Dan kunnen we Oye mi canto dus doorstrepen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:00 schreef ranja het volgende:
Overigens heeft Gloria Estefan het niet gecovered.
Ik kon er ook niets mee, maar ik geloof dat er een link werd gelegd tussen de loops en 9-11. Vandaar dat PF het bijzonder vond.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:17 schreef On het volgende:
[..]
The Disintegration Loops![]()
Gelukkig wist iemand het nog, zou zonde zijn geweest als zo'n artiest niet even gementioned zou worden.
er werd toendertijd overal wel een link mee gelegd met 9/11quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:54 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kon er ook niets mee, maar ik geloof dat er een link werd gelegd tussen de loops en 9-11. Vandaar dat PF het bijzonder vond.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:20 schreef ranja het volgende:
En newbie bedoel je een van de nummers die in de eerste top 40 stonden maar al van 1964 zijn?
als ik na 40 jaar een trivia vraag zou stellen over de minst succesvolle single in de top 50, dan wel jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dus al er in december een single de Top 40 binnenkomt en om de 1 of andere reden hernoemt men met de jaarwisseling de Top 40 naar Top 50 ofzo (ik noem maar wat) dan zou je die single in de 1e week van 2009 beschouwen als heruitgave?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |