Wellusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef draculettetje het volgende:
ik heb honger en heb zin in een broodje kras maar die bestaat helemaal niet meer
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:34 schreef Breach het volgende:
De op 1 na laatste dag van mn afstudeerstage
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aan de willem II straat zit de opvolger, kras2. Zelfde eigenaren geloof ik De volgende generatie dus.
Volgens de bestellijst op de site hebben ze een 'broodje kras'.
wat boeit dat nu weer dan ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
ben er ook weer! haat parkeerproblemen hier bij de flat! boos kijkende medelanders als je je auto parkeert en dan met je Albert Heijn tas loopt ipv een lidl tas!
Dank jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
staat op wiki
misschien dat dracu hem ook al hier wil neer zetten
wij wonen bij de lidl, maar dat is dus ook onze parkeerplaats en als je dan aankomt omdat je hier woont kijekn ze altijd boos omdat ze dan vinden dat je hun parkeerplaats inneemt!quote:
ow ok, vage mensenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wij wonen bij de lidl, maar dat is dus ook onze parkeerplaats en als je dan aankomt omdat je hier woont kijekn ze altijd boos omdat ze dan vinden dat je hun parkeerplaats inneemt!
ja nogal is op zaterdag wel leuk altijd, kunnen we best kaartjes voor verkopen, minimaal 1x per dag wel een flinke ruzie die soms ook uitloopt op boksen!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja nogal is op zaterdag wel leuk altijd, kunnen we best kaartjes voor verkopen, minimaal 1x per dag wel een flinke ruzie die soms ook uitloopt op boksen!
ja hoor da wil ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
staat op wiki
misschien dat dracu hem ook al hier wil neer zetten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij mij trouwens noooooit verteld
of ik ben het vergeten
Goe planquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef draculettetje het volgende:
gaat weer lekker met ons solly!
volgende keer gaan we het halen hoor!
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef theKiD het volgende:
*Meldt*
En neemt meteen weer afscheid![]()
Deze jongen word binnen nu en een half uur opgehaald om een weekend te vieren alleen met de mannen van de groep in Doetinchem![]()
4e jaar oprij alweer![]()
Menschen.. ik wensch gullie allemaal een mooie werkdag toe voor de rest van de dag en daarna een machtig weekend, ik weet zeker dat het bij ons iig wel gaat lukken!
![]()
![]()
![]()
![]()
voor Tuxxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |