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |