Interessant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Falco het volgende:
Wisten jullie dat het grootste Kroatische eiland geen klinkers in de naam heeft? Het heet Krk.
er zitten er meer hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef Bruce117 het volgende:
Er staan best veel stewards met gele hesjes
Dan zie je een andere wedstrijd. Ze spelen nu wel wat minder.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Kroatië stelt zwaar teleur. Ik kijk zo wel. De Turken verrassen me positief.²
als ze morgen maar oranje hesje dragenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef Bruce117 het volgende:
Er staan best veel stewards met gele hesjes
Nee die wordt al oudquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:30 schreef alex4allofyou het volgende:
Kan die Turkse keeper niet een keer opschieten?!?
Luie stewardsquote:
Dat is voor voetbal toch helemaal niet relevant?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan hij het niet goed uitleggen hoe je het uitspreekt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef Fukjoeman het volgende:
en is het kasjim ? of kaziem
Prachtig eiland overigensquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Falco het volgende:
Wisten jullie dat het grootste Kroatische eiland geen klinkers in de naam heeft? Het heet Krk.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:21 schreef _Mike_ het volgende:
Wie doet het commentaar op BBC vanavond?
Ja die hadden geen geld voor de 1ste helft dus die komen die de 2 de helft kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
veel lege plekken ook in het stadion
Maar het is toch een Nederlandse commentator? Hou het dan bij de Nederlandse uitspraakquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb wel eens een Portugeze commentator gehoord en dan hoor je volgens mij continu Ronaldoe, Cavalhoe, Decoe. Dus volgens mij deed hij het niet ens zo fout bij Deco, maar dan bij die anderen niet.
Toet Toetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |