quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over keepers gesproken. Waarom had Cech een helm op tijdens het EK
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef Blight het volgende:
Pranjic niet zien lopen? Ik zag m twee keer.
Ja, waarvan 1x toen zn rug gekraakt werd door de fysioquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef Blight het volgende:
Pranjic niet zien lopen? Ik zag m twee keer.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
"We weten van de Turken dat ze in de slotfase kunnen toeslaan...." Aldus Jack "wortels kunnen fijn zijn" van Gelder. Dit is toch een zeer discriminerende opmerking??? Alsof alle Turken crimineel zijn. Snap ook helemáál niet wat deze sneer met voetbal te maken heeft. De doorgaans zo tedere van Gelder slaat even door.²
Joh niet zo happen. Hij doelde natuurlijk op het joodse complot achter dit EK.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
"We weten van de Turken dat ze in de slotfase kunnen toeslaan...." Aldus Jack "wortels kunnen fijn zijn" van Gelder. Dit is toch een zeer discriminerende opmerking??? Alsof alle Turken crimineel zijn. Snap ook helemáál niet wat deze sneer met voetbal te maken heeft. De doorgaans zo tedere van Gelder slaat even door.²
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Jonge leeftijd om af te bouwen zeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:49 schreef xminator het volgende:
Hebben jullie het al gehoord Adriano geht nach Fenerbahçe
Qelle Qellequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
irritante stadionspeaker
het is geen songfestival
Nou, ik zet mn spaarvarkentje erop in. Slechter kan niet immers.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |