Misschien is het wel gewoon met z'n papa en mamaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ken het hele etablissement niet. Maar het moet wel een enorm lekker wijf zijn wil je er de kwartfinale voor willen missen.
Waar het hart vol van is..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:22 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben er klaar voor. Ik spreek jullie weer na de eervolle nederland van Guus en consorten
Zou dat moment ooit komen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind k_man wel iemand om voetbal te gaan kijken op het moment dat iedereen het weer een verachtelijke sport vindt.
Typte ik dat echt?quote:
Hier breekt nu juist de zon tussen de wolken door, na een grauwe en dreigende wolkenlucht in de ochtend.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef ShadyLane het volgende:
Het wordt hier nu donker, het begint te waaien en er klinkt ver weg een donder, en dat terwijl ik al in m'n fietskleren ben en mezelf al bij het cafe in Grafwegen in de tuin zag zitten met een ijskoud drankje.
Je moet gewoon voorstellen deze keer gewoon te eten omdat er vorige keer al vegatarisch is gegeten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:27 schreef ShadyLane het volgende:
Voor vegetariers heb ik twee opties:
- tortilla's met vegetarisch (en ik natuurlijk met normaal) gehakt
- zelf pizza's beleggen, zij met paprika en champignons enzo, ik metsalami
Ik eet nooit een pizza zonder salami.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |