Homo's zijn toch meer van de zoete witte wijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef Cahir het volgende:
Mag de TT veranderd worden naar 'Homo's en Bier ten top!' [ afbeelding ]?
*eens met betreffende user*quote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:49 schreef Kuukske het volgende:
Er is niets mis met mensen die op mannen vallen.
Beter dan die ene Portugees.quote:
Zwak hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:21 schreef Treinkopper het volgende:
Ik zet m'n kloon even in voor dit deeltje.
Sorry als het forum net even traag was, dat kwam door een kloonscan op dit accountquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:21 schreef Treinkopper het volgende:
Ik zet m'n kloon even in voor dit deeltje.
Wat komt er allemaal voor vuigheid naar boven?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:27 schreef remlof het volgende:
Sorry als het forum net even traag was, dat kwam door een kloonscan op dit account
Dat wil je niet weten. 245 matchesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat komt er allemaal voor vuigheid naar boven?
Even een vliegenmepper pakken.quote:
Stom!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:27 schreef remlof het volgende:
Sorry als het forum net even traag was, dat kwam door een kloonscan op dit account
Ik ben zwaar aan de wodka gegaan na de nederlaag. Kan met niets meer herinneren, maar heb geen katerquote:Op zondag 22 juni 2008 14:38 schreef rompompom het volgende:
Kater.
Ik heb het bij bier gehouden, maar ik kan ook niet alles meer navertellen.quote:Op zondag 22 juni 2008 om 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben zwaar aan de wodka gegaan na de nederlaag. Kan met niets meer herinneren, maar heb geen kater
Q. zegt wel meer.quote:
quote:
Tieten > bierquote:
Is het niet vakantie=bier x tieten2 (vrij naar Einstein)?quote:
Ik laat dat vinkje altijd aanstaan ja, kan ik die beter uitzetten dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Ja, dat had ik pas ook, heel irritant. Iets met IP-adres gekoppeld?
Dat krijg ik als ik mijn ip niet koppel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:56 schreef Misstique het volgende:
En gewoon steeds weer uitgelogd worden ook hè, wat is dat toch voor idioots?.
Toch nog een kut in dit topic.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:27 schreef Q. het volgende:
Dat hielp de laatste keer bij mij ook weinig. Buggy kut-forum. Hihihi, ik zei kut.
Hij lijkt op Stofjequote:
P0wned.quote:
Homo.quote:
Ik heb slechts zijn rug mogen bewonderen.quote:
Weet je wat jij nodig hebt? Kutbier.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:05 schreef Q. het volgende:
Was het maar kut, dan was het nog iets.
Of een kut waar bier uit komt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt? Kutbier.
Écht Q. Dat is iets voor jou.
Want heineken kan hij zo van me krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt? Kutbier.
Écht Q. Dat is iets voor jou.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb slechts zijn rug mogen bewonderen.
Op zich zou dat moeten kunnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
Of een kut waar bier uit komt.
Het is wat wringen denk ik?quote:
Geef m'n account eens terug!quote:
Nou, als zij zich eerst goed lam zuipt, komt er wel bier uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
Het is wat wringen denk ik?
Oh, ik dacht aan een partyfust in d'r doos...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, als zij zich eerst goed lam zuipt, komt er wel bier uit.
Dat is wat aan de krappe kant. Hoewel dat natuurlijk ook met het uitlubbergehalte samenhangt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik dacht aan een partyfust in d'r doos...
*ril*quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is wat aan de krappe kant. Hoewel dat natuurlijk ook met het uitlubbergehalte samenhangt.
Oh my, inderdaad!quote:
Wel hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
Niemand vindt beffen meer lekker
Blame Blizard. En mijn gebrek aan photoshop software op het moment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |