SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook
Hoi!
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Dat geldt alleen als je medewerker bent van een bij surfspot aangesloten instelling. Lang niet voor iedereen dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:51 schreef rcco het volgende:
Adobe CS3 voor 35 euri?Wat wordt daarmee bedoeld?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je medewerker bent van een bij surfspot aangesloten instelling. Lang niet voor iedereen dus.
Nou Suc-6..quote:How to Use iPhone to Impress Women
Posted: 4 days ago
By: JamesWax (see more of JamesWax's blogs)
When iPhone was first released, just having one was enough to draw attention and establish hipness with beautiful women. Remember when girls crowded around for a demonstration of the magical touchscreen or to watch YouTube videos in the palm of your hand?
Their eyes widened with childlike wonder as you described the beauty and elegance of iPhone and its utter superiority to every device known to man.
Sadly, those days are gone. In the past year iPhone has become common place. With the coming price drop to $200 any goober will be able to get one.
Yet the iPhone is still a powerful tool. Here are the best ways to unleash the seductive power of iPhone.
1. Unlock it
unlock iphone
Nothing tempts a girl's wild side like a bad boy, and that's exactly what an unlocked iPhone says: I don't play by the rules, danger doesn't scare me, and I have crazy skills you can't even comprehend. Plus it gives you access to the 3rd party apps that are too cool for regular users.
Who cares if it can be done by any chump in 45 seconds. She doesn't know that. Bonus points for using the term "hacked" and alluding to the danger of an iPhone being "bricked".
2. All-Star Photo Album
So you just met a cute girl. How do you prove that you do amazing things all the time and have many cool friends? This is the ideal use-case for the All-Star photo album. Create a special album on your iPhone of all your most impressive pics: snow boarding in the Swiss Alps, you with your friends at the Radiohead concert, and pictures of you with other attractive women are all good candidates.
When you get her alone for a moment, say something like, "OMG you've gotta see this photo of me [insert cool thing here]" and proceed to go through the entire album, commenting about how great a time you had and how cool your friends are.
3. iPod Tunes Master
Dozens of targeted playlists in the palm of your hand. This needs no explanation. Create playlists to set different moods: chill, party-time, low key, and of course, romantic. To get the ultimate effect, invest in a set of portable speakers. When you bust out the tunes at the beach, park, etc. you will be the man. We highly recommend flipping through cover flow mode for maximum visual effect.
4. Contacts, the more the merrier
Make sure you have lots of contacts, because seriously, you are so freaking popular. To inflate your contacts count, import all of your email contacts into your address book and upload them to iPhone. She won't know that 2/3 of those people have never seen you in person.
Expert tip: Complain about searching your contacts list saying, "I can't stand looking for contacts on my iPhone -- it only lets you search by 1 letter. How am I supposed to sort through 300 Johns?" Note: This is the only acceptable circumstance to complain about iPhone.
5. Stocks
Women like men with money and ambition. Show her you're on the way to wealth by constantly checking your stocks. When you catch her trying to see what you're looking at, casually comment on your gains and losses, throwing around buzz words like "credit crisis", "oil bubble", and "consumer confidence". Assure her you will achieve superior returns by investing in commodities and precious metals that will be essential to the growth of developing nations.
6. Save the Day with Maps
Maps is the ultimate clutch iPhone feature. The best time to break it out is when you're with a group of people and need to find something in an unknown area -- pizza, hardware store, gas station, etc. As soon as the opportunity arises, execute a search in maps and lead the group to success. Even better if you can use iPhone to instantly call the place. By solving the problem and taking charge you'll establish yourself as a resourceful leader -- a quality highly regarded by women.
7. Look Smart with Safari
When an argument arises over a particular fact, look smarter than everyone else by finding the correct answer with Google. This is the only time you will wish to conceal iPhone use from females. It's great for settling disputes about the proper definition of a word or the location of obscure African nations.
In case it's not clear, using iPhone will make you look like a rich, smart, cultured, resourceful, exciting, and popular bad ass. We can't wait for 3G.
Bron
Weer 7 euro overmaken naar Eweka en back in business?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie kan mij helpen aan een trial van photoshop of illustator want beide kan je tot 1 juli niet downloaden en mijn usenet account bij eweka is net afgelopen en ik haat torrents
HELP!!!
Maar ik ben een arme student en.... en... en.... ik heb geen geld meerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Weer 7 euro overmaken naar Eweka en back in business?
Oh..quote:- Leerlingen en studenten vallen nog niet onder de overeenkomst. Indien een instelling een contract via SURFdiensten heeft afgesloten voor Adobe kunnen medewerkers de producten wel via SURFSPOT.NL bestellen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:55 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, CS3 ook besteld via Surfspot. Nice.
Das toch gewoon een OSX feature?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, en sinds wanneer heeft FF een-plaatje-sleep-naar-desktop-functie?
Blijkbaar werkt het onder FF3 geëmuleerd in Windows XP SP3 onder VmWare ook...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das toch gewoon een OSX feature?
Geen 7 euro? Je wordt al door de schatkist gesponsord.. daar hoef je al niets voor te doen. Dan bestaat er nog zoiets als werken wat in de meeste gevallen ook geld oplevert en anders kun je altijd nog rood staan toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar ik ben een arme student en.... en... en.... ik heb geen geld meer
[EDIT]
Oh heb toch nog 1 dag usenet maar ik kan op 1 of andere manier 1 file niet downloaden... nu moet ik nog een goede nzb vinden
Inzuipen voor een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, inzuipen. Op naar de halve finale
KAPOT ZUIPEH!!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:53 schreef Suga_Mama het volgende:
En we mogen doei zeggen tegen 't EK
?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, inzuipen. Op naar de halve finale
quote:
Ik ben er benieuwd naar, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het goedkoop gaat aanvoelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:41 schreef JoMo0 het volgende:
Oh en Steve ..![]()
Een paupere plastic iPhone .. hoe durf je!
Via mijn zusje. Hop via surfspot kunnen bestellen en betaalt via iDeal.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Netjes...heeft je chick wat kunnen regelen?
Nee. Dat kan hier. Heb je iets te showen dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:50 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Hebben we nog geen Show je Apple topic hier?
Kan het mij wat rotten. Geen gedoe met cracks en andere bullshit meerquote:Op zondag 22 juni 2008 16:24 schreef Geqxon het volgende:
Maar Sjoew, is de licentie wel geldig als jij er gebruik van maakt?
Dat is ook een reden om software te kopen.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan het mij wat rotten. Geen gedoe met cracks en andere bullshit meer
Ik vind setups uitwisselen wel leuk altijdquote:Op zondag 22 juni 2008 16:54 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee. Dat kan hier. Heb je iets te showen dan?
Nou bij deze, hier is mijn Mac de laatste tijd het meeste te vinden:quote:Op zondag 22 juni 2008 17:44 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik vind setups uitwisselen wel leuk altijd
Doe vooral niet moeilijk. Maak je leven makkelijker met MobileMe.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier een oude van mij
[ afbeelding ]
Iemand trouwens een idee hoe je iCal kunt syncen met Google Calender. En vice versa..
Ja, dat is nog niet zo goed mogelijk. Je kunt je in iCal abonneren op je Google-agenda's, maar dan kun je ze alleen zien, niet editen. En dingen die je in iCal toevoegt, komen dan dus niet automatisch in je Google calendar. Ik gebruik Google nu als main agenda, en iCal alleen via mijn iPhone, om te checken of ik iets heb.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier een oude van mij
[ afbeelding ]
Iemand trouwens een idee hoe je iCal kunt syncen met Google Calender. En vice versa..
Wat je nu opsomt kan met MobileMe veel gemakkelijker.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, dat is nog niet zo goed mogelijk. Je kunt je in iCal abonneren op je Google-agenda's, maar dan kun je ze alleen zien, niet editen. En dingen die je in iCal toevoegt, komen dan dus niet automatisch in je Google calendar. Ik gebruik Google nu als main agenda, en iCal alleen via mijn iPhone, om te checken of ik iets heb.
Met een progje als Spanning Sync kan het wel vice versa, maar ik wacht nog even; volgens mij is het een kwestie van tijd voordat iCal de uitwisseling met Google gaat ondersteunen; Address Book is ook net 'omgegaan' , en er is ook al een Picasa-plugin voor iPhoto bv.
Het zou voor mij een uitkomst zijn, want op mijn werk word ik gedwongen in Windows te werken, en dan is Google Calendar wel handig. Plus dat ik ook gmail en Google docs veel gebruik.
Ja, maar da kos geld.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat je nu opsomt kan met MobileMe veel gemakkelijker.
Hihi, jij leeft nog in de jaren '50. Alles in zwart-witquote:
Jawel hoor; ik vind dat ding ideaal. Mijn alu-keyboard met kabel ligt momenteel in de kast. Soms sluit ik die nog 's aan op mijn MBP, maar die bluetooth is mijn favoriet.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Geqxon het volgende:
Als ik zo de setups eens voorbij zie komen.... het was van Apple geen slimme zet het bluetooth keyboard zo klein te maken.
Dat kan ik begrijpen, maar ik zie erg veel mensen die de full-size bedraade variant hebben. En volgens mij zouden deze mensen een moord doen voor ditzelfde keyboard zonder draadje.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jawel hoor; ik vind dat ding ideaal. Mijn alu-keyboard met kabel ligt momenteel in de kast. Soms sluit ik die nog 's aan op mijn MBP, maar die bluetooth is mijn favoriet.
Juist, en daarom zit ik hier op m'n oldskool wireless te typen. Toch jammer.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Om mijn verhaal nog duidelijker te maken: Vroeger was het zo dat je voor 30 euro meer van dat draadje af was. En daarom zag je in de "Show je Apple" topics enorm veel draadloze keyboards. Maar met de huidige variant is het niet enkel een draadje dat je mist, maar zit er een groter verschil tussen. Neem dit eens als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Iemand die zich een 24" iMac kan veroorloven kan zich prima het verschil tussen een draadloos en bedraad keyboard veroorloven. Maar waarom kiest deze gebruiker voor een bedraad keyboard? Juist. Iets zegt mij dat het niet de twee USB-poorten zijn....
Omdat in de eerste paar weken nadat de Alu iMac uitkwam je bij het selecteren van een bluetooth keyboard ipv bedraad keyboard gelijk zes weken bij je levertijd kon optellenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Om mijn verhaal nog duidelijker te maken: Vroeger was het zo dat je voor 30 euro meer van dat draadje af was. En daarom zag je in de "Show je Apple" topics enorm veel draadloze keyboards. Maar met de huidige variant is het niet enkel een draadje dat je mist, maar zit er een groter verschil tussen. Neem dit eens als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Iemand die zich een 24" iMac kan veroorloven kan zich prima het verschil tussen een draadloos en bedraad keyboard veroorloven. Maar waarom kiest deze gebruiker voor een bedraad keyboard? Juist. Iets zegt mij dat het niet de twee USB-poorten zijn....
Inderdaad ook exact de reden dat ik ook een draadje aan m'n keyboard (en muis) heb hangen.quote:Op maandag 23 juni 2008 07:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Omdat in de eerste paar weken nadat de Alu iMac uitkwam je bij het selecteren van een bluetooth keyboard ipv bedraad keyboard gelijk zes weken bij je levertijd kon optellen
Geen 7 euro... kan niet rood staan en heb een huis van 344 euro en ik wacht al 6 maanden op mijn huurtoeslag...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Geen 7 euro? Je wordt al door de schatkist gesponsord.. daar hoef je al niets voor te doen. Dan bestaat er nog zoiets als werken wat in de meeste gevallen ook geld oplevert en anders kun je altijd nog rood staan toch?
Virus, of viral...quote:Jim Dalrymple
Fri Jun 20, 11:00 AM ET
SecureMac claims to have discovered several variants of a Trojan horse in the wild targeted at users of Mac OS X 10.4 and 10.5. The Trojan is being distributed from a hacker Web site through iChat and Limewire, the company said.
Distributed as a compiled AppleScript called ASthtv05 or as an application, the Trojan allows remote access to the system and can transmit system and user passwords. SecureMac also said the Trojan is also capable of logging keystrokes and turning on file sharing.
The Trojan takes advantage of a vulnerability with Apple Remote Desktop that allows it to run as root. You must download and open the infected file for the Trojan to become active, but once it is active, it will add itself to the System login items.
SecureMac said its product, MacScan, has been updated to remove the Trojan.
Spannend virus weerquote:You must download and open the infected file for the Trojan to become active
Wat ik me wel zat af te vragen: op Windows-pc's krijg je vooral spyware en zooi door een beetje onvoorzichtig te surfen. Al die tracking cookies enzo komen dan ergens op je systeem terecht, in je cache ofzo. Maar wat gebeurt er dan bij een Mac? Komt die zooi sowieso niet in je systeem, of landt het wel ergens maar doet het niks? Toen ik nog op Windows werkte haalde ik eens in de zoveel tijd zo'n spyware-scanner erover heen, en kwam er een hele lijst met zooi tevoorschijn. Ik weet dat de mac daar geen last van heeft, maar betekent dat ook dat die dingen uberhaupt niet op je systeem komen?quote:
Als je niet wilt dat Audrey achter je internet geschiedenis komt heb je eventueel ook nog "Private browsing".quote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb de preferences van safari zo ingesteld dat de alle cookies en andere op mijn mac aanwezige tijdelijke bestanden etc. iedere 24h worden gewist.
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat Audrey achter je internet geschiedenis komt heb je eventueel ook nog "Private browsing".
Maar als ik 'm eerst aan een Windows machine hang is het probleem ook opgelost? Het is zo'n meeneemding die ik wil gebruiken om op vakantie mijn foto's op te zetten. En ik denk niet dat ik in alle internetcafé's dat progje mag installerenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat klopt. Een handig Windows-proggie om dat op te lossen is MacDrive. Zodoende kun je onder Windows ook Mac-formatted disks gebruiken, zowel lezen als schrijven.
Hoe dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:04 schreef super-muffin het volgende:
En die DS_Store bestandjes konden toch uitgeschakeld worden voor netwerkshares?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |