Mijn post was een constatering, geen waardeoordeel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn dus het type opmerkingen dat ik niet kan waarderen. Alsof Turken in het dagelijks leven handelen in schorsingen. Jongens, laten we het aub bij het voetbal houden. Als je zo'n romige Arda aan de bal ziet ga je toch helemaal glinsteren van genot. Turk of niet.²
ok nu weten we het welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn dus het type opmerkingen dat ik niet kan waarderen. Alsof Turken in het dagelijks leven handelen in schorsingen. Jongens, laten we het aub bij het voetbal houden. Als je zo'n romige Arda aan de bal ziet ga je toch helemaal glinsteren van genot. Turk of niet.²
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kaarten worden kwijtgescholden... schorsingen niet?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Pfffffffffffffffffffffff.............
Als ik het Turkse voetbal moet omschrijven dan kom ik niet verder dan dit.
[ afbeelding ]
als het een duitser of portugees was geweest was zo;n reactie ook gekomenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patat
You fail
Valt me op dat die scheids wel erg makkelijk de Hitlergroet opvoert. Zwaar minder dit, maar ik begrijp je.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn post was een constatering, geen waardeoordeel!
Hij post op een aparte manier ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom word die Bansheeboy eigenlijk nooit gewaarschuwd?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom word die Bansheeboy eigenlijk nooit gewaarschuwd?
Heerlijk is dat, baggeren binnen de regels.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij post op een aparte manier ja.
Maar hij trollt niet hier, hij scheldt niet.
Dus waarom zou hij nu een waarschuwing moeten krijgen?
Alles onder de grote rivieren=failquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patat
You fail
quote:n de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland - op de betere restaurants na - men het meestal over patat heeft
Omdat het de helft van de tijd nou ook weer niet echt ontopic is in mijn ogen danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij post op een aparte manier ja.
Maar hij trollt niet hier, hij scheldt niet.
Dus waarom zou hij nu een waarschuwing moeten krijgen?
Tyf eens een keer op met die smilies elke keerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Alles onder de grote rivieren=fail
[n de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland - op de betere restaurants na - men het meestal over patat heeft]
In ieder geval meer ontopic dan dat jij ooit gedaan hebt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat het de helft van de tijd nou ook weer niet echt ontopic is in mijn ogen dan
Ga eens weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
die droeg 23 geloof ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Turkse keeper die rood heeft, die droeg toch ook rugnummer 1.
Mogen er spelers met zelfde rugnummer in de selectie zitten?
Zolang Sunchaser niet geband wordt hoeft iemand die foto's van Tubgirl/plassex/dierenseks/viola holt van mij niet gebant te worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
zolang sunchaser niet geband wordt hoeft bansheeboy ook niet geband te worden
Ok, het spijt me.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef _Mike_ het volgende:
Bansheeboy is gewoon een stabiele gozer daar moet je respect voor hebben.
Word.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent echt een sniper , ligt gewoon stiekem op de loer om wat te kunnen zeggen op paashaas
Demirel speelt met 23 als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Turkse keeper die rood heeft, die droeg toch ook rugnummer 1.
Mogen er spelers met zelfde rugnummer in de selectie zitten?
Ja, vast.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
In ieder geval meer ontopic dan dat jij ooit gedaan hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang Sunchaser niet geband wordt hoeft iemand die foto's van Tubgirl/plassex/dierenseks/viola holt van mij niet gebant te worden.
Bij die ingooi zag je de rook wegtrekken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
en dat zien we weer nietKUT UEFA
Volgens mij is friet uitgevonden onder de rivierenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Alles onder de grote rivieren=fail
[..]
Ik vroeg het me gewoon af.quote:
kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Demirel speelt met 23 als ik me niet vergis.
dan is friet FAILquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is friet uitgevonden onder de rivieren
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef tong80 het volgende:
Ik Zienics op Doetmenics. Onderschept door Zoetkeur. Zoetkeur op Hakemmaargemaakt. Hakookzogedaan verspeelt de bal aan Niethaten. Duw van Snelerna. Rookwolk nu.
Jack van Gelder wordt van de perstribune gehaald.
Hoe danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is friet uitgevonden onder de rivieren
ja op de reserve reserve reserve bankquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier ook maar ff vragen ivm uit de hand lopende discussie in mijn huiskamer: zitten er ook Koerden in de selectie?
YOUUTUUUBquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja dan bekijk ik de volgende beelden maar voor de 10.000ste keer maar weer.
http://www.fliggo.com/video/n0gmHc4y
Laat staan 2-1 voor Turkijequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn 2-1 voor kroatie ga ik denk ik niet meer halen
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn 2-1 voor kroatie ga ik denk ik niet meer halen
gaan we zo gelijk penalties nemen of mogen we nog verlengenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Denk het ook niet
Heb wel nog goals in het laatste kwartier voorspeld.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer, ik zie Kazim Kazim, de stabiele néger, net vertrekken. Leuke speler, mooie hamstrings die niet onder doen voor die van de Turken, maar deze wedstrijd was hij de man van het simpele balletje breed.²
Da's wel duidelijk uit de discussie van de reserever belgen die willen dat puttat ferriet genoemd wordtquote:
Doe maar verlengen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gaan we zo gelijk penalties nemen of mogen we nog verlengen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's wel duidelijk uit de discussie van de reserever belgen die willen dat puttat ferriet genoemd wordt
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:10 schreef _Mike_ het volgende:
Bansheeboy, wie zijn nou de stabiele negers in het veld ik wil ze graag noteren dan kan ik ze kopen in FM
Asjeblieft niet zegquote:
Inderdaad. De lijdensweg duurt al lang zat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |