Ik heb de (cliché maar desalniettemin geniale) homo-kapper die dat dus echt altijd prima doetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Zeker niet tegen de kapster zeggen "maak er maar wat leuks van" want dat gaat altijd fout.
*adem in*quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:01 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel wordt helemaal gek!
WAAR BLIJFT DIE GO VOOR MIJN SCRIPTIEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
ARGH!
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:00 schreef Chicolate het volgende:
http://www.kapsels.net/kapsels.htm
Hier kijken. Heb ik mijn haartjes ook vandaan ... en dan tegen de kapper zeggen dat je zoiets wil
.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe jij eruit zietPlaats eens een foto?
ja sorry maar ik heb 't vandaag echt te slecht hiermee. Uiterlijk vandaag moet de uitslag komen die bepaald of ik geslaagd ben. Als ik een Go heb, dan heb ik op zijn minst al een voldoende en mijn diploma op zak, of ik moet compleet dichtklappen bij mijn presentatie. En dat gaat absoluut niet gebeuren!quote:
Net fobo van MoBlo gechecked, die foto met gebloemd jurkje is toch vrij recent? Vaker je haar los doen en lang houden!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:28 schreef Faithy het volgende:
is dit wat denk je / denken jullie?
ik doe dat élke dag, al een jaar of 10quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje gaat altijd pas naar de kapper als ze dagelijks denkt 'Pff, ik doe wel een staartje in'
Ik niet. Misschien moet je iets anders proberen dan boterhammen met pindakaas?quote:
Ik ben echt jaloers! Ik wil ook zo'n kapperquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb de (cliché maar desalniettemin geniale) homo-kapper die dat dus echt altijd prima doetEn hij spreekt niet eens goed Nederlands
Maar dat is dan niet omdat je een 'bad hairday' hebt of wel?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik doe dat élke dag, al een jaar of 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |