Je broer moet niet zeuren, heel de dag cola is niet echt best voor je tanden ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik haal het gwoon bij de snackbar....
Ik geef wel altijd een taksi erbij. Das toch beter dan Cola?
Bij mijn broer drinkt hij de hele dag cola.
Dat zeg ik ook tegen hem, maar dan zegt hij bij mij krijgt hij vitamientjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je broer moet niet zeuren, heel de dag cola is niet echt best voor je tanden ook
Tim is 5 en wordt bij mij gedropt omdat zijn papa een keer in de maand naar de club wil om zich kapot te feesten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
Hoe oud is het ventje dan? Anyway, één keer per maand patat eten bij oom Karrel lijkt me geen probleem iig. Aan de andere kant, als hij liever niet heeft dat Tim dat eet (omdat hij dat thuis ook niet krijgt bijv.) zou ik daar wel rekening mee proberen te houden en iets gezonders voorzetten.
Klinkt als Pizza!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat zou dan wel gezond zijn, maar wel snel klaar? Iemand een idee? Zal ik mijn broer eens verrassen.
Pasta Bolognesequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat zou dan wel gezond zijn, maar wel snel klaar? Iemand een idee? Zal ik mijn broer eens verrassen.
Ik zou me eerder drukmaken om die basisschool kinderen die de hele dag achter de xbox of pc zitten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:01 schreef IQM het volgende:
Kinderen van 5 die cola drinken. Waar gaat het naar toe met deze wereld?!
Raar? De meeste kids zijn gek op pastaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij houdt niet van vis en niet van pasta.
Die roosvicee tip is een goeie.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef Jarno het volgende:
Oeh ja, zelf hamburgers maken is ook altijd tof. Goeie tip.. Van het weekend maar weer eens doen!
Tja, lekker makkelijk toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:10 schreef Troel het volgende:
Ik vind het een beetje bijzonder: broer dumpt kind bij jou waar het ongezond eet terwijl broer zelf ook ongezond gaat doen? En dan heeft hij commentaar op jou?
oh god je moet eens weten hoeveel mensen dénken hun kind gezond te voeden en als ze dan ergens anders iets slechts krijgen meteen de barricade opgaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:10 schreef Troel het volgende:
Ik vind het een beetje bijzonder: broer dumpt kind bij jou waar het ongezond eet terwijl broer zelf ook ongezond gaat doen? En dan heeft hij commentaar op jou?
Ja, z'n moeder (van Tim) is eigenlijk nog veel erger. Ik vermoed dat ze mijn broer tegen me opzet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh god je moet eens weten hoeveel mensen dénken hun kind gezond te voeden en als ze dan ergens anders iets slechts krijgen meteen de barricade opgaan![]()
(uit verhalen van moeders die ik goed ken pik ik wel eens zoiets op)
Hahaha, same herequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef Troel het volgende:
overigens vind ik het stoer dat je sla bij de patat maakt! Als wij patat eten is de enige groente die we binnen krijgen de gesnipperde ui van de frikadel speciaal en soms ook nog wat appelmoes wat je dan als fruit zou kunnen beschouwen
Wat nou excuus sla?quote:
van die gezichtjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef k_i_m het volgende:
Aardappelkroketjes uit de oven. Of Rösti rondjes
.
ik denk dat ze bedoelt dat je de sla als excuus kunt gebruiken, dats is namelijk wel gezondquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat nou excuus sla?
Ik doe m'n best toch?
ja natuurlijk, wie niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Sla is gewoon lekker.
Kook jij je eten terwijl je op de schijf van vijf let?
Hier ook altijd groot succes...Ik pak meestal kant en klare bodems en dan staan er schaaltjes op taafel met plakjes en schijfjes van van alels ( paprika, tomaat courgette champignons, ham, kaasschaafsel, ananas enz...)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:50 schreef LadyS het volgende:
Zelf pizza beleggen is altijd een succes hier!!! Het is ontzettend lekkerLekkerder dan die kant en klaar pizza's
Wij halen altijd de mix voor pizzabodems (2 pakken; want 2 pizza's)
Eentje maken we een pizza hawai van:
bodem maken, gezeefde tomaten erop, plakjes ham en dan stukjes ananas, pizzakruiden en geraspte kaas erover heen
De andere pizza wordt een salamipizza:
bodem, gezeefde tomaten, salami, paprika, courgette, pizzakruiden en geraspte kaas
Ik denk dat ik al weet wat we vanavond gaan eten
Vegetarische producten hoeven niet gaar, dus gauw klaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
COrrectie: sla is niet gezond tenminste de slablaadjes er zitten bijna geen vitamines in, je wordt er alleen niet dik van.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt dat je de sla als excuus kunt gebruiken, dats is namelijk wel gezond
Nee het is niet erg wat jij doet. En het is heel simpel: Als jouw broer niet wil dat zijn kind altijd patat krijgt als hij naar jou toe gaat, moet ie maar niet gaan stappen of een ander 'opvanghuis' zoeken. Wat een betutteling! Als ie nou allergisch was, werd het wat anders.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het zoontje van mijn broer komt wel eens bij ons eten, ongeveer een keer in de maand. Dan is het bij ons eigenlijk standaard patat en ijs dag. Ik haal dan frietjes met frikandel, maak wat sla erbij en na afloop een heerlijke sorbet met 7-up.
Nou zit m'n broer te zeuren dat ik altijd zo ongezond eet met Tim erbij. Kerel jij dumpt je kind bij mij. Een keer in de maand friet is toch niet zo erg?
Zo ben ik nauurlijk wel z'n favo oom. Ook z'n enige, maar dat maakt niet uit.
Is het nou echt zo erg wat ik doe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |