SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook
Hoi!
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Dat geldt alleen als je medewerker bent van een bij surfspot aangesloten instelling. Lang niet voor iedereen dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:51 schreef rcco het volgende:
Adobe CS3 voor 35 euri?Wat wordt daarmee bedoeld?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je medewerker bent van een bij surfspot aangesloten instelling. Lang niet voor iedereen dus.
Nou Suc-6..quote:How to Use iPhone to Impress Women
Posted: 4 days ago
By: JamesWax (see more of JamesWax's blogs)
When iPhone was first released, just having one was enough to draw attention and establish hipness with beautiful women. Remember when girls crowded around for a demonstration of the magical touchscreen or to watch YouTube videos in the palm of your hand?
Their eyes widened with childlike wonder as you described the beauty and elegance of iPhone and its utter superiority to every device known to man.
Sadly, those days are gone. In the past year iPhone has become common place. With the coming price drop to $200 any goober will be able to get one.
Yet the iPhone is still a powerful tool. Here are the best ways to unleash the seductive power of iPhone.
1. Unlock it
unlock iphone
Nothing tempts a girl's wild side like a bad boy, and that's exactly what an unlocked iPhone says: I don't play by the rules, danger doesn't scare me, and I have crazy skills you can't even comprehend. Plus it gives you access to the 3rd party apps that are too cool for regular users.
Who cares if it can be done by any chump in 45 seconds. She doesn't know that. Bonus points for using the term "hacked" and alluding to the danger of an iPhone being "bricked".
2. All-Star Photo Album
So you just met a cute girl. How do you prove that you do amazing things all the time and have many cool friends? This is the ideal use-case for the All-Star photo album. Create a special album on your iPhone of all your most impressive pics: snow boarding in the Swiss Alps, you with your friends at the Radiohead concert, and pictures of you with other attractive women are all good candidates.
When you get her alone for a moment, say something like, "OMG you've gotta see this photo of me [insert cool thing here]" and proceed to go through the entire album, commenting about how great a time you had and how cool your friends are.
3. iPod Tunes Master
Dozens of targeted playlists in the palm of your hand. This needs no explanation. Create playlists to set different moods: chill, party-time, low key, and of course, romantic. To get the ultimate effect, invest in a set of portable speakers. When you bust out the tunes at the beach, park, etc. you will be the man. We highly recommend flipping through cover flow mode for maximum visual effect.
4. Contacts, the more the merrier
Make sure you have lots of contacts, because seriously, you are so freaking popular. To inflate your contacts count, import all of your email contacts into your address book and upload them to iPhone. She won't know that 2/3 of those people have never seen you in person.
Expert tip: Complain about searching your contacts list saying, "I can't stand looking for contacts on my iPhone -- it only lets you search by 1 letter. How am I supposed to sort through 300 Johns?" Note: This is the only acceptable circumstance to complain about iPhone.
5. Stocks
Women like men with money and ambition. Show her you're on the way to wealth by constantly checking your stocks. When you catch her trying to see what you're looking at, casually comment on your gains and losses, throwing around buzz words like "credit crisis", "oil bubble", and "consumer confidence". Assure her you will achieve superior returns by investing in commodities and precious metals that will be essential to the growth of developing nations.
6. Save the Day with Maps
Maps is the ultimate clutch iPhone feature. The best time to break it out is when you're with a group of people and need to find something in an unknown area -- pizza, hardware store, gas station, etc. As soon as the opportunity arises, execute a search in maps and lead the group to success. Even better if you can use iPhone to instantly call the place. By solving the problem and taking charge you'll establish yourself as a resourceful leader -- a quality highly regarded by women.
7. Look Smart with Safari
When an argument arises over a particular fact, look smarter than everyone else by finding the correct answer with Google. This is the only time you will wish to conceal iPhone use from females. It's great for settling disputes about the proper definition of a word or the location of obscure African nations.
In case it's not clear, using iPhone will make you look like a rich, smart, cultured, resourceful, exciting, and popular bad ass. We can't wait for 3G.
Bron
Weer 7 euro overmaken naar Eweka en back in business?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie kan mij helpen aan een trial van photoshop of illustator want beide kan je tot 1 juli niet downloaden en mijn usenet account bij eweka is net afgelopen en ik haat torrents
HELP!!!
Maar ik ben een arme student en.... en... en.... ik heb geen geld meerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Weer 7 euro overmaken naar Eweka en back in business?
Oh..quote:- Leerlingen en studenten vallen nog niet onder de overeenkomst. Indien een instelling een contract via SURFdiensten heeft afgesloten voor Adobe kunnen medewerkers de producten wel via SURFSPOT.NL bestellen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:55 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, CS3 ook besteld via Surfspot. Nice.
Das toch gewoon een OSX feature?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, en sinds wanneer heeft FF een-plaatje-sleep-naar-desktop-functie?
Blijkbaar werkt het onder FF3 geëmuleerd in Windows XP SP3 onder VmWare ook...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das toch gewoon een OSX feature?
Geen 7 euro? Je wordt al door de schatkist gesponsord.. daar hoef je al niets voor te doen. Dan bestaat er nog zoiets als werken wat in de meeste gevallen ook geld oplevert en anders kun je altijd nog rood staan toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar ik ben een arme student en.... en... en.... ik heb geen geld meer
[EDIT]
Oh heb toch nog 1 dag usenet maar ik kan op 1 of andere manier 1 file niet downloaden... nu moet ik nog een goede nzb vinden
Inzuipen voor een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, inzuipen. Op naar de halve finale
KAPOT ZUIPEH!!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:53 schreef Suga_Mama het volgende:
En we mogen doei zeggen tegen 't EK
?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, inzuipen. Op naar de halve finale
quote:
Ik ben er benieuwd naar, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het goedkoop gaat aanvoelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:41 schreef JoMo0 het volgende:
Oh en Steve ..![]()
Een paupere plastic iPhone .. hoe durf je!
Via mijn zusje. Hop via surfspot kunnen bestellen en betaalt via iDeal.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Netjes...heeft je chick wat kunnen regelen?
Nee. Dat kan hier. Heb je iets te showen dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:50 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Hebben we nog geen Show je Apple topic hier?
Kan het mij wat rotten. Geen gedoe met cracks en andere bullshit meerquote:Op zondag 22 juni 2008 16:24 schreef Geqxon het volgende:
Maar Sjoew, is de licentie wel geldig als jij er gebruik van maakt?
Dat is ook een reden om software te kopen.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan het mij wat rotten. Geen gedoe met cracks en andere bullshit meer
Ik vind setups uitwisselen wel leuk altijdquote:Op zondag 22 juni 2008 16:54 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee. Dat kan hier. Heb je iets te showen dan?
Nou bij deze, hier is mijn Mac de laatste tijd het meeste te vinden:quote:Op zondag 22 juni 2008 17:44 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik vind setups uitwisselen wel leuk altijd
Doe vooral niet moeilijk. Maak je leven makkelijker met MobileMe.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier een oude van mij
[ afbeelding ]
Iemand trouwens een idee hoe je iCal kunt syncen met Google Calender. En vice versa..
Ja, dat is nog niet zo goed mogelijk. Je kunt je in iCal abonneren op je Google-agenda's, maar dan kun je ze alleen zien, niet editen. En dingen die je in iCal toevoegt, komen dan dus niet automatisch in je Google calendar. Ik gebruik Google nu als main agenda, en iCal alleen via mijn iPhone, om te checken of ik iets heb.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier een oude van mij
[ afbeelding ]
Iemand trouwens een idee hoe je iCal kunt syncen met Google Calender. En vice versa..
Wat je nu opsomt kan met MobileMe veel gemakkelijker.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, dat is nog niet zo goed mogelijk. Je kunt je in iCal abonneren op je Google-agenda's, maar dan kun je ze alleen zien, niet editen. En dingen die je in iCal toevoegt, komen dan dus niet automatisch in je Google calendar. Ik gebruik Google nu als main agenda, en iCal alleen via mijn iPhone, om te checken of ik iets heb.
Met een progje als Spanning Sync kan het wel vice versa, maar ik wacht nog even; volgens mij is het een kwestie van tijd voordat iCal de uitwisseling met Google gaat ondersteunen; Address Book is ook net 'omgegaan' , en er is ook al een Picasa-plugin voor iPhoto bv.
Het zou voor mij een uitkomst zijn, want op mijn werk word ik gedwongen in Windows te werken, en dan is Google Calendar wel handig. Plus dat ik ook gmail en Google docs veel gebruik.
Ja, maar da kos geld.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat je nu opsomt kan met MobileMe veel gemakkelijker.
Hihi, jij leeft nog in de jaren '50. Alles in zwart-witquote:
Jawel hoor; ik vind dat ding ideaal. Mijn alu-keyboard met kabel ligt momenteel in de kast. Soms sluit ik die nog 's aan op mijn MBP, maar die bluetooth is mijn favoriet.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Geqxon het volgende:
Als ik zo de setups eens voorbij zie komen.... het was van Apple geen slimme zet het bluetooth keyboard zo klein te maken.
Dat kan ik begrijpen, maar ik zie erg veel mensen die de full-size bedraade variant hebben. En volgens mij zouden deze mensen een moord doen voor ditzelfde keyboard zonder draadje.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jawel hoor; ik vind dat ding ideaal. Mijn alu-keyboard met kabel ligt momenteel in de kast. Soms sluit ik die nog 's aan op mijn MBP, maar die bluetooth is mijn favoriet.
Juist, en daarom zit ik hier op m'n oldskool wireless te typen. Toch jammer.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Om mijn verhaal nog duidelijker te maken: Vroeger was het zo dat je voor 30 euro meer van dat draadje af was. En daarom zag je in de "Show je Apple" topics enorm veel draadloze keyboards. Maar met de huidige variant is het niet enkel een draadje dat je mist, maar zit er een groter verschil tussen. Neem dit eens als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Iemand die zich een 24" iMac kan veroorloven kan zich prima het verschil tussen een draadloos en bedraad keyboard veroorloven. Maar waarom kiest deze gebruiker voor een bedraad keyboard? Juist. Iets zegt mij dat het niet de twee USB-poorten zijn....
Omdat in de eerste paar weken nadat de Alu iMac uitkwam je bij het selecteren van een bluetooth keyboard ipv bedraad keyboard gelijk zes weken bij je levertijd kon optellenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Om mijn verhaal nog duidelijker te maken: Vroeger was het zo dat je voor 30 euro meer van dat draadje af was. En daarom zag je in de "Show je Apple" topics enorm veel draadloze keyboards. Maar met de huidige variant is het niet enkel een draadje dat je mist, maar zit er een groter verschil tussen. Neem dit eens als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Iemand die zich een 24" iMac kan veroorloven kan zich prima het verschil tussen een draadloos en bedraad keyboard veroorloven. Maar waarom kiest deze gebruiker voor een bedraad keyboard? Juist. Iets zegt mij dat het niet de twee USB-poorten zijn....
Inderdaad ook exact de reden dat ik ook een draadje aan m'n keyboard (en muis) heb hangen.quote:Op maandag 23 juni 2008 07:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Omdat in de eerste paar weken nadat de Alu iMac uitkwam je bij het selecteren van een bluetooth keyboard ipv bedraad keyboard gelijk zes weken bij je levertijd kon optellen
Geen 7 euro... kan niet rood staan en heb een huis van 344 euro en ik wacht al 6 maanden op mijn huurtoeslag...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Geen 7 euro? Je wordt al door de schatkist gesponsord.. daar hoef je al niets voor te doen. Dan bestaat er nog zoiets als werken wat in de meeste gevallen ook geld oplevert en anders kun je altijd nog rood staan toch?
Virus, of viral...quote:Jim Dalrymple
Fri Jun 20, 11:00 AM ET
SecureMac claims to have discovered several variants of a Trojan horse in the wild targeted at users of Mac OS X 10.4 and 10.5. The Trojan is being distributed from a hacker Web site through iChat and Limewire, the company said.
Distributed as a compiled AppleScript called ASthtv05 or as an application, the Trojan allows remote access to the system and can transmit system and user passwords. SecureMac also said the Trojan is also capable of logging keystrokes and turning on file sharing.
The Trojan takes advantage of a vulnerability with Apple Remote Desktop that allows it to run as root. You must download and open the infected file for the Trojan to become active, but once it is active, it will add itself to the System login items.
SecureMac said its product, MacScan, has been updated to remove the Trojan.
Spannend virus weerquote:You must download and open the infected file for the Trojan to become active
Wat ik me wel zat af te vragen: op Windows-pc's krijg je vooral spyware en zooi door een beetje onvoorzichtig te surfen. Al die tracking cookies enzo komen dan ergens op je systeem terecht, in je cache ofzo. Maar wat gebeurt er dan bij een Mac? Komt die zooi sowieso niet in je systeem, of landt het wel ergens maar doet het niks? Toen ik nog op Windows werkte haalde ik eens in de zoveel tijd zo'n spyware-scanner erover heen, en kwam er een hele lijst met zooi tevoorschijn. Ik weet dat de mac daar geen last van heeft, maar betekent dat ook dat die dingen uberhaupt niet op je systeem komen?quote:
Als je niet wilt dat Audrey achter je internet geschiedenis komt heb je eventueel ook nog "Private browsing".quote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb de preferences van safari zo ingesteld dat de alle cookies en andere op mijn mac aanwezige tijdelijke bestanden etc. iedere 24h worden gewist.
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat Audrey achter je internet geschiedenis komt heb je eventueel ook nog "Private browsing".
Maar als ik 'm eerst aan een Windows machine hang is het probleem ook opgelost? Het is zo'n meeneemding die ik wil gebruiken om op vakantie mijn foto's op te zetten. En ik denk niet dat ik in alle internetcafé's dat progje mag installerenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat klopt. Een handig Windows-proggie om dat op te lossen is MacDrive. Zodoende kun je onder Windows ook Mac-formatted disks gebruiken, zowel lezen als schrijven.
Hoe dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:04 schreef super-muffin het volgende:
En die DS_Store bestandjes konden toch uitgeschakeld worden voor netwerkshares?
In Cocktail doe je dat zoquote:
Oei.quote:* Upgrade from ¤ 224.91
* ¤ 189.00 ex VAT
* Full from ¤ 2,616.81
* ¤ 2,199.00 ex VAT
Je moet eerst betalen voordat je iets kunt downloaden bij de store.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:15 schreef Lunar het volgende:
Kan je met een iTunes gift card ook ACHTERAF nog bestelling betalen?
Ik heb ook liever een brede draadloze, maar voorlopig werkt mijn 'kleine alu' ook perfectquote:Op maandag 23 juni 2008 00:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, maar ik zie erg veel mensen die de full-size bedraade variant hebben. En volgens mij zouden deze mensen een moord doen voor ditzelfde keyboard zonder draadje.
Kan iemand hier ook voor mij een CS3 regelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier ook. Reeds aan het installeren en daarna even dmg van maken
Welnee. Ik heb maanden geleden iets gekocht en nu komen ze op de proppen met een betaling.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je moet eerst betalen voordat je iets kunt downloaden bij de store.
Surfspot-editie; krijg je twee cds in een plastic hoesje met een briefje waarop je activatie-code staat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 06:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:ik heb een ipod touch
@walter_sobchak:
Heb je de surfspot versie? Zo ja, is dat met doos en alles? O fmoet je een karige image downloaden?
Yup, hier lag ' ie ook op de mat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Surfspot-editie; krijg je twee cds in een plastic hoesje met een briefje waarop je activatie-code staat.
Ah, dat is ook precies mijn bedoeling. Vanavond even hobbyen dus.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:58 schreef portier het volgende:
Ik weet niet zeker of je AE dan ook als extra WiFi ding gaat optreden, maar je kan het iig ook alleen voor AirTunes en/of printer gebruiken.
quote:AirPort Express can operate in "client mode" on any 802.11b/g network, however. In this mode, the base station can join a third-party access point and just provide wireless audio and print serving features.
Yay!quote:De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet (2048/384 Kbps) in Nederland.
Verder kun je gratis gebruik maken van de 1.400 hotspots in Nederland.
Ah, jij hebt RemoteBuddy dus al getest? Istwat? (Vast wel, als je 'm ook geregged hebt).quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:54 schreef super-muffin het volgende:
Klopt, zo gebruik ik het thuis ook. Moet allen mijn licentie van RemoteBuddy nog binnen krijgen.
Er kan eventueel nog verschil zitten in de datalimiet / fair use policy.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:01 schreef Jarno het volgende:
Kennelijk zit de differentiatie in de diverse iPhone abbo's in Nederland alleen in de hoeveelheid belminuten en sms-jes. En dat is okay.
Zou kunnen, maar zo interpreteer ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er kan eventueel nog verschil zitten in de datalimiet / fair use policy.
toch echt niet. Maar idd, telco's hebben soms een grappig idee van onbeperkt.quote:De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet
Echt suf dat ze niks voor bestaande klanten hebben verzonnen. En al helemaal voor de Orange klanten die feitelijk nieuw zijn bij T-Mobile. Zelf kan ik ook pas in maart 2009 weer vernieuwen geloof ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:09 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net met T-Mobile gebeld en ik kan pas op z'n vroegst in december overstappen naar de iPhone omdat m'n huidige Orange-abonnement pas in maart afloopt
Ik ga er toch ook eens een keer een belletje aan wagen. Als bestaande T-Mobile klant kun je dus niet legaal de iPhone bezitten in Nederland. Beetje krom en raar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:16 schreef Tijn het volgende:
Ja, het bizarre is vooral dat ik dus geld wil uitgeven bij die lui en waarschijnlijk een abonnement afsluit die meer kost dan ik nu betaal. Maar dat willen ze niet
Mwoah, op zich wel slim. Gewoon je volle abonnement laten uit betalen en vervolgens je weer een 2-jarig abonnement aansmeren waar je aan vast zit. Zodat je niet eerder weggaat...quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:16 schreef Tijn het volgende:
Ja, het bizarre is vooral dat ik dus geld wil uitgeven bij die lui en waarschijnlijk een abonnement afsluit die meer kost dan ik nu betaal. Maar dat accepteren ze niet
Bij mij zei het mens aan de telefoon dat ik nu nog geen T-Mobile klant ben, maar nog bij Orange zit. Zodra ik m'n contract verleng (en dat kan pas 3 maanden voordat het contract afloopt), stap ik pas over naar T-Mobile. En dan kan ik ook een iPhone nemen als ik dat wil.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ga er toch ook eens een keer een belletje aan wagen. Als bestaande T-Mobile klant kun je dus niet legaal de iPhone bezitten in Nederland. Beetje krom en raar..
Meh, niet als je redelijk veel belt en smst.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:01 schreef Jarno het volgende:
Kennelijk zit de differentiatie in de diverse iPhone abbo's in Nederland alleen in de hoeveelheid belminuten en sms-jes. En dat is okay.
Dat doe ik eigenlijk beide heel weinig. Ik heb stille hoop dat het 29 euro abbo voor mij meer dan genoeg is!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:45 schreef portier het volgende:
[..]
Meh, niet als je redelijk veel belt en smst.
Mwoch, vaak kun je het laatste stukje van je abbo afkopen dan, of betaal je een hogere toestelprijs. Of je sluit een 2,5 jaars abbo af. Er zijn diverse oplossingen voor en eigenlijk is het gewoon luiigheid van T-Mobile dat ze dit nu niet doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:48 schreef Geqxon het volgende:
Het is toch heel normaal dat je je abonnement uit moet zitten? Ik bedoel, je koopt je GSM in principe op afbetaling, dan kun je moeilijk halverwege je abonnement cancelen.
Tijdens je abonnementsduur kan je normaal gesproken gewoon een nieuwe telefoon kopen via je provider hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:48 schreef Geqxon het volgende:
Het is toch heel normaal dat je je abonnement uit moet zitten? Ik bedoel, je koopt je GSM in principe op afbetaling, dan kun je moeilijk halverwege je abonnement cancelen.
Volgens mij wil je een iPhone niet voor de echte prijs willen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tijdens je abonnementsduur kan je normaal gesproken gewoon een nieuwe telefoon kopen via je provider hoorJe zal alleen dus de echte prijs ervan moeten betalen, niets vreemds aan.
MAMPquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:11 schreef Jarno het volgende:
Wat is een beetje handige webserver voor nitwits voor onder OS X? Ik heb nu zo'n dyndns ding geregeld omdat ik Remote Buddy misschien ook wel via het net wil gebruiken, dus dan kan ik net zo goed een simpel site-je draaien met wat meuk voor mezelf, maar wat is handig? Zijn er LAMP packages voor OS X bijv?
Mja, dat MAMP ziet er wel lekker kek en simpel uit. Ook met een widget erbij enzo, helemaal goed. Heb helemaal geen zin om me te verdiepen in httpdconf's enzo voor die anderhalve pagina die ik eens per maand nodig heb...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar volgens mij is apache sowieso meegebakken in OSX ook
Ik gebruik MAMP om webspul lokaal te testen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:11 schreef Jarno het volgende:
Wat is een beetje handige webserver voor nitwits voor onder OS X? Ik heb nu zo'n dyndns ding geregeld omdat ik Remote Buddy misschien ook wel via het net wil gebruiken, dus dan kan ik net zo goed een simpel site-je draaien met wat meuk voor mezelf, maar wat is handig? Zijn er LAMP packages voor OS X bijv?
Ja, breng me even van de wijs met dat MAMP wil je!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
MAMP is best wel leuk hoor, voor de niet al te grote nerds onder ons..
Ach, het is niet dat ik niet nerdig genoeg ben om een beetje met de configuratiebestanden van Apache en PHP te klooien. En MySQL kan ik zelf ook wel compilen en installeren als het moet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
MAMP is best wel leuk hoor, voor de niet al te grote nerds onder ons..
Bespeur je "sarcasme" in onze commentsquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:37 schreef Jarno het volgende:
Maar ff samengevat, wat jullie feitelijk zeggen is, dat MAMP, daar moet je je niet aan wagen?
Sourcecode compilen is voor mensen met brilletjes. Mac users downloaden de binaries en willen dat het direct werkt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ik niet nerdig genoeg ben om een beetje met de configuratiebestanden van Apache en PHP te klooien. En MySQL kan ik zelf ook wel compilen en installeren als het moet.
Maar als je al die moeite doet heb je uiteindelijk niet iets wat beter is dan wat MAMP biedt, dus ja, waar ben je dan mee bezig he.
Ach, gemak dient de mens natuurlijk. Maar ik ben toch blij dat ik ff wget heb geïnstalleerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sourcecode compilen is voor mensen met brilletjes. Mac users downloaden de binaries en willen dat het direct werkt.
Huh, dat zit toch standaard al op een Mac?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, gemak dient de mens natuurlijk. Maar ik ben toch blij dat ik ff wget heb geïnstalleerd
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Huh, dat zit toch standaard al op een Mac?
Of heb ik dat toch later een keer apart geïnstalleerd..nou weet ik het niet meer..
1 2 | -bash: wget: command not found |
Check for updates on startup of denk ik dan weer te simpel?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:42 schreef Geqxon het volgende:
MAMP zou ik enkel wel eerst even wat beter beveiligen.
ja maar wat zijn dan de totale kosten, want als er 19% bovenop komt is het nog steeds veel goedkoper.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
Met de huidige koers kun je er vergif op innemen dat ze elk pakket wel controleren.
Even je MySQL root-password veranderen naar iets intelligenters is ook wel een goed idee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check for updates on startup of denk ik dan weer te simpel?.
Vergeet de kosten voor een duckhead niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:26 schreef Lu_uK het volgende:
Een macbook in amerika, bij apple.com: kosten 1099 dollar (705 Euro) + 19% = 838,95
Bij amazone.com (met korting en die reken ik mee): kosten1005 dollar (645 Euro) + 19% = 767,55
In Nederland bij apple.nl: kosten 1000 euro
eventueel met boete van 30% is 1090,64 en 997,82
maar via de post is ook een optie, omdat de verzendkosten niet heel hoog zijn, en het dus allemaal goedkoper is.
En Amerikaanse belasting?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:26 schreef Lu_uK het volgende:
Een macbook in amerika, bij apple.com: kosten 1099 dollar (705 Euro) + 19% = 838,95
Bij amazone.com (met korting en die reken ik mee): kosten1005 dollar (645 Euro) + 19% = 767,55
In Nederland bij apple.nl: kosten 1000 euro
eventueel met boete van 30% is 1090,64 en 997,82
maar via de post is ook een optie, omdat de verzendkosten niet heel hoog zijn, en het dus allemaal goedkoper is.
http://www.iphoneclub.nl/(...)/2091-ringtones.htmlquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:11 schreef Dementor het volgende:
Hoi,
Ik kom direct binnenvallen met een vraag.
Is er op dit moment een eenvoudige manier om ringtones op mijn iPhone te zetten? (1.1.4)
Ik weet zeker dat iemand dat hier wel weet
Ondermeer. Een mooie step by step: http://www.network0.org/2006/09/23/how-to-secure-mamp/quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Even je MySQL root-password veranderen naar iets intelligenters is ook wel een goed idee.
thanks.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:34 schreef portier het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)/2091-ringtones.html
Is dat zo gek voor minimaal 66 gulden? Dan kun je daarnaast waarschijnlijk 3 smsjes sturen en 10 minuten bellen .. en nog even 200 afdragen voor het toestel.quote:
Ja, want het snelste internetabo voor mobiele telefoons bij T-Mobile was vooralsnog 384 kbit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Is dat zo gek voor minimaal 66 gulden?
Ja. Wat gek dat ze dat aanpassen als de iPhone 3G wordt aangeboden ..quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want het snelste internetabo voor mobiele telefoons bij T-Mobile was vooralsnog 384 kbit.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JoMo0 het volgende:
gulden
quote:
Wat is er mis met de gulden .. ?quote:De gulden was vanaf de middeleeuwen tot januari 2002, een Nederlandse munteenheid en wettig betaalmiddel. Op 1 januari 2002 werd de munt vervangen door de munteenheid van de EU, de euro. De waarde van de gulden was ongeveer 0,45378 euro.
Laten we het dan ook maar niet meer hebben over dat plastic apparaat ..quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
De gulden is net zoiets als Mac OS 9. Daar heb je het gewoon niet meer over.
De gulden was tof, maar terugrekenen naar de guldenquote:
Het was alleen maar om aan te geven dat het niet goedkoop is.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef portier het volgende:
[..]
De gulden was tof, maar terugrekenen naar de gulden.
En bedenk je eens hoeveel een laptop abo kost voor een dergelijke snelheid, plus dat je ook nog toegang krijgt tot 1400 hotspots in Nederland. Het is even afwachten op de kleine lettertjes. Die zullen er wel zijn, al presenteren ze het niet zo. Mocht het niet zo zijn vind ik het niet duur, al is het niet mijn top prio om overal supersnel internet te hebben. Heb liever wat meer smsjes + belminuten.
700 of toch 1400?quote:T-Mobile heeft in Nederland ruim 700 HotSpots, waar je draadloos kunt internetten. In het buitenland zijn dit er meer dan 20.000. HotSpots zijn te vinden in openbare locaties, zoals hotels, vliegvelden en McDonald's restaurants. HotSpot locaties vind je gemakkelijk via je TomTom.
180 medewerkers en Office '08 is een drama ..quote:Microsoft gaat zijn afdeling die software voor Mac OS X ontwikkelt fors uitbreiden. Het extra personeel is volgens Microsoft nodig voor 'producten ná Office 2008', maar specifieke producten werden niet genoemd.
Volgens Craig Eisler, hoofd van de Mac-divisie van Microsoft, is de sollicitatieronde de grootste sinds de oprichting van het Mac-team elf jaar geleden, zonder overigens de uitbreiding in aantallen te specificeren. De Mac-afdeling van Microsoft zou nu nog omstreeks 180 medewerkers in dienst hebben. Naast programmeurs worden ook testers, userinterface-ontwikkelaars, projectleiders en marketingmensen gezocht.
Eisler gaf niet prijs welke Mac-software gepland staat, maar de verwachting is dat Microsoft elke twee tot drie jaar een nieuwe versie van Office for Mac uit zal brengen, zo verklaarde een woordvoerder tegenover Appleinsider. Office 2008 werd 20 februari van dit jaar uitgebracht. Van de volgende Office for Mac-versie is al bekend dat deze hernieuwd VBA-ondersteuning zal krijgen. De Mac-afdeling bij Microsoft biedt momenteel naast Office 2008 onder meer de kalenderapplicatie Entourage 2008 for Mac , Messenger for Mac 7 en Remote Desktop Connection.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hebben gewerkt aan iWork. Of iLife. Het zou me niks verbazen als dat maar een fractie hiervan is.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
180 medewerkers en Office '08 is een drama ..
Euri?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
Kan iemand het walgelijke woord "euri" uit de TT halen trouwens?
quote:Verbastering van Euro. Vaak gebruikt als meervoud, vooral door debielen.
Dat is ook de enige reden dat mensen dat nog doen. En het is door inflatie totaal niet relevant meer.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het was alleen maar om aan te geven dat het niet goedkoop is.
Wellicht dat daar de KPN hotspots nog bij moeten die T-Mobile ook gebruikt.quote:Maar goed ben erg benieuwd wat de toestelprijs wordt .. en hoe weinig belminuten en smsjes er in de abonnementbundels zitten. Want het is en blijft T-Mobile..
Trouwens , waar zitten die hotspots dan ?
[..]
700 of toch 1400?
Joepie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Met een weekje eindelijk een macbook!
Alles werkt nu op mijn iMac, internet doet het en ik kan op de schrijf komen en zelfs time machine werkt. Alleen op alle andere computers in het huis doet het niets. Soms alleen de schrijf, maar nooit internet.... Iemand enig idee?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef Remzz het volgende:
Net een Time Capsule gekocht, maar het wil nog niet lukken. Elke keer als ik hem weer op nieuw configureer zegt hij dat hij geen geldig IP adres heeft. Wat kan ik daar aan doen, ik heb denk ik alle configuratiemogelijk heden wel geprobeerd.
Ja uh... koop een mac?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Alles werkt nu op mijn iMac, internet doet het en ik kan op de schrijf komen en zelfs time machine werkt. Alleen op alle andere computers in het huis doet het niets. Soms alleen de schrijf, maar nooit internet.... Iemand enig idee?
Uhu de man van de onzinnige myspace bulletinsquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
Niemand minder dan de gitarist van I Kissed Charles.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:37 schreef Jarno het volgende:
Maar ff samengevat, wat jullie feitelijk zeggen is, dat MAMP, daar moet je je niet aan wagen?
Nee, ik heb'm gisteren met halve aandacht geinstalleerd, maar met een paar gekke dingen. Ik had maar één van de twee cd's nodig, en ik kan de programma's gewoon opstarten zonder dat er een registratiescherm komtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van de Surfspot_CS3_ontvangers dit mailtje al gehad?
quote:
Ik heb de boel eraf gedonderd, ook in de bibliotheken, en toen geinstalleerd. Idd ook maar 1 dvd nodig, maar wel registratie moeten invullen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, ik heb'm gisteren met halve aandacht geinstalleerd, maar met een paar gekke dingen. Ik had maar één van de twee cd's nodig, en ik kan de programma's gewoon opstarten zonder dat er een registratiescherm komt![]()
Ik heb de oude gekraakte versie gedeinstalleerd, dus het lijkt me niet dat de crack van de oude versie nog werkt, toch.. ?
Hm, ik ga het vanavond nog maar eens proberen. Had ook liever een Engelstalige versie gehad, qua Google-hulp, maar goed, het blijft natuurlijk top, 35 euro voor de hele suite.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb de boel eraf gedonderd, ook in de bibliotheken, en toen geinstalleerd. Idd ook maar 1 dvd nodig, maar wel registratie moeten invullen.
Niet dat er nu staat 'This software is registered to..', maar ik kan iig gelijk updates downloaden.
Alleen die stomme Snow Leopardquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat blijft het allemaal weer stil op het Mac-front. Alles is alleen maar gehyped om de iPhone...
Ja daar wordt 'ie ook een stuk sneller van inderdaad ..quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waar blijft de tweede versie vd MacBook Air, met 4GB intern geheugen?
Nope.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:47 schreef Jarno het volgende:
Geks? Had jij je nou wel eens verdiept in AppleTV + normale, ouderwetse CRT TV's? Of iemand anders hier?
Kewl toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben overgelopen naar de duivel. Ik heb een xbox360 gekocht gisteren.
Dat ken ik. Maar ik ben toch tot Woensdag niet thuis. En daar staat het dingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:14 schreef Jarno het volgende:
Haha, dat zou ik dus echt niet kunnen he.. Als zo'n ding in huis zou staan zou ik er de eerste paar weken niet vanaf te slaan zijn, ik ben echt erg met nieuwe gadgets.
Dat wist ik al lang. Het enige wat ik game op de PC is WoW.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:16 schreef Geqxon het volgende:
Goed zo Antrhaxx. Gaming doe je op consoles.
quote:
Dat heb ik ook is wel relaxt en dan spellen downloaden op http://dashroms.com/ en voor beschrijvingen kijken op http://dgemu.com/quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:17 schreef Jarno het volgende:
Ik heb wel gisteren zo'n flashcard voor de DS besteld, die kwam ik pas weer tegen en vond het toch wel zonde dat deze al zo lang stof lag te happen. En de meeste games vind ik geen 40 euro waard, dus dan maar ff zo..
Maakt Microsoft nog steeds verlies op de verkoop van consoles? Zo ja, dan heb je ze zojuist een poot uitgedraaidquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben overgelopen naar de duivel. Ik heb een xbox360 gekocht gisteren.
Daar hoef je toch niet moeilijk voor te doen? Gewoon stekkertjes prikken en werken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:47 schreef Jarno het volgende:
Geks? Had jij je nou wel eens verdiept in AppleTV + normale, ouderwetse CRT TV's? Of iemand anders hier?
Volgens mij is Nintendo de enige die winst maakt op Consoles. De spellen van de Xbox zijn wel takke duur. 60 euro is geen uitzonderingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maakt Microsoft nog steeds verlies op de verkoop van consoles? Zo ja, dan heb je ze zojuist een poot uitgedraaid
Er schijnt een verschil te zijn tussen Component en Composite video ofzo. Mijn TV heeft alleen SCART, S-Video en zo'n gele plug als input. Dat schijnt dus niet te werken ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet moeilijk voor te doen? Gewoon stekkertjes prikken en werken?
Er zijn SCART-blokjes te koop met een component (RGB) ingang.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er schijnt een verschil te zijn tussen Component en Composite video ofzo. Mijn TV heeft alleen SCART, S-Video en zo'n gele plug als input. Dat schijnt dus niet te werken ofzo.
Dat dacht ik ook, Jarno. Maar recent zijn m'n ouders eigenwijs geweest en hebben ze een 42" Philips Ambilight Full-HD apparaat gekocht en ik moet eerlijk toegeven dat het er *echt* goed uitziet.quote:
Nee, want dan heb je dus wèl een lelijke LCD-TVquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:45 schreef Jarno het volgende:
Mwoch. Tv's zijn gewoon suf. Daar ga je toch geen 1000 euro aan uitgeven ofzo?
Ja, dat weet ik ook niet, dat moet je maar aan Steve vragen. Maaruh, misschien een Mac mini een idee? Of je iMac op je TV aansluiten?quote:Het enige wat ik wil is via een fatsoenlijke interface op mijn tv mijn iTunes muziek (en evt. film en video) van de iMac bereiken. De Apple TV doet dit m.i. erg mooi en past prima tussen alle Apple meuk die ik al heb ik huis, ook qua werking dus hopelijk, dus waarom mensen verplichten een HDtv te gebruiken voor zoiets?
Heerlijk was dat, dat gameconsoles met een RF-modulator geleverd werden. En je dan voor 50 gulden een SCART-kabel erbij kon kopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:51 schreef Tijn het volgende:
Het is wel zo dat zowel S-Video als SCART in de VS nooit zo mainstream zijn geworden als hier in Europa.
Ik heb een soortgelijke van Sony en aangesloten op een prima surroundset: dan is film kijken pas echt genieten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, Jarno. Maar recent zijn m'n ouders eigenwijs geweest en hebben ze een 42" Philips Ambilight Full-HD apparaat gekocht en ik moet eerlijk toegeven dat het er *echt* goed uitziet.
Echter vond ik het bij mijn Sega Dreamcast enorm zonde. Zowel van de TV-kwaliteit die achteruit ging, als dat ik niet het volle potentieel van mijn machine had. Dus toen maar een S-VHS kabel gekocht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
Voor een NES of een SNES boeit het ook niet zo zeer dat het via een RF-Modulator ging. Best goede kwaliteit trouwens (gewoon hetzelfde wat er over je kabel binnenkomt).
Al dat gemierenneuk over HD graphics enzo
Misschien een kleine "squeek" als je het klepje dicht deed, maar verder was het een stevig apparaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:07 schreef Tijn het volgende:
"Zonde" is sowieso een goede omschrijving van de DreamcastWas dat niet die console waarvan het CD-klepje piepte?
CRT TV FTW!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:40 schreef JoMo0 het volgende:
CRT tv? Ik dacht dat het 2008 was ..
Parallels is traag. VMware ftw!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:05 schreef DaMook het volgende:
Net via macheist parallels gekocht voor 49 dollar (31 euro) , weet niet of het hier al gestaan heeft, maar lijkt mij wel een goede deal. Je krijgt er Mac Pilot bij.
Een 16gb grote .mov branden op een DVD?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:29 schreef skiczukie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat dit precies is? Ik heb niet vaak problemen met een DVD branden, maar nu wilde ik een 16 GB grote .mov branden als Video-DVD en dan krijg ik telkens deze foutmelding.
Jah, waarom niet? Wordt automatisch gecomprimeerd. Het is anderhalf uur DV-PAL video, zonder codec. Die gooi ik dan in Toast en laat Toast het verder uitzoeken met het encoden, maar ik krijg dus die foutmelding. Iemand weet wat deze foutmelding precies betekent? Want dat was mijn vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een 16gb grote .mov branden op een DVD?![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:41 schreef Jarno het volgende:
Thanks voor de uitleg Hertog! Goed verhaal!!
Ik denk zelf van niet omdat ik de afgelopen tijd toch wel steeds succesvolle DVD's heb kunnen branden. Maar misschien kan mijn MB zo'n groot bestand gewoon niet aan ofzo. Ik vind het maar vreemd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:22 schreef Geqxon het volgende:
skuczukie, misschien is je drive gewoon kapot?
Ach, het werkte meestal wel goed, maar dezelfde connector gebruiken voor twee totaal verschillende versies is nooit een slim idee. En HDMI geeft ook wel eens problemen, als je beeld in geluid van één bron naar twee weergevers wilt sturen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
DVI... dát was nog eens een 'standaard' die de plank missloeg. HDMI is wel een oplossing.
Heerlijk als je je Playstation 3 op een ACD aan wilt sluiten, en je vervolgens geen geluid hebt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, het werkte meestal wel goed, maar dezelfde connector gebruiken voor twee totaal verschillende versies is nooit een slim idee. En HDMI geeft ook wel eens problemen, als je beeld in geluid van één bron naar twee weergevers wilt sturen bijvoorbeeld.
Dat kan niet eens door het ontbreken van de beveiliging..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heerlijk als je je Playstation 3 op een ACD aan wilt sluiten, en je vervolgens geen geluid hebt.
Overigens is HDMI ook totaal geen standaard, aangezien je versie 1.0, 1.1, 1.2, 1.2a, 1.3, 1.3a, 1.3b en 1.3b1 hebt. En het allemaal dramatisch incompatible met elkaar.
Leuk he! Daar zit je dan, met je gave 23" ACD. Kun je niet eens een PS3 op aansluiten. Had je maar een 2407WFP-HC met HDCP moeten kopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:53 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan niet eens door het ontbreken van de beveiliging..
Wie heeft er een 23" ACD dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk he! Daar zit je dan, met je gave 23" ACD. Kun je niet eens een PS3 op aansluiten. Had je maar een 2407WFP-HC met HDCP moeten kopen.
Inderdaad. Er is toch een Safari voor Windows.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:57 schreef Maravilla het volgende:
http://www.apple.com/nl/mobileme/features/
Waarom gebruiken ze in het introductie filmpje van MobileMe in hemelsnaam Firefox en geen Safari.
Dat ga ik nu maar doen dan. Tot op heden is het altijd prima gegaan op deze manier met Toast.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:33 schreef nietzman het volgende:
Zet 'm dan eerst gewoon om met een normale tool? Toast lijkt me niet het summum op het gebied van transcoding.
Daar werkte 'ie toch nog niet in?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is toch een Safari voor Windows.
Om te laten zien dat het in andere Browsers en OS'en ook werkt, echter werkt het "skimmen" niet meer in FF3, had ik alweer gehoord..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:57 schreef Maravilla het volgende:
http://www.apple.com/nl/mobileme/features/
Waarom gebruiken ze in het introductie filmpje van MobileMe in hemelsnaam Firefox en geen Safari.
Ook niet op je iMac?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:25 schreef Remzz het volgende:
Time Capsule staat weer op dezelfde plank bij de Mediamarkt, kon het ding met geen mogelijkheid aan de praat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |