Als ze de komende maanden de progressie voortzetten die ze in twee weken tijd boekten naar het kwalificatietoernooi in Poznan dan hebben ze nog zeker kansen op een medaille.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De Holland Acht is niet echt goed dit jaar
Maar door overal namen op te plakken in mijn ogen niet de juiste manier om een goede inschatting te maken van de medaillespiegel. Daarvoor zou ik er per onderdeel een kans opplakken. Neem bijvoorbeeld de 100 meter sprint. Daar voorspellen ze Gay voor Bolt en Dix. In droge cijfers 1 goud voor VS en 0 voor Jamaica. Als je daar voor de VS en Jamaica allebei 50% opplakt krijg je in totaliteit een veel accurater totaalbeeld.quote:
De kans op een medaille voor de springruiters is nog altijd ruim aanwezig. Hoorn, Houtzager, Voorn en Schröder zijn echt geen misselijke ruiters, dus ik zie niet in waarom dat niet kan. De kans op goud zonder Zoer en Dubbeldam is wel een stuk kleiner, maar ja wat wil je met een ander topland als Duitsland.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:22 schreef Samzz het volgende:
De kans op een medaille voor de Nederlandse spring equipe zie ik nog wel somber in... Ondanks dat we best een sterk team hebben zitten de toppers ( Zoer, Dubbeldam) er niet bij. Schroder natuurlijk wel, en Voorn presteert de laatste maanden ook uitstekend, toch is het maar afwachten.
Overigens denk ik dat Imke Schellekens - Bartels met Sunrise ook een uitstekende kans op een medaille maakt! Of we de Duitsers in de landenwedstrijd kunnen verslaan, is mogelijk, al denk ik wel dat de punten weinig zullen verschillen onderling.
De kans op een medaille is op de 200 juist groter, daar moet hij waarschijnlijk alleen Phelps voor zich dulden. Op de 100 is de concurrentie veel groter en dus ook de kans dat je met niets eindigt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou VDH op de 100 vrij doen
Klopt, al zal het wel kampen worden met Vanderkaay, Basson, Park en Biedermann om zilver en brons. Maar op de 200 meter heeft hij absoluut meer kans.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:34 schreef Mark het volgende:
[..]
De kans op een medaille is op de 200 juist groter, daar moet hij waarschijnlijk alleen Phelps voor zich dulden. Op de 100 is de concurrentie veel groter en dus ook de kans dat je met niets eindigt.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:06 schreef ome-neukbeer het volgende:
ik hoop in ieder geval dat roy makaay met gipsvlucht terug reist, wat een klotekop zit daarop pff
die gozer gun je geen goal laat staan een medaille. Beetje het record van huntelaar afpakken bah!
Ik hoop voor je dat dit een grap is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:06 schreef ome-neukbeer het volgende:
ik hoop in ieder geval dat roy makaay met gipsvlucht terug reist, wat een klotekop zit daarop pff
die gozer gun je geen goal laat staan een medaille. Beetje het record van huntelaar afpakken bah!
Was ze toen al zo druk met het rijden op zo'n klein fietsje?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:10 schreef GeorgKacher het volgende:
Willy Kanis zie ik gezien de resulaten ook nog wel een plak halen bij het baanwielrennen. Wel grappig dat ik nog met haar in de klas heb gezeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |