Heb bij score een replay semi baggy gescoord, licht kleurtje (zie mijn post stukje naar boven). In de aanbieding betaalde ik 90 euro.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:41 schreef namzug het volgende:
@ ChipZak: Mijn vriendinnetje vraagt hoe de pasvorm is van je jurkje en of ie klein of groot valt?
Ik heb zojuist deze 3 shirtjes hieronder besteld en ik hoop ze snel binnen te hebben voor ik op vakantie ga eind volgend weekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder misschien nog iemand die weet waar ik online ergens een dope Replay (heel licht blauw) beetje baggy model kan scoren??
A'dam is voor mij ook 2 uurtjes, maar elke vakantie even erheen haha..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:34 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Jazeker! Ben er echt helemaal weg van, die basics zijn nl zoooo fijn!
Amsterdam is wel een beetje ver voor mij, maar zo via internet lukt het ook.
Hij is zeker ruimer. Wat ze wel hebben bedacht voor de nieuwe zaak is volgens mij dat ze het er wat ordelijker moeten presenteren.. errug vetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een keer naar die nieuwe, die is toch ook groter dan de oude?
Ik had hem online gekocht bij www.casualfw.nl voor 99 euro was helaas wel de laatste.Hij staat nog wel op andere sites te koop.quote:
sluit ik me bij aan. Is alleen wat dunner stof of lijkt dat nou maar alleen zo?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:05 schreef birdydontfly het volgende:
hmm misschien een beetje, maar vind het niet storend.
Oke dank jullie wel!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:18 schreef zwahiel het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan. Is alleen wat dunner stof of lijkt dat nou maar alleen zo?
Dun stof en wijde pijpen kan een vervelende combi zijn als er een briesje opsteekt namelijk.
Beastie Boys en Peter Griffinquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:04 schreef namzug het volgende:
Heb deze gisteren gekocht:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Vandaag een variant op die hoodie gescoord, zwart met een soort stereo. Ook van Die for itquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:56 schreef don-diablo het volgende:
Nieuwe hoody en overhemd:
[ afbeelding ]
Heb ik ook gezien, vriend van me heeft em ook. Vandaag weer een nieuw shirt gekocht. Foto volgt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vandaag een variant op die hoodie gescoord, zwart met een soort stereo. Ook van Die for it
Mooie broek hoor, is ie zwart of donkerblauw?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:55 schreef Glennz het volgende:
Jeans
Sigara Shadow
gekocht bij chasin'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |