Quit living in the pastquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Loire het volgende:
Sterker nog, met mijn vrienden (die ik héél lang ken/heb) praat ik een soort andere taal. Vol met woorden en referenties aan dingen van vroeger etc.. waardoor dingen makkelijker aankomen. Minder leuk voor de nieuwe mensen die erbij zijn though
hmmmja, pillowtalk...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef Anubis1984 het volgende:
Dates moet je eerst batsen, dan komt daarna het praten wel
Het klinkt alsof jij nog geen meisje hebt ontmoet waar je echt geinteresseerd in bent geweest.. Nouja, behalve haar kutje dan...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 02:54 schreef Syheriat het volgende:
Vrouwen lullen vaak over zichzelf. Zo moeilijk is het niet. Vraag wat ze na school/studie/wat dan ook van plan zijn te gaan doen in hun leven, zorg dat zij veel praat en fixeer je op een punt ongeveer 10 centimeter diagonaal van het centrum van haar gezicht (neus), blijf daar naar staren. Doe alsof je luistert en laat de automatische piloot het verder afhandelen.
En zodra haar monoloog is afgelopen moet je genoeg analystisch vermogen hebben om ongeveer te weten waar ze het graag over heeft, en stel je je volgende vraag waardoor ze weer aan de praat gaat. Breng dat overigens alsof het relevant is ("Dus je houdt niet van politiek? Maar volg je het EK wel?" -extreem sarcastisch en overdreven voorbeeld) zodat zij er niet achterkomt dat je moet gissen, maar denkt dat je een echte "klik" hebt.
herkenbaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Loire het volgende:
Sterker nog, met mijn vrienden (die ik héél lang ken/heb) praat ik een soort andere taal. Vol met woorden en referenties aan dingen van vroeger etc.. waardoor dingen makkelijker aankomen. Minder leuk voor de nieuwe mensen die erbij zijn though
Ja, dat heb ik ook. Buitenstaanders verstaan er dan ook NIETS van, als ik tegen mn maten praat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Loire het volgende:
Haha, jawel. Twee meisjes, maar daar had ik gemeenschappelijke interesses mee. Die hadden passie, daar hadden we een echte klik, echte chemie. Dan hoeft dat natuurlijk allemaal niet, wat ik hierboven beschrijf. Dan zou het vanzelf moeten gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het klinkt alsof jij nog geen meisje hebt ontmoet waar je echt geinteresseerd in bent geweest.. Nouja, behalve haar kutje dan...
Misschien is een homofiele scheidsrechter dan meer iets voor hem?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:46 schreef Timmai het volgende:
Je moet em eens zien brullen in EK.
Goh, zou het?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:41 schreef DANILXL het volgende:
miss komt het omdat je elkaar amper kent en je vrienden wel?
Niemandquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik bespreek altijd de ins en outs van het fiduciaverbod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |