Quit living in the pastquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Loire het volgende:
Sterker nog, met mijn vrienden (die ik héél lang ken/heb) praat ik een soort andere taal. Vol met woorden en referenties aan dingen van vroeger etc.. waardoor dingen makkelijker aankomen. Minder leuk voor de nieuwe mensen die erbij zijn though
hmmmja, pillowtalk...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef Anubis1984 het volgende:
Dates moet je eerst batsen, dan komt daarna het praten wel
Het klinkt alsof jij nog geen meisje hebt ontmoet waar je echt geinteresseerd in bent geweest.. Nouja, behalve haar kutje dan...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 02:54 schreef Syheriat het volgende:
Vrouwen lullen vaak over zichzelf. Zo moeilijk is het niet. Vraag wat ze na school/studie/wat dan ook van plan zijn te gaan doen in hun leven, zorg dat zij veel praat en fixeer je op een punt ongeveer 10 centimeter diagonaal van het centrum van haar gezicht (neus), blijf daar naar staren. Doe alsof je luistert en laat de automatische piloot het verder afhandelen.
En zodra haar monoloog is afgelopen moet je genoeg analystisch vermogen hebben om ongeveer te weten waar ze het graag over heeft, en stel je je volgende vraag waardoor ze weer aan de praat gaat. Breng dat overigens alsof het relevant is ("Dus je houdt niet van politiek? Maar volg je het EK wel?" -extreem sarcastisch en overdreven voorbeeld) zodat zij er niet achterkomt dat je moet gissen, maar denkt dat je een echte "klik" hebt.
herkenbaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Loire het volgende:
Sterker nog, met mijn vrienden (die ik héél lang ken/heb) praat ik een soort andere taal. Vol met woorden en referenties aan dingen van vroeger etc.. waardoor dingen makkelijker aankomen. Minder leuk voor de nieuwe mensen die erbij zijn though
Ja, dat heb ik ook. Buitenstaanders verstaan er dan ook NIETS van, als ik tegen mn maten praat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Loire het volgende:
Haha, jawel. Twee meisjes, maar daar had ik gemeenschappelijke interesses mee. Die hadden passie, daar hadden we een echte klik, echte chemie. Dan hoeft dat natuurlijk allemaal niet, wat ik hierboven beschrijf. Dan zou het vanzelf moeten gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het klinkt alsof jij nog geen meisje hebt ontmoet waar je echt geinteresseerd in bent geweest.. Nouja, behalve haar kutje dan...
Misschien is een homofiele scheidsrechter dan meer iets voor hem?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:46 schreef Timmai het volgende:
Je moet em eens zien brullen in EK.
Goh, zou het?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:41 schreef DANILXL het volgende:
miss komt het omdat je elkaar amper kent en je vrienden wel?
Niemandquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik bespreek altijd de ins en outs van het fiduciaverbod.
quote:
quote:Het fiduciaverbod van art. 3:84 lid 3 BW verbiedt overdracht tot zekerheid, dat wil
zeggen overdracht ten titel van verhaal, ertoe strekkend de verkrijger in zijn
verhaalsbelangen te beschermen.
homo alertquote:Op zondag 22 juni 2008 20:19 schreef Ticket het volgende:
Ik heb het juist precies andersom. Bij jongens, zelfs bij vrienden, valt het gesprek al gauw stil terwijl het met meisjes meestal wel op gang blijft, zowel bij gewone vriendinnen als bij dates/relaties.
Het heeft er denk ik ook wel mee te maken dat veel typische mannendingen (auto's, voetbal) me niet zo interesseren en dat ik me bij typische 'mannenpraat' minder goed een houding weet te geven. Mijn vriendenkring bestaat dan ook vooral uit meisjes en slechts enkele jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontopic: ik reageerde niet omdat ik was geband
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef TheClown1 het volgende:
TS kroop in een hoekje en fluistert naar zichzelf dat niemand hem aardig vindt. Daarom post hij niet meer
Zo'n "jongen" had ik ook op school zitten ghehequote:Op zondag 22 juni 2008 20:19 schreef Ticket het volgende:
Ik heb het juist precies andersom. Bij jongens, zelfs bij vrienden, valt het gesprek al gauw stil terwijl het met meisjes meestal wel op gang blijft, zowel bij gewone vriendinnen als bij dates/relaties.
Het heeft er denk ik ook wel mee te maken dat veel typische mannendingen (auto's, voetbal) me niet zo interesseren en dat ik me bij typische 'mannenpraat' minder goed een houding weet te geven. Mijn vriendenkring bestaat dan ook vooral uit meisjes en slechts enkele jongens.
Voorspelbare baggerreactiequote:Op zondag 22 juni 2008 20:28 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Zo'n "jongen" had ik ook op school zitten ghehe![]()
Wij wisten "het" eerder dan hijzelf zeg maar
Precies dan weet je of het op termijn ook wat kan wordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef Anubis1984 het volgende:
Dates moet je eerst batsen, dan komt daarna het praten wel
Dat dus! Niet teveel verwachtingen hebben, niet teveel gewicht eraan hangen. Luchtig gesprekje voeren zoals je dat met een vriend ook zou doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:49 schreef OldJeller het volgende:
Omdat je remmingen hebt, want je weet niet wat je wel en wat je niet kan zeggen, omdat je het niet wil verneuken. Bij vrienden is dat anders en weet je hoe de vork in de steel zit en kan je zeggen wat je wil.
Vervolgens hebben die meisjes vaak ook een ongemakkelijk gevoel, omdat alles zo'n mechanisch en standaard verloopt. School, werk, hobbies, allemaal oninteressant.
Met je vrienden ga je toch ook niet over je school of werk lullen. Dus vermijdt dat soort dingen, of heb het er maar eventjes over.
Zie zo'n vrouw als één van je beste vrienden (vrouwelijke vriend, dus niet menstuff erbij halen) en gedraag je ernaar. Daarmee bedoel ik: wees niet zo voorzichtig en terughoudend, gewoon op je gemak zijn en zeggen wat je wil en het vrij en luchtig houden. Op die manier gaat je tegenparij zich ook beter voelen en meer op d'r gemak en komen ze vaak wat losser en worden ze openlijker, en gaan meer lullen, waardoor de situaties beter wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |