Voor je gehoor wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is voor voetbal toch helemaal niet relevant?²
Die uitzondering had ik liever gisteren gehad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat een slecht spel tot nu toe zeg...kunnen er geen twee teams uit bwv uitzondering?
Domineerdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:36 schreef Fener het volgende:
Turkije domineerde de 1e helft op die ene counter attack na niet echt grote kansen
Vertaling iemand?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:36 schreef Fener het volgende:
Turkije domineerde de 1e helft op die ene counter attack na niet echt grote kansen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over keepers gesproken. Waarom had Cech een helm op tijdens het EK
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oud rugby'er.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grote man ben je als je met je gehoor een goal kunt maken.quote:
Nou nee. Die beide teams konden mooi en goed spelen. Hierbij heb ik het idee van nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die uitzondering had ik liever gisteren gehad.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat Turken altijd van die mooie hamstrings hebben. Als je goed kijkt zie je het verschil met Kasim Kasim die geen echte Turk is.
Voetbal is een leuke sport, dat wel.²
Vandaar dat het zo saai is we zitten naar een wedstrijd in de kerk te kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:36 schreef Fener het volgende:
Jij kijkt normaal geen voetbal me dunkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh Kuijt heeft al met alle uitsteeksels vh menselijk lichaam gescoord en vast ook weleens met zijn oorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Grote man ben je als je met je gehoor een goal kunt maken.²
kijkt naar usernamequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:38 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dit is niet het homo-forum hoor.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
ga maar in de rij staan bij de meneer met de olifantenslurf
Anders gaat zijn hoofd ontploffenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
ANP
( Van onze correspondent )
Wegens algemene negativiteit en slecht voetbal heeft de UEFA besloten de tweede helft niet meer te laten starten.
Beide landen worden uit het tournooi genomen. Als reserve-land is België geplaatst voor de halve finale.
Gezien het feit dat Belgie hier niet op was voorbereid wordt de finale een week later gespeeld.
De finale-tegenstander wordt in de tussentijd een vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Volendam aangeboden.
Zodat men kan wennen aan het oranje tenue.
post ik geen plaatjes komt er wel weer iemand met zon bagger opmerkingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kwaliteitspost.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
ANP
Wegens algemene negativiteit en slecht voetbal heeft de UEFA besloten de tweede helft niet meer te laten starten.
Beide landen worden uit het tournooi genomen. Als reserve-land is België geplaatst voor de halve finale.
Gezien het feit dat Belgie hier niet op was voorbereid wordt de finale een week later gespeeld.
De finale-tegenstander wordt in de tussentijd een vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Volendam aangeboden.
Het zou geen slechter idee zijn dan de tweede helft wel doorgang te laten vinden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
ANP
Idd. Schweini schweint zich zum Finalequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:39 schreef Fukjoeman het volgende:
conclusie eerste helft: 2 matige teams en een vrije doortocht naar de finale voor ons aller Deutschland
En dat heeft watquote:
Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou nee. Die beide teams konden mooi en goed spelen. Hierbij heb ik het idee van niet
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
ANP
Nee, niet grappig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
ANP
Topografie was niet je goeiste vak?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef Meddo het volgende:
hoop toch echt dat die berberneuzen straks naar huis kunnen
Marokko speelt niet mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef Meddo het volgende:
Neinnnn!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Schweini schweint zich zum Finale
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat Turken altijd van die mooie hamstrings hebben. Als je goed kijkt zie je het verschil met Kasim Kasim die geen echte Turk is.
Voetbal is een leuke sport, dat wel.²
Gister zag ik toch een paar mooie dingetjes en vooral een lesje in efficiënt spelen. Dartel zal het nooit worden, nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's ook weer waar.
Alhoewel, Duitsland en mooi spelen.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef Meddo het volgende:
Goed goeier goeistequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Topografie was niet je goeiste vak?
quote:
Grappen uitleggen is ze verpesten hequote:
Het is echt niet leuk meer hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Derhalve hoor ik entiteit Mario Been met veel meer plezier aan dan poedel Youri "waarom zou ik me zinnen afmaken?" Mulder.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol samenvattingen in 40 seconden
Alle Turken terug naar Marokko!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef Meddo het volgende:
Dat dan weer weeeeel.quote:
WTFquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Derhalve hoor ik entiteit Mario Been met veel meer plezier aan dan poedel Youri "waarom zou ik me zinnen afmaken?" Mulder.
En ik zeg je eerlijk, ik post erg graag, wat dat aan gaat verandert dat hier niks aan.²
Halal worst?quote:
Nutties hierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:44 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand kaas of een plakje worst?
Kaas wil ikquote:
Tijdens het slachten heb ik hem constant gedraaid omdat ik niet meer wist welke kant halal was. Dus een kwart halal ja.quote:
Desailly: 'fo-sho'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Desailly hou for god sake je muil dicht
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tijdens het slachten heb ik hem constant gedraaid omdat ik niet meer wist welke kant halal was. Dus een kwart halal ja.
quote:
wat is de uitslag wordenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:47 schreef Blight het volgende:
Nou jongens, ze beginnen weer. Jullie mogen Veronica weer afzetten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |