Ik vind de pasvorm van de broek/pantalon/watishet op de foto er niet uitzien. Ben benieuwd hoe het in real life uitziet.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:12 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
die ook als zwembroek
Dat geloof ik graag, maar je moet ff een foto maken als het binnen is. Ben benieuwd namelijkquote:
!! waar heb je die vandaan?quote:
Its hammer timequote:Op zondag 20 juli 2008 20:12 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
die ook als zwembroek
E to the Bayyyquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:59 schreef Lamb het volgende:
[..]
!! waar heb je die vandaan?
en @ pumpkinsoup, waar heb je dat laatste jurkje vandaan?
Shirt 1, 2, 4 en 5 zijn inderdaad redelijkquote:Op maandag 28 juli 2008 01:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
de tering, hoe kan je zon wansmaak hebben, en dan ook nog een vriendin die je erin laat lopen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:04 schreef namzug het volgende:
Heb deze gisteren gekocht:
http://www.pritoz.com/com(...)rt_4877a953863d4.jpg
Dat merk is wel tof, waar kan je dat vinden?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nieuwe tee van Humör. Dit is een trui, maar een plaatje van een tee kan ik niet vinden. Opdruk en kleur is hetzelfde:
[ afbeelding ]
De enige toffe die er tussen zit.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:49 schreef kastanova het volgende:
And last but not least, een blouse die me een week pikstraf van de meewinkelende vriendin opleverde én waarvan notabene zelfs de verkoopster zei dat het een té foute pimpblouse was.
Maar hé, blijf ik toch nog een beetje bij m'n eigen stijl.
[ afbeelding ]
In een afgelegen klein winkeltje in Germanyquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:29 schreef DJMomo het volgende:
ijsmeis, waar vind je zo'n mooi jurkje????
www.jefferson.dkquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:07 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Dat merk is wel tof, waar kan je dat vinden?
Leer meteen even dat een man een overhemd draagt en een vrouw een blouse.....quote:Op maandag 28 juli 2008 00:49 schreef kastanova het volgende:
Na daadwerkelijk tijdens een functioneringsgesprek gewezen te worden op het feit dat ik "me diende te kleden naar m'n functie" en shirts zoals dit dus niet meer konden maar even aan het winkelen geslagen.
Casual net:
[ afbeelding ]
Simpel net:
[ afbeelding ]
M'n eerste daadwerkelijke linnen blouse:
[ afbeelding ]
Een streepje hoort er uiteraard bij:
[ afbeelding ]
And last but not least, een blouse die me een week pikstraf van de meewinkelende vriendin opleverde én waarvan notabene zelfs de verkoopster zei dat het een té foute pimpblouse was.
Maar hé, blijf ik toch nog een beetje bij m'n eigen stijl.
[ afbeelding ]
en jij nu dus ook in je kast?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In een afgelegen klein winkeltje in Germany. Ze hadden er nog veeeeeel meer!
Ik zoek die trui, waar is dat Humor-spul te koop?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nieuwe tee van Humör. Dit is een trui, maar een plaatje van een tee kan ik niet vinden. Opdruk en kleur is hetzelfde:
Echt súpermooi!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Staat je heel erg mooi
Ik kreeg vandaag een jurkje binnen met frummels en friemels all-over
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef Cloud_SB het volgende:
Pick-ups:
MHI Blows Your Mind sweater:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat plaatje komt van een webshop, maar zelf heb ik 't gekocht bij www.jefferson.dkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik zoek die trui, waar is dat Humor-spul te koop?
Copy thatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |