Daarom draag ik bij spinning zo'n wielrennersbroekje, met zo'n a-charmante spons op m'n kontquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond spinning de hel. Niet vanwege de intensiteit, maar de onmetelijke zadelpijnen. Die vliegwielfietsen zijn niet voor mij gemaakt.
Ik heb een tijdje aerobicslessen gevolgd (steps e.d.) en die vond ik erg intensief. Maar ik heb een hekel aan choreografie, dus ik ben ermee gestopt. Dansen is evenmin voor mij gemaakt.
quote:
Dat ligt er maar net aan op welke manier je het bereikt, hoor. Als je jezelf ervoor uit moet hongeren, ja, dan wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Faithy het volgende:
als ik nog 10 kilo afval weeg ik net iets meer dan 60kgdat lijkt mij een beetje te ver gaan
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:20 schreef Faithy het volgende:
alhoewel het wel weer eens wat anders is dan de 'maar ergens wil ik toch graag oma worden-preek'
Grmpf... Oudersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:20 schreef Faithy het volgende:
heb eigenlijk ook geen zin om elke keer dat ik mijn moeder zie een of andere paniekerige preek aan te moeten horen...![]()
alhoewel het wel weer eens wat anders is dan de 'maar ergens wil ik toch graag oma worden-preek'
dat heb ik vorige keer maar eens gedaan, toen ik daar zonder René zat (als hij erbij zit doet ze het nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grmpf... OudersKun je niet gewoon uitleggen dat het je stoort dat ze dat steeds zegt?
Sneu. Ik heb het idee dat het juist averechts werkt. Mócht je ooit nog aan kinderen gaan denken, dan wil je al niet meer omdat je dan mams en haar gezeik gelijk zou geven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat heb ik vorige keer maar eens gedaan, toen ik daar zonder René zat (als hij erbij zit doet ze het niet)...
ik hoop dat ze nu écht ophoudt.. het is niet alsof dat het enige is waar ze over praat, maar het komt met enige regelmaat toch weer boven, als ze begint over een collegaatje die 'ook echt geen kinderen wilde, en nu zo blij is met haar meisje'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |