Nu durft hij niet meer tegen je te praten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwmensch enzo.
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
ik ben eerstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:14 schreef Kevin_NL het volgende:
ik wist al dat ze een vrouwmensch is
bumsen?
Zijn vrouwen nog wel mensen dan, als ze alleen maar goed zijn voor de seks?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:14 schreef Kevin_NL het volgende:
ik wist al dat ze een vrouwmensch is
bumsen?
Bier halenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn vrouwen nog wel mensen dan, als ze alleen maar goed zijn voor de seks?
Zie mijn fotoboek. Fragiel. Typisch voor vrouwen om het vol te stoppen met emo-pictures.quote:
Oke. ik geloof je. Wanneer hebben we onze afspraak?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zie mijn fotoboek. Fragiel. Typisch voor vrouwen om het vol te stoppen met emo-pictures.
[ afbeelding ]
BEWIJS
emm ja:Pquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn vrouwen nog wel mensen dan, als ze alleen maar goed zijn voor de seks?
Je bent een schatjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zie mijn fotoboek. Fragiel. Typisch voor vrouwen om het vol te stoppen met emo-pictures.
[ afbeelding ]
BEWIJS
ik ben ook een vrouwmens enzoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
oquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:23 schreef DaFan het volgende:
fanvanheteersteuur volgens mij is de stelling alleen op mannen van toepassing.
*bevrijdt kraaksandaalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit.
yup dat bedoelde ik ook trouwens, waarschijnlijk gaan mensen makkelijker om met anderen van hetzelfde geslacht omdat je dan meer overeenkomste heb(nee niet alleen tusse je bene:P) dat maakt omgang makkelijker.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben ook een vrouwmens enzomaar kun je de stelling dan ook niet omdraaien, want ik ben toch liever een avondje stappen, of uit eten met mijn zussen of vriendinnen dan met een ''groepje'' mannen dus m.a.w. ik hou van het gezelschap van vrouwen maar ik ben hetro, ik voel en heb mij ook nooit sexueel aangetrokken gevoeld door een vrouw, maar......... ik kan wel met plezier kijken naar een hele mooie vrouw, maar dan op dezelfde manier als ik bijvoorbeeld naar een mooie (ik noem maar wat...) vaas ofzo kan kijken,
begrijp je wat ik bedoel?
dus geldt deze stelling dan ook voor vrouwen?
of bedoel je het anders?
Join the clubquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:26 schreef Rechterbal het volgende:
godver, ik heb een serieuze reactie gepost in Onzin. Forget what I said
Als je als vrouw goed omgaat met een groep mannen word je al snel gezien als het groepssletje (door anderen, niet door die mannen)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:26 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
yup dat bedoelde ik ook trouwens, waarschijnlijk gaan mensen makkelijker om met anderen van hetzelfde geslacht omdat je dan meer overeenkomste heb(nee niet alleen tusse je bene:P) dat maakt omgang makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |