Gast, Ten Masked Men is kut. Al schrijf je er een geheel boek bij, ik verwacht niet dat het open blijft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:35 schreef PusKut het volgende:
Maar zolang er maar geen linkje in zit, toch?
Een plaatje mag wel?
Bidibidibidi.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gast, Ten Masked Men is kut. Al schrijf je er een geheel boek bij, ik verwacht niet dat het open blijft.
Doe maar eens moeite voor een topic, zaademmer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef PusKut het volgende:
[..]
Bidibidibidi.
* PusKut kan er niet mee omgaan.
Dus als jij het niet leuk vind gaat het op slot? Pfff![]()
Stimmt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef PusKut het volgende:
[..]
Bidibidibidi.
SIEG HEIL, EIN VOLK EIN REICH, EIN LUDO.
Die edit had je best mogen noten zG.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef PusKut het volgende:
[..]
Bidibidibidi.
Hehehehehe, nee?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe maar eens moeite voor een topic, zaademmer.
Dan ga je maar in de zandbak spelen, maar je loopt niet hier te zieken. Einde discussie. Doei.quote:
Okthxbye.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ga je maar in de zandbak spelen, maar je loopt niet hier te zieken. Einde discussie. Doei.
Alsnog gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die edit had je best mogen noten zG.
Het was geen vraag. En wat remlof heeft gezegd.quote:
Bijzonder treffend neergezet. Mijn god...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
'Ja, nee, ik bedoel er niets mee ofzo hoor. Gewoon een stukje professionele interesse, haha! Je kan het nooit helemaal los laten hè? Zoiets als fietsen, je verleert het gewoon niet. Hè.
Hey, willen jullie trouwens een paar algemene tips van een oude rot in het vak? Een paar kleine aanwijzingen om jullie op weg te krijgen? Jongens? Ik heb ook nog een stappengids hoe je een sluitingspost zo effectief en humoristisch mogelijk kunt maken? Om toch nog die laatste glimlach uit meelezende users te trekken? Toe? Accepteer me?
..
iemand..?'
Het is niets meer dan een opsomtopic, slijmtopic en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Lieve Cerror,
Waarom moet dit topic dicht?
Met welke fok(k)(st)er zou jij nou nog eens willen neuken? (deel 2)
Hier kunnen FOK!'ers opbiechten met wie zij willen neuken. Het lijstje van 'Boe' is wat anders.
Ben jij nu boos dat niemand jouw usernaam in deel 1 (als dat het geval is) heeft genoemd?
Met hartelijke groet,
Aldus.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is niets meer dan een opsomtopic, slijmtopic en ga zo maar door.
Als je een fok!er/fok!ster wilt versieren doe je dat maar in het fotoboek.
Ik vond hem ook wel grappig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Water gevonden
Zo'n potentievol topic, door een bevooroordeelde buitenlander fries zomaar dichtgekiept
Als je belooft er meer van te maken flikker ik hem weer open.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Water gevonden
Zo'n potentievol topic, door een bevooroordeelde buitenlander fries zomaar dichtgekiept
Komt van een of andere trekkersite afquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel grappig eerlijk gezegdMooie foto trouwens. Is dat daadwerkelijk in Friesland?
Ik was een verhaal aan het maken over dat bush boodschappen had gekregen van nasa over dat er leven zou zijn, en of iemand dat kon bevestigen of dat het om roddels gingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je belooft er meer van te maken flikker ik hem weer open.
En dan bedoel ik dat andere users er ook wat mee kunnen.
Want allemaal paints/fotosoeps over eventuele watermassa's in Friesland is niet bepaald een thema waar je lang iets mee kan.
Kunnen andere users meedoen of wordt 't een lang testament namelijk van jouw kant?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was een verhaal aan het maken over dat bush boodschappen had gekregen van nasa over dat er leven zou zijn, en of iemand dat kon bevestigen of dat het om roddels ging
zie pmquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Kunnen andere users meedoen of wordt 't een lang testament namelijk van jouw kant?
Als dat de eis is, doek ONZ dan gewoon op. En verplaats LHO z'n topic dan naar TRU of zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan bedoel ik dat andere users er ook wat mee kunnen.
Cerror heb je zijn username gezien ?? Alu alert...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Kunnen andere users meedoen of wordt 't een lang testament namelijk van jouw kant?
"Ken je users". M.a.w.: je kletst uit je nek.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:58 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Cerror heb je zijn username gezien ?? Alu alert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |