leen van frisia ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vrees dat er een verlening komt en daarna Penalties (als het zo doorgaat)
eet smakelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als mijn macaroni van vorige week nog vers was kon ik het nu eten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als mijn macaroni van vorige week nog vers was kon ik het nu eten
(Ga) mee met Aurelioquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef alors het volgende:
En als we dan toch bezig zijn; is het nou Mémet of Mechmet? Dat zegt ook elke commentator weer anders...
Zie je nog etensresten op de mondhoeken dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Devrim_ het volgende:
Dat Servet niet speelt is echt goed te zien
Heb wel eens een Portugeze commentator gehoord en dan hoor je volgens mij continu Ronaldoe, Cavalhoe, Decoe. Dus volgens mij deed hij het niet ens zo fout bij Deco, maar dan bij die anderen niet.quote:
Jah het vuile werk wordt niet door hem opgeruimd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Devrim_ het volgende:
Dat Servet niet speelt is echt goed te zien
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Falco het volgende:
Wisten jullie dat het grootste Kroatische eiland geen klinkers in de naam heeft? Het heet Krk.
Kan hij het niet goed uitleggen hoe je het uitspreekt.quote:
Thx for the infoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Falco het volgende:
Wisten jullie dat het grootste Kroatische eiland geen klinkers in de naam heeft? Het heet Krk.
Bedankt voor dit interesante weetje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Falco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |