We zullen eens beginnen met 130 a 135 pk, mijn wens is om uiteindelijk 140pk N/A te halen...100 pk/l uit een SOHC blokquote:
quote:
Euhhh ... geen slecht woord over ED9's he!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor rare auto's? Nog nooit gezien in deze vorm.
MSD ontstekings set enzo, verstelbaar. ECU zie je daar nog en de accu.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:48 schreef Turquaz52 het volgende:
wat is dat voor spul daar op de vloer?
Ik lees wel ontsteking enzoo, maar meer info?
ahzoooooquote:Op woensdag 10 september 2008 19:24 schreef raulbouli het volgende:
[..]
MSD ontstekings set enzo, verstelbaar. ECU zie je daar nog en de accu.
Dat was "Goose" (491 pkquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:43 schreef tevebe het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die Civic met 450+ pk hier in NL? Zo'n rode Civic. Zat toen ook op SLH/KHK.
Die DelSol gebouwd door Hontec vind ik ook wel sjiekquote:Op zondag 14 september 2008 14:48 schreef kevin20vt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan ik wel erg waarderen, gelukkig heeft eigenaar/bouwer van deze auto de vorm van de delsol in z'n waarde gelaten en er geen spoilers op geplakt......
Volgens mij had dat ding 50km gereden..quote:Op zondag 14 september 2008 15:36 schreef kevin20vt het volgende:
Zonde dat ie alweer uit elkaar is, maarja hij zal er wel een goede reden voor gehad hebben, toch?
quote:Op zondag 14 september 2008 15:49 schreef tevebe het volgende:
[..]
Volgens mij had dat ding 50km gereden..Volgens mij wou de eigenaar weer iets anders.
Dood zonde van al het werk wat in de wagen zit....quote:Op zondag 14 september 2008 15:49 schreef tevebe het volgende:
[..]
Volgens mij had dat ding 50km gereden..Volgens mij wou de eigenaar weer iets anders.
't is echt een hele mooie sjieke strakke Honda.. dat zie je niet meer zo 1,2,3 en vooral niet @ DelSolsquote:Op zondag 14 september 2008 16:29 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dood zonde van al het werk wat in de wagen zit....
het zijn toch best lelijke auto's hequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Nou, niemand post pics.. en rauli post hier een Fiets-VTEC filmpje waar we dus niks aan hebben..
Dus hierbij verse pics, straight from Google:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe the fuck wil je daar achter gaan zitten? of is de rolkooi inklapbaar..???????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Honda Civicje met een k20 blok![]()
![]()
:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://images.hondatuningmagazine.com/images/htup_0804_05_z+k20_turbo_honda_civic_eg_hatch+k20_motor_garrett_gt4294r_turbocharger.jpg[/img[img]]http://images.hondatuningmagazine.com/images/htup_0804_22_z+k20_turbo_honda_civic_eg_hatch+front_view+front_mount_intercooler_nitrous_express_sprayer.jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Comment/Post on!
quote:Op zondag 14 september 2008 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het zijn toch best lelijke auto's he
die zijn ook best lelijk ja.quote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Vind je?
Ik vind dit lelijk eerlijkgezegd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |