Tja die hoeven niet te werken dus zijn hier ook een dagje eerderquote:
volgens fancamps kan je anders op beide campings nog boeken, dus ze zullen wel niet helemaal vol zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:30 schreef crv het volgende:
Tot nu toe zijn er op de campings in Pratteln en Bubendorf 7000 boekingen gedaan.
Zoals ik begreep is Pratteln vol en is er op Liestal/bubendorf nog enige capaciteit beschikbaar)
rekenend met 3 man per boeking zit je daar al op 21.000 man.
In Basel zou bijna geen kamer meer te krijgen zijn.
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef Game_Error het volgende:
[..]
volgens fancamps kan je anders op beide campings nog boeken, dus ze zullen wel niet helemaal vol zijn
Gaat je inderdaad niet lukkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:47 schreef Game_Error het volgende:
[ afbeelding ]
en je zou hier je eigen tent maar terug moeten vinden als je lam bent
even een snel antwoord ivm je vertrekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:00 schreef VonBammel het volgende:
he crv, ik weet jij hoe het zit met stadium 9. wij hebben bij de boeking van de fancamp bubendorf dat maar bijgeboekt maar volgens mij moeten we daar helemaal niet zijn en gebeurd het allemaal op de marktplatz??
weet jij of dat wat is en waar we ons het beste vermakuh?
we vertrekken met een uurtje. WIJ ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIIIIIMAA!!!
Goede reis en veel plezierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:24 schreef Sender_ het volgende:
CRV bedankt voor alle tips. reuze handig.
Wij gaan rond een uurtje of 10 rijden richting Basel en zien wel waar we uitkomen. Hopelijk nog een plekje op 1 van de campings.
Veel plezier allemaal.
Dank uquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:41 schreef crv het volgende:
Ik wil iedereen die vanavond vertrekt alvast een goede reis wensen een een enorm waanzinnig feest morgen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dit Pratteln?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:47 schreef Game_Error het volgende:
[ afbeelding ]
en je zou hier je eigen tent maar terug moeten vinden als je lam bent
ik weet het niet, maar ik ben ook op pratteln te vindenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:49 schreef Stone64 het volgende:
[..]
Is dit Pratteln?Want dan moet ik inderdaad daar mijn tentje tussen zoeken
Ja dat vroeg ik me ook al af, Interlaken ligt al een behoorlijk stuk van Bern af maar Basel is nog een stuk verder.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:16 schreef Silenus het volgende:
Haha mooie foto's crv!
[..]
Wat voor ontzettende Sjef van Oekel moet je wel niet zijn om helemaal naar Interlaken te karren, dat ligt 160 kilometer onder Basel ofzo?
dan pak je nog net de blessuretijd meequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:07 schreef Timmehhh het volgende:
Wij vertekken morgenvroeg om half 10. Komen we wel op tijd toch of niet ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |