serieus? Knap hoor. De mijne is 12 weken is pist nog overal. Als ze de kans krijgt ook nog eventjes lekker in mn bed. Ik begin het een beetje te zien als een hopenloze zaak. Ik beloon buiten plassen ook, en binnen plassen bestraf ik door de "strafhoek". Maar ik zie niet bepaald vorderingen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef koudhe het volgende:
wat oblivion zegt
heb nu ook een hond die is 10 weken en telkens als zij binnen plast duw ik hem met zijn neus erdoor heen en een zachte tik op de kont. En als hij buiten plast geef ik hem een koekje en een aai. werkt zeer goed want hij gaat al regelmatig bij de deur staan als hij moet plassen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:02 schreef hollander172 het volgende:
Ongelooflijk dat advies van Oblivion en koudhe...............Je gaat er hierbij vanuit dat een hond kan redeneren en newsflash, dat kan een hond niet. Unfucking believable, leren jullie nog weleens iets bij of staat het echt stil daarboven?
![]()
Nee, die is dom, en loopt elke dag ook tegen het glas aan...quote:
Maar goed, kan het niet komen door de geur van een hond aan de andere kant? Dat er glas tussen zit snapt zo'n beestje niet.
Flikker lekker een eind op achterlijke idioot. Jij hebt toch ook een neus en bent minimaal een jaar of 2 onzindelijk geweest, hoevaak hebben jouw ouders je door je eigen stront en pis gehaald?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:05 schreef Oblivion het volgende:
Hou jij je lekker even in.
Als een hond commando's kan leren en dat kan onthouden weet ie echt nog wel dat ie ergens tegen aan heeft staan pissen, immers zijn geur zit erop.
De meeste honden doen alles op reuk?quote:Nee, die is dom, en loopt elke dag ook tegen het glas aan...
mee eens in veeel minder sterke bewoordingen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan een hond ook prima zindelijk maken, houden of weer krijgen zonder hem door zijn eigen stront heen te halen, als je dat niet lukt dan ligt de fout bij jou en niet bij je hond.![]()
[..]
honden redeneren inderdaad niet zoals ons, lijkt me logisch he.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:02 schreef hollander172 het volgende:
Ongelooflijk dat advies van Oblivion en koudhe...............Je gaat er hierbij vanuit dat een hond kan redeneren en newsflash, dat kan een hond niet. Unfucking believable, leren jullie nog weleens iets bij of staat het echt stil daarboven?
![]()
Maar goed, kan het niet komen door de geur van een hond aan de andere kant? Dat er glas tussen zit snapt zo'n beestje niet.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Flikker lekker een eind op achterlijke idioot. Jij hebt toch ook een neus en bent minimaal een jaar of 2 onzindelijk geweest, hoevaak hebben jouw ouders je door je eigen stront en pis gehaald?
Wat moet een pup op de slaapkamer en in bed? Is dat dan geen verboden terrein? Jij bent de hoogste in rang, en dat betekent dat de hond niet op de slaapkamer komt. Nu is het nog een zacht en klein puppie, maar als ie straks als grote lobbes opeens niet meer in bed mag is dat voor een hond niet te begrijpen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:05 schreef Retro_Doll het volgende:
[..]
serieus? Knap hoor. De mijne is 12 weken is pist nog overal. Als ze de kans krijgt ook nog eventjes lekker in mn bed. Ik begin het een beetje te zien als een hopenloze zaak. Ik beloon buiten plassen ook, en binnen plassen bestraf ik door de "strafhoek". Maar ik zie niet bepaald vorderingen.
Maarja dit is niet mijn topic. Ik zou ook niet weten hoe je dit probleem moet oplossen. Mischien kan je aan de dierenarts vragen of dit probleem verholpen kan worden door castratie?
Ik stopte bij spartaans...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is bewezen dat de hond met de neus door de plas of poep halen niet helpt. Op het moment dat jij dit doet is je hondje allang vergeten dat ie dat plasje heeft gedaan, en zal er niks van snappen waarom je zo foetert en hem door de urine veegt. Wat krijg je dan: stiekem plasjes en hoopjes doen, binnen ergens waar het baasje het niet meteen vindt.
Google er maar eens op, de meeste dierenartsen zijn over deze spartaanse methodes niet te spreken.
Dit heeft niks te maken met of jij je hond als deel van de familie beschouwt of lager in rang.
En, Oblivion, je reageert érg opvliegend.![]()
Maak een afspraak met de dierenarts en leg het probleem voor. Mogelijk heeft het een lichamelijke oorzaak. Het is een reutje, misschien plast ie voor z'n territorium, misschien heeft ie wel een blaasontsteking of is het iets anders lichamelijks.
Maar daar kan de dierenarts het beste achterkomen.
Lol, vreemd dat wij 4 honden binnen weken het zo afgeleerd hebben. Of hadden wij gewoon slimme honden. Jee, jullie doen net of al die honden naar Dr Phil moeten met dit probleem.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is bewezen dat de hond met de neus door de plas of poep halen niet helpt. Op het moment dat jij dit doet is je hondje allang vergeten dat ie dat plasje heeft gedaan, en zal er niks van snappen waarom je zo foetert en hem door de urine veegt. Wat krijg je dan: stiekem plasjes en hoopjes doen, binnen ergens waar het baasje het niet meteen vindt.
Google er maar eens op, de meeste dierenartsen zijn over deze spartaanse methodes niet te spreken.
Dit heeft niks te maken met of jij je hond als deel van de familie beschouwt of lager in rang.
En, Oblivion, je reageert érg opvliegend.![]()
Maak een afspraak met de dierenarts en leg het probleem voor. Mogelijk heeft het een lichamelijke oorzaak. Het is een reutje, misschien plast ie voor z'n territorium, misschien heeft ie wel een blaasontsteking of is het iets anders lichamelijks.
Maar daar kan de dierenarts het beste achterkomen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hou jij je lekker even in.
Als een hond commando's kan leren en dat kan onthouden weet ie echt nog wel dat ie ergens tegen aan heeft staan pissen, immers zijn geur zit erop.
[..]
Nee, die is dom, en loopt elke dag ook tegen het glas aan...
Nee, idd, Oblivion is opvliegendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Flikker lekker een eind op achterlijke idioot. Jij hebt toch ook een neus en bent minimaal een jaar of 2 onzindelijk geweest, hoevaak hebben jouw ouders je door je eigen stront en pis gehaald?
Je kan een hond ook prima zindelijk maken, houden of weer krijgen zonder hem door zijn eigen stront heen te halen, als je dat niet lukt dan ligt de fout bij jou en niet bij je hond.![]()
[..]
De meeste honden doen alles op reuk?Is misschien nieuw voor je maar ze ruiken beter dan wij dus dat glas is geen enkel probleem als de lucht van een andere hond er toch langs komt.
Nee, bij ons niet nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dus er zijn geen problemen?
Slotje op dit topic dan maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |