abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59626753
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Hoevaak ben je er al geweest?
Als ik zeg dat ik er 8 x ben geweest, wat zou dat uitmaken?
Waarom zo'n subjectieve vraag terwijl je voor hetzelfde geld even wat steekwoorden uit mijn post kan checken en met je eigen ogen zien dat ik gelijk heb?
  maandag 23 juni 2008 @ 15:09:12 #27
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59626806
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik er 8 x ben geweest, wat zou dat uitmaken?
Waarom zo'n subjectieve vraag terwijl je voor hetzelfde geld even wat steekwoorden uit mijn post kan checken en met je eigen ogen zien dat ik gelijk heb?
Poep toch op, je bent weer zo'n typische blowende BNW VMBO'er die nog nooit in het land is geweest maar zonder enige twijfel een internetfilnpje voor gospel aanneemt...
pi_59627243
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:09 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Poep toch op, je bent weer zo'n typische blowende BNW VMBO'er die nog nooit in het land is geweest maar zonder enige twijfel een internetfilnpje voor gospel aanneemt...
Maar intussen niet inhoudelijk ingaan op hetgeen wat ik eigenlijk zei, he?
Begrijp je niet dat je persoonlijke beledigingen aan het adres van mij averechts werken?

Misschien dat plaatjes beter door jouw achtergestelde brein opgenomen worden, in plaats van getypte woorden.

maandag 23 juni 2008 @ 15:44:46 #29
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59627681
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Maar intussen niet inhoudelijk ingaan op hetgeen wat ik eigenlijk zei, he?
Begrijp je niet dat je persoonlijke beledigingen aan het adres van mij averechts werken?

Misschien dat plaatjes beter door jouw achtergestelde brein opgenomen worden, in plaats van getypte woorden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal geen inhoudelijke argumenten flapdrol, dus verspilde moeite om met je in discussie te gaan. Je praat een stel aandachtshoeren die je op internet tegenkomt na. Je hebt totaal geen notie van bronnenkritiek; een spannend plaatje is voldoende om jou te overtuigen, los van de werkelijke context.

Er zijn ook genoeg foto's van ME'ers die Nederlanders in elkaar trimmen.. Nou nou, wat hebben we het hier vreselijk onder het juk van onze dictoriale overheid.
  maandag 23 juni 2008 @ 15:47:45 #30
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59627747
En beledigingen moet je maar voor lief nemen als je buiten BNW dit soort onzin roept, ik heb gewoon geen geduld voor zwakzinnigen.
pi_59627751
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Je hebt helemaal geen inhoudelijke argumenten flapdrol, dus verspilde moeite om met je in discussie te gaan. Je praat een stel aandachtshoeren die je op internet tegenkomt na. Je hebt totaal geen notie van bronnenkritiek; een spannend plaatje is voldoende om jou te overtuigen, los van de werkelijke context.

Er zijn ook genoeg foto's van ME'ers die Nederlanders in elkaar trimmen.. Nou nou, wat hebben we het hier vreselijk onder het juk van onze dictoriale overheid.
Ik ben hier niet om mezelf te verklaren, ik ben hier om je informatie te verschaffen.
Dat jij met je consumptieve aars besluit die informatie in de wind te slaan, moet je lekker zelf weten.
Dat je dan mij persoonlijk aanvalt in plaats van hetgeen wat ik zeg over het valse bipartisane stelsel etc, zegt meer over jou dan over mij.

Veel succes en plezier in je droomland, denk maar aan mij als je wakker wordt in een FEMA concentratiekamp.

Kusje, Derek.
  maandag 23 juni 2008 @ 15:49:50 #32
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59627794
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om mezelf te verklaren, ik ben hier om je informatie te verschaffen.
Dat jij met je consumptieve aars besluit die informatie in de wind te slaan, moet je lekker zelf weten.
Dat je dan mij persoonlijk aanvalt in plaats van hetgeen wat ik zeg over het valse bipartisane stelsel etc, zegt meer over jou dan over mij.

Veel succes en plezier in je droomland, denk maar aan mij als je wakker wordt in een FEMA concentratiekamp.

Kusje, Derek.
Informatie mijn reet, ik ben dagelijks op academisch niveau met dat land bezig, en dan ga jij me even vertellen hoe het zit? Wie de fuck ben jij dan wel?
pi_59627954
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:49 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Informatie mijn reet, ik ben dagelijks op academisch niveau met dat land bezig, en dan ga jij me even vertellen hoe het zit? Wie de fuck ben jij dan wel?
Het is verleidelijk om de autoriteitstroef te gebruiken, maar niet verstandig.
I´m back.
pi_59627975
quote:

[..]

Ah, een zelfverklaarde academicus die zich verlaagt tot het beledigen van een individu omdat hij het niet aandurft de informatie die deze individu verschaft te onderzoeken.

Impressive .
  maandag 23 juni 2008 @ 15:58:05 #35
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59627993
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is verleidelijk om de autoriteitstroef te gebruiken, maar niet verstandig.
Jij bent wel een van de laatste users van wie ik advies ga aannemen over discussie op fok...
pi_59628042
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:58 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Jij bent wel een van de laatste users van wie ik advies ga aannemen over discussie op fok...
...want dan val je weldra door de mand.
I´m back.
pi_59628073
quote:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)oriteitsdrogreden.29
  maandag 23 juni 2008 @ 16:01:50 #38
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59628087
pi_59628139
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:58 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Zeg wheelgunner,
Het gaat me er niet om jouw autoriteit te ondermijnen.
Er staat teveel op het spel voor iedereen, om mij een blad voor mijn mond te laten nemen.

Je hebt het ex-hoofd van de KGB en het ex-hoofd van de Oost-Duitse STASI die Homeland Security runnen.
Ze bouwen concentratiekampen in de hele USA, om burgers in te stoppen.

Geloof je niet?

Nou hier heb je de overheid-pdf van het Civilian Inmate Labor Program:

http://www.army.mil/usapa/epubs/pdf/r210_35.pdf

Het gaat echt siriusly de verkeerde kant op als mensen hun hoofd in het zand blijven steken en blijven duimen dat alles stabiel en okay is.
pi_59628147
Maar goed, het zij je vergeven, aangezien je het tegen Salvad0R hebt. En uiteraard zegt het wel iets...
pi_59628163
quote:

[..]

Dat je op academisch niveau bezig bent lees ik hier niet echt terug.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:09:45 #42
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59628295
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat je op academisch niveau bezig bent lees ik hier niet echt terug.
Dat was ook niet mijn punt, mijn punt was dat ik (de internet persona van) een zeer slim en geïnformeerd persoon ben, waar Salvador een domme flapdrol is.

Dát is inderdaad het autoriteitsargument, maar in dit geval geen drogreden omdat het simpelweg waar is.
pi_59628312
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef Wheelgunner het volgende:
(de internet persona van)
http://www.spatiegebruik.nl/
  maandag 23 juni 2008 @ 16:11:25 #44
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
  maandag 23 juni 2008 @ 16:13:21 #45
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59628385
Ok, die was flauw...
pi_59628458
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:03 schreef Salvad0R het volgende:

Je hebt het ex-hoofd van de KGB en het ex-hoofd van de Oost-Duitse STASI die Homeland Security runnen.
Ze bouwen concentratiekampen in de hele USA, om burgers in te stoppen.
Namen van deze twee personen. Anders STFU. En kom niet met Markus Wolf aanzetten. Die man is al lang overleden.
pi_59628534
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[..]

Namen van deze twee personen. Anders STFU. En kom niet met Markus Wolf aanzetten. Die man is al lang overleden.
Dat Wolff is overleden neemt niet weg dat hij het Homeland Security beleid heeft helpen ontwerpen.
KGB dude is trouwens General Yevgeni Primakov.
pi_59628651
Ik gooi er ook een autoriteit tegenaan: http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&hs=G1m&q=Yevgeni+Primakov+homeland+security&start=0&sa=N
pi_59628667
En geloof me, ik voel me er niet lekker bij dat ik gelijk heb. Shit is lelijk.
pi_59628733
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:22 schreef Monidique het volgende:
Ik gooi er ook een autoriteit tegenaan: http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&hs=G1m&q=Yevgeni+Primakov+homeland+security&start=0&sa=N
Goh. Jewgle heeft URL'ing verneukt. Wat een verrassing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')