Ik ben net verhuisd, dus so much voor de geniale kapperquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers! Ik wil ook zo'n kapper. Vroeger had ik er zoéén, die ging ook helemaal mijn kleur met de hand mengen uit 6 verschillende tubes. Daar was ie dan ook helemaal trots op als het klaar was
.
Nu heb ik nooit tijd om een afspraak te maken, dus kom ik altijd uit bij die kapperketens waar je zonder afspraak kan. En daar moet je dat NIET zeggen, want ze verneuken het. Volgens mij gewoon omdat ze dat leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
je hebt het zelf gepost in het verhaaltjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
had ik jou net aan de telefoon? Of heb ik ergens gepost dat het portaal was?
quote:-Dat wéét ik, ik werk zelf bij een woningbouwvereniging, ik wil alleen weten of Portaal het toestaat dat mensen later te kijken als de voorgangers weigeren/niet reageren!
Ik ga het vanavond ook niet trekken, vrees ik. Veel te weinig geslapen de laatste paar dagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:23 schreef -marz- het volgende:
Pfff geen zin meer om te werken ... ik moet straks echt ff een dutje anders trek ik het vanavond niet
ahquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je hebt het zelf gepost in het verhaaltje
[..]
quote:
Nee, in Hilversum. En het stomme is, er zit hier een kapper aan de overkant, die volgens mij ook nog heel leuk is. Maar ik heb altijd ineens in mijn hoofd dat ik naar de kapper moet, en dan moet het ook METEENquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, dus so much voor de geniale kapperAan een Vlaamse kapper zou ik dat ook niet durven vragen, denk ik.
Je woont niet per ongeluk in Den Haag?
Ik ging trouwens meestal op zaterdagochtend, met afspraak wel te verstaan, want ik wilde alleen hem aan mijn hoofd
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
MB, eerlijkgezegd zou ik never-nooit voor zo'n kapsel gaan. Die korte plukken bovenop zijn a) veel the eighties, en b) absolute garantie voor bad hairdays.
Sowieso heb jij volgens mij best fijn haar, of niet? Betekent dat je het elke dag stijf moet spuiten voor zo'n volume.
Ik wil geen foto's van mijn gezicht op een openbaar forum zettenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe jij eruit zietPlaats eens een foto?
Dan mag je meteen het halve topic pm'en, including mequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil geen foto's van mijn gezicht op een openbaar forum zetten
Maar als je erop staat wil ik wel een keer een foto maken (laatste is meer dan een jaar oud) en je het linkje PM'en. Moet ik wel eerst een foto maken
.
and mequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan mag je meteen het halve topic pm'en, including me.
Kittig kapselquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja dat heb ik nog helemaal niet verteld. mijn kapster doe ook nog een visagieopleiding en ze gaat (samen met een collega) een kappersboek maken.
Nou vroeg ze aan mij, of ik misschien ook model voor haar wil zijn
vind ik echt onwijs leuk![]()
owja ik zal wel ff een foto laten zien
ik ben niet zo bang voor de kapper, groeit vanzelf wel weer aan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |