uh huhquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:25 schreef -marz- het volgende:
[..]
Sneu. Ik heb het idee dat het juist averechts werkt. Mócht je ooit nog aan kinderen gaan denken, dan wil je al niet meer omdat je dan mams en haar gezeik gelijk zou geven.
Vooral dat laatste is een geniale redenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
uh huh
maar, ze zei wel, nadat ik voor de 100ste keer mijn motivatie had gegeven, 'dat ze het als ze het over mocht doen misschien ook wel niet gedaan had... niet dat ze niet blij met ons is, maar toch... maarja.. uiteindelijk vond ze het naar dat ze anders op d'r oude dag alleen zou zijn'
ok... dus soms had ze ons liever niet gehad....en bedankt
![]()
Ik weet wel dat ze het minder hard bedoelt dan het klinkt, maar heel subtiel is 't niet
Sterk en breed ben ik ook al, maar ik heb iets teveel zachte plekjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef -marz- het volgende:
Ik houd anders wel van een beetje iets om vast te pakken hoor![]()
Mijn lief is erg sterk/breed/gespierd maar heeft ook zachte plekjes
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n ma vertrouwt me ook regelmatig toe dat ze puur getrouwd zijn (van haar kant) omdat m'n broer op komst was. Dat ze liever niet getrouwd was (en mij dus ook liever niet had gehad). Ik durf maar niet te vragen 'Ben je dan niet blij dat je mij hebt?', want ik vrees dat ze iets niet-constructiefs zou zeggen.
Ik vind het wel leuk dat m'n broertje geslaagd is hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n ma vertrouwt me ook regelmatig toe dat ze puur getrouwd zijn (van haar kant) omdat m'n broer op komst was. Dat ze liever niet getrouwd was (en mij dus ook liever niet had gehad). Ik durf maar niet te vragen 'Ben je dan niet blij dat je mij hebt?', want ik vrees dat ze iets niet-constructiefs zou zeggen.
Nou zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nee. Maar ik moet ook nog. Goeie reminderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:58 schreef Faithy het volgende:
oh ja... ik ging kapsels zoeken..
ik wil morgen naar de kapper, en ik wil wat leuks/hips, maar wel mn haar lang houden én ik wil het los kunnen dragen...
hebben jullie modebewuste dames nog tips?![]()
ja, dat heb ik één keer gedaan, en toen had ik nog net geen stekels....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Zeker niet tegen de kapster zeggen "maak er maar wat leuks van" want dat gaat altijd fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |