Het is echt niet leuk meer hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over keepers gesproken. Waarom had Cech een helm op tijdens het EK
Derhalve hoor ik entiteit Mario Been met veel meer plezier aan dan poedel Youri "waarom zou ik me zinnen afmaken?" Mulder.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol samenvattingen in 40 seconden
Alle Turken terug naar Marokko!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef Meddo het volgende:
hoop toch echt dat die berberneuzen straks naar huis kunnen
Dat dan weer weeeeel.quote:
WTFquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Derhalve hoor ik entiteit Mario Been met veel meer plezier aan dan poedel Youri "waarom zou ik me zinnen afmaken?" Mulder.
En ik zeg je eerlijk, ik post erg graag, wat dat aan gaat verandert dat hier niks aan.²
Halal worst?quote:
Nutties hierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:44 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand kaas of een plakje worst?
Kaas wil ikquote:
Tijdens het slachten heb ik hem constant gedraaid omdat ik niet meer wist welke kant halal was. Dus een kwart halal ja.quote:
Desailly: 'fo-sho'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Desailly hou for god sake je muil dicht
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tijdens het slachten heb ik hem constant gedraaid omdat ik niet meer wist welke kant halal was. Dus een kwart halal ja.
quote:
wat is de uitslag wordenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:47 schreef Blight het volgende:
Nou jongens, ze beginnen weer. Jullie mogen Veronica weer afzetten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |