Dan neem je toch gewoon een andere vriendinquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:43 schreef NED het volgende:
Ja dat afzeggen gaat mn vriendin me niet in dank afnemen.
Die is er al maanden over bezig en vind het helemaal geweldig.
En om 14:00 uur weer thuis zijn ga ik niet redden. Zaterdagavond voetbal, zondag om 10:00 uur vertrekken naar (ik geloof Emmen). Ja als we daar 10 minuten rondlopen en met een rotgang weer richting het zuiden scheuren misschien, heel mischien dat ik het dan nog haal
Nouja, dan moet ie maar opgenomen worden. Heb ik 's avonds ook wat te doen zullen we maar zeggen
Nouja, dat is het hele eiereneten. Ik ben hartstikke blij met dezequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een andere vriendin
Zondag wordt t eng warm, 25-28 graden en kans op onweersbuien.. Beetje zoals t was in Montreal 2 weken terugquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:40 schreef Burnie88 het volgende:
Zondag wordt het slecht weer NED, zeg het gewoon af. Een regenrace op Magny Cours wil je niet missen, toch?
Wel balen in ieder geval.
Je kunt met iedere vriendin hartstikke blij zijn. Kwestie van je wensenpakket aanpassenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:51 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, dat is het hele eiereneten. Ik ben hartstikke blij met deze
Volgens mij heeft ze het ook gewoon aan mij gevraagd toen ik bezopen was ofzo, ik vergis me nooit met datums
Ja nouja, ze heeft al zovaak rekening met mij gehouden als ik weer eens geen tijd had omdat ik autosport wilde kijken dat ik hier nu geen punt van ga maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt met iedere vriendin hartstikke blij zijn. Kwestie van je wensenpakket aanpassen
Ze luist je erin en je bent blij met der
Compromissen sluiten met vrouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:11 schreef NED het volgende:
[..]
Ja nouja, ze heeft al zovaak rekening met mij gehouden als ik weer eens geen tijd had omdat ik autosport wilde kijken dat ik hier nu geen punt van ga maken.
Ik zie mezelf een beetje als een lieve klootzak bij tijd en wijlen.
De rest van de tijd ben ik gewoon een klootzak
Hallo. Ik zuip me de tering in en mevrouw rijd terug.quote:
Mag toch hopen dat dat voor 00.00 weg is, moet echt aanpassen!quote:Uitgeschakeld
In verband met een technische storing is het teammanagement tot nader order uitgeschakeld.
Onze excuses voor het ongemak.
Krijg je dan geen pikstraf?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:17 schreef NED het volgende:
Hallo. Ik zuip me de tering in en mevrouw rijd terug.
Dat ik meega wil niet zeggen dat ik water bij de wijn flikker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |