abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:41:05 #1
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59525284
met hen praat ik veel makkelijker en op de een of andere valt daar nooit een stilte

bij meisjes (lees: dates) is het echter anders, hoewel dat ook qua persoon verschilt. Daar weet ik bijna nooit wat te vertellen, het gaat bijna altijd over wat voor school ik doe en wat ik afgelopen week heb beleefd.
Hoe komt dat denken jullie, het is niet dat ik me niet op mn gemak voelt ofzo. miss komt het omdat je elkaar amper kent en je vrienden wel?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:47:53 #2
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_59525432
Geen gedeelde interesses dus
Goed verhaal. Lekker kort.
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:53:12 #3
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_59525560
Oh, dat heb ik ook zo vaak, dat is niet vreemd hoor, vooral omdat je je vrienden al eeuwen kent, en je dates heel kort. Op moment dat je iets hebt waar je beiden over mee weet te praten is dat probleem opgelost
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:55:42 #4
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_59525634
Wel een probleem als TS alleen 'mannendingen' leuk vind.
pi_59525646
Bang dat je een verkeerde opmerking maakt of iets dergelijks. Natuurlijk kijken of jij niet de enige bent die vragen aan het stellen is, ze moet ook geinteresseerd in jou zijn het moet niet allemaal van één iemand komen. En gewoon doorvragen etc. als je een leuk onderwerp hebt voorgeschoteld ook proberen dat onderwerp vast te houden, door er verder op in te gaan, het moet daarentegen wel een onderwerp zijn waar het meisje interesse in heeft. Zij is op zo'n moment belangrijker dan jijzelf.
pi_59525769
Sterker nog, met mijn vrienden (die ik héél lang ken/heb) praat ik een soort andere taal. Vol met woorden en referenties aan dingen van vroeger etc.. waardoor dingen makkelijker aankomen. Minder leuk voor de nieuwe mensen die erbij zijn though
And that is how I met your mother.
pi_59526048
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Loire het volgende:
Sterker nog, met mijn vrienden (die ik héél lang ken/heb) praat ik een soort andere taal. Vol met woorden en referenties aan dingen van vroeger etc.. waardoor dingen makkelijker aankomen. Minder leuk voor de nieuwe mensen die erbij zijn though
Quit living in the past
me > you
pi_59530224
Dates moet je eerst batsen, dan komt daarna het praten wel
Proud property of hollander172
pi_59536221
Dan moet je ook met spraakzame meisjes omgaan.
A little bit hateful
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:04:49 #10
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_59536323
Minder oppervlakkige meisjes daten
pi_59536658
Ik bespreek altijd de ins en outs van het fiduciaverbod.
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:14:54 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59536762
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef Anubis1984 het volgende:
hmmmja, pillowtalk...

TS, met die date is er een ulterior motive: je wil kijken of je haar kan batsen, dat speelt (onbewust) mee, en niet te zuinig. Bij je vrienden speelt dat niet. Althans, dat hoop ik voor je vrienden.
Anubis1984 heeft dus gelijk!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59540008
Vrouwen lullen vaak over zichzelf. Zo moeilijk is het niet. Vraag wat ze na school/studie/wat dan ook van plan zijn te gaan doen in hun leven, zorg dat zij veel praat en fixeer je op een punt ongeveer 10 centimeter diagonaal van het centrum van haar gezicht (neus), blijf daar naar staren. Doe alsof je luistert en laat de automatische piloot het verder afhandelen.

En zodra haar monoloog is afgelopen moet je genoeg analystisch vermogen hebben om ongeveer te weten waar ze het graag over heeft, en stel je je volgende vraag waardoor ze weer aan de praat gaat. Breng dat overigens alsof het relevant is ("Dus je houdt niet van politiek? Maar volg je het EK wel?" -extreem sarcastisch en overdreven voorbeeld) zodat zij er niet achterkomt dat je moet gissen, maar denkt dat je een echte "klik" hebt.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_59540498
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 02:54 schreef Syheriat het volgende:
Vrouwen lullen vaak over zichzelf. Zo moeilijk is het niet. Vraag wat ze na school/studie/wat dan ook van plan zijn te gaan doen in hun leven, zorg dat zij veel praat en fixeer je op een punt ongeveer 10 centimeter diagonaal van het centrum van haar gezicht (neus), blijf daar naar staren. Doe alsof je luistert en laat de automatische piloot het verder afhandelen.

En zodra haar monoloog is afgelopen moet je genoeg analystisch vermogen hebben om ongeveer te weten waar ze het graag over heeft, en stel je je volgende vraag waardoor ze weer aan de praat gaat. Breng dat overigens alsof het relevant is ("Dus je houdt niet van politiek? Maar volg je het EK wel?" -extreem sarcastisch en overdreven voorbeeld) zodat zij er niet achterkomt dat je moet gissen, maar denkt dat je een echte "klik" hebt.
Het klinkt alsof jij nog geen meisje hebt ontmoet waar je echt geinteresseerd in bent geweest.. Nouja, behalve haar kutje dan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:51:36 #15
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59541611
Leuke meisjes ontmoeten?

Toegegeven, er zijn veel vrouwen waar je gewoon geen gesprek mee wil. Daar moet je je dus ook niet aan wagen. Onder de 20 hoef je het meestal sowieso niet te proberen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59543287
quote:
herkenbaar

vriendinnen van onze vrienden groep hadden het op een gegeven moment helemaal gehad met het 30e verhaal over een avn de vele feestjes waar een van de vrienden alles had onder genet enzo
I'm not the man you think I am!
pi_59543522
quote:
Ja, dat heb ik ook. Buitenstaanders verstaan er dan ook NIETS van, als ik tegen mn maten praat.
Lambo of Rekt
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:36:02 #18
210501 right_turn
It's my turn
pi_59544053
TS reageert niet meer, slotje!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59544345
Met mede FOKkers heeft ie dus ook duidelijk niet genoeg gespreksstof
Proud property of hollander172
pi_59544614
TS kroop in een hoekje en fluistert naar zichzelf dat niemand hem aardig vindt. Daarom post hij niet meer
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_59555375
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 04:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het klinkt alsof jij nog geen meisje hebt ontmoet waar je echt geinteresseerd in bent geweest.. Nouja, behalve haar kutje dan...
Haha, jawel. Twee meisjes, maar daar had ik gemeenschappelijke interesses mee. Die hadden passie, daar hadden we een echte klik, echte chemie. Dan hoeft dat natuurlijk allemaal niet, wat ik hierboven beschrijf. Dan zou het vanzelf moeten gaan.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_59558288
Je moet em eens zien brullen in EK.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:48:21 #23
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_59558330
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:46 schreef Timmai het volgende:
Je moet em eens zien brullen in EK.
Misschien is een homofiele scheidsrechter dan meer iets voor hem?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_59560719
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:41 schreef DANILXL het volgende:
miss komt het omdat je elkaar amper kent en je vrienden wel?
Goh, zou het?
pi_59562624
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik bespreek altijd de ins en outs van het fiduciaverbod.
Niemand
  zaterdag 21 juni 2008 @ 17:26:19 #26
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_59581054
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Niemand
quote:
Het fiduciaverbod van art. 3:84 lid 3 BW verbiedt overdracht tot zekerheid, dat wil
zeggen overdracht ten titel van verhaal, ertoe strekkend de verkrijger in zijn
verhaalsbelangen te beschermen.
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_59609685
Ik heb het juist precies andersom. Bij jongens, zelfs bij vrienden, valt het gesprek al gauw stil terwijl het met meisjes meestal wel op gang blijft, zowel bij gewone vriendinnen als bij dates/relaties.
Het heeft er denk ik ook wel mee te maken dat veel typische mannendingen (auto's, voetbal) me niet zo interesseren en dat ik me bij typische 'mannenpraat' minder goed een houding weet te geven. Mijn vriendenkring bestaat dan ook vooral uit meisjes en slechts enkele jongens.
  zondag 22 juni 2008 @ 20:23:02 #28
146874 DANILXL
pi_59609788
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:19 schreef Ticket het volgende:
Ik heb het juist precies andersom. Bij jongens, zelfs bij vrienden, valt het gesprek al gauw stil terwijl het met meisjes meestal wel op gang blijft, zowel bij gewone vriendinnen als bij dates/relaties.
Het heeft er denk ik ook wel mee te maken dat veel typische mannendingen (auto's, voetbal) me niet zo interesseren en dat ik me bij typische 'mannenpraat' minder goed een houding weet te geven. Mijn vriendenkring bestaat dan ook vooral uit meisjes en slechts enkele jongens.
homo alert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic: ik reageerde niet omdat ik was geband
  zondag 22 juni 2008 @ 20:23:43 #29
146874 DANILXL
pi_59609802
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef TheClown1 het volgende:
TS kroop in een hoekje en fluistert naar zichzelf dat niemand hem aardig vindt. Daarom post hij niet meer
klopt
  zondag 22 juni 2008 @ 20:28:08 #30
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_59609900
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:19 schreef Ticket het volgende:
Zo'n "jongen" had ik ook op school zitten ghehe

Wij wisten "het" eerder dan hijzelf zeg maar
pi_59612017
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:28 schreef kabelhaspel het volgende:

[..]

Zo'n "jongen" had ik ook op school zitten ghehe

Wij wisten "het" eerder dan hijzelf zeg maar
Voorspelbare baggerreactie
  zondag 22 juni 2008 @ 23:05:13 #32
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_59614163
Maar zooooooo waar
pi_59614291
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:26 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

[..]

En dan boeken vol met dat soort geleuter he, dit is slechts een zeer summiere beschrijving.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:30:48 #34
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60588423
hier heb ik ook wel last van

vooral de onderwerpen aansnijden is lastig denk ik. maar als je een echte klik hebt, komt het wel goed.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60795321
Ik heb een beetje hetzelfde als Ticket hoor, maar ach, ik ben er niet minder gelukkig door. Ik kan me voorstellen dat als mensen zoiets horen denken dat je homo bent, maar volgens mij word ik door mijn omgeving totaal niet als homo gezien en ik heb het nog niet bij mezelf kunnen ontdekken. Maar wie weet wat de toekomst brengt
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:43:42 #36
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_60796650
als je maar weet wat je moet vragen komt het wel goed
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_60796832
Omdat je remmingen hebt, want je weet niet wat je wel en wat je niet kan zeggen, omdat je het niet wil verneuken. Bij vrienden is dat anders en weet je hoe de vork in de steel zit en kan je zeggen wat je wil.
Vervolgens hebben die meisjes vaak ook een ongemakkelijk gevoel, omdat alles zo'n mechanisch en standaard verloopt. School, werk, hobbies, allemaal oninteressant.
Met je vrienden ga je toch ook niet over je school of werk lullen. Dus vermijdt dat soort dingen, of heb het er maar eventjes over.
Zie zo'n vrouw als één van je beste vrienden (vrouwelijke vriend, dus niet menstuff erbij halen) en gedraag je ernaar. Daarmee bedoel ik: wees niet zo voorzichtig en terughoudend, gewoon op je gemak zijn en zeggen wat je wil en het vrij en luchtig houden. Op die manier gaat je tegenparij zich ook beter voelen en meer op d'r gemak en komen ze vaak wat losser en worden ze openlijker, en gaan meer lullen, waardoor de situaties beter wordt.
pi_60842830
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef Anubis1984 het volgende:
Precies dan weet je of het op termijn ook wat kan worden
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_60885845
relaties !
Ehm... ok
pi_60890068
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:49 schreef OldJeller het volgende:
Omdat je remmingen hebt, want je weet niet wat je wel en wat je niet kan zeggen, omdat je het niet wil verneuken. Bij vrienden is dat anders en weet je hoe de vork in de steel zit en kan je zeggen wat je wil.
Vervolgens hebben die meisjes vaak ook een ongemakkelijk gevoel, omdat alles zo'n mechanisch en standaard verloopt. School, werk, hobbies, allemaal oninteressant.
Met je vrienden ga je toch ook niet over je school of werk lullen. Dus vermijdt dat soort dingen, of heb het er maar eventjes over.
Zie zo'n vrouw als één van je beste vrienden (vrouwelijke vriend, dus niet menstuff erbij halen) en gedraag je ernaar. Daarmee bedoel ik: wees niet zo voorzichtig en terughoudend, gewoon op je gemak zijn en zeggen wat je wil en het vrij en luchtig houden. Op die manier gaat je tegenparij zich ook beter voelen en meer op d'r gemak en komen ze vaak wat losser en worden ze openlijker, en gaan meer lullen, waardoor de situaties beter wordt.
Dat dus! Niet teveel verwachtingen hebben, niet teveel gewicht eraan hangen. Luchtig gesprekje voeren zoals je dat met een vriend ook zou doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')