yeps dat vond ik dus ook alquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Kittig kapsel, alleen zonde dat ze je pony niet iets langer heeft gemaakt.
heyzquote:
nou zo'n smal gezicht heb ik toch niet eens?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef SHE het volgende:
Bij zo'n mooi smal gezicht vind ik kort haar altijd prachtig staan. Zeker een wat vlottere coupe.
Ik heb mijn haar al 15 jr hetzelfde, lang en krullend
Maar ik heb dan ook kappersangst.
Vind ik wel; en een hele lange nek. Met een kort koppie lijkt ie helemaal eindeloosquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou zo'n smal gezicht heb ik toch niet eens?
en ik heb dus ook krullen...
zal eens kijken of ik een foto kan vinden van mijn lange haar, met krullen, blond (en met een dikke kop)
Lekker he, die pindarepenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef k_i_m het volgende:
YaY. ik ben ineens zo bang dat ik veel te hard ga en die broek nog maar 2 weken pas ofzo
bedanktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:19 schreef SHE het volgende:
Sweet mother of jesus. Ze lijkt op iemand die jou op had gegeten!!!
jij hebt ook helemaal geen dikke kop! een heel leuk hoofd zelfs! en een toffe brilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn haar moet ook nodig veranderen. Het zit nu (na een middagje vernietigende scriptie-feedback met de nodige tranen dus let niet op m'n hoofd) zo, en als ik het vast heb (dus zoals ik voor de klas sta) zo. Ik wil die lange whoosh-lok korter en het mag allemaal wel weer wat springeriger, maar mijn haar is zo vervelend stijl dat het al gauw coupe vaatdouke wordt, dus iemand nog tips?
tja uhhh wel 185 cm he? (BMI 26,3 daar dus), maar ondanks dat bedanktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:32 schreef -marz- het volgende:
Bj wat kan jij er goed uitzien met 90 kilozou echt niet zeggen dat je op die foto nog zo zwaar was! Goede vetverdeling
haha ja dat vinden vast meer mensen... een beetje vreemd, maar ik vind het heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
En BJ, ik vind je haar echt leuk! Die strakke staart daarentegendat maakt een toch al rond gezicht nog veel ronder. Respect voor je nieuwe figuur
Niet-steil haar is juist leukquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Razz, je hebt een leuk hoofd; wees blij met echt-steil haar, het mijne is net-niet steil en zit dus altijd verkeerd. Hoera voor het staartje en de steiltang.
ik vind het bij mezelf ook wat vlotter idd...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind dat lange haar ook mooi staan BJ, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Hoewel ik het haat als vrouwen zeggen: ik heb mijn haar kort want dat is lekker pittig, vind ik het bij jou ook echt vlotter staan. Bij mezelf trouwens ook, mits ik er genoeg spul in doe
Ik ben half Afrikaans dus ik heb ook krullen van mezelfquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vind het bij mezelf ook wat vlotter idd...
en tja krullen van mezelfdus genoeg volume. hoef ik weinig moeite voor te doen
ik heb even je fobo bekeken en vind je een erg mooi meisjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ben half Afrikaans dus ik heb ook krullen van mezelf![]()
Vandaar dat ik er wel wat spul in moet doen als ik uit de douche kom, van die creme voeding van Kruidvat ofzo.
Nou, ik wou dat ik zo'n rond hoofd had!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje BJ - wat een enorme verbetering! Niet alleen qua haar dusje hebt echt een mooi hoofd nu (klinkt dat raar? Je snapt wel wat ik bedoel toch?)! Zo mooi smal
ik heb een ronde kop, ik wou dat ik zo'n smal hoofd had. Edit: En nu nog meer foto's! Mooooi!!
Waar bemoeit die tweede lezer zich mee? Mijn tweede lezer kwam pas om de hoek kijken toen het eindproduct er lag.quote:Verder ben ik nu aardig murw na de scriptie-feedback sessie van vanmiddag. M'n eigen begeleider was heel tof - had goede feedback, bracht het opbouwend en geeft tips waar iets mee kan. De tweede lezer is een botte hork en een muggenzifter, zegt dat genoeg?
Ha, nou bedankt voor 't complimentquote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:00 schreef Claudia_x het volgende:
BJ, wat een verandering!Je hebt een heel herkenbaar hoofd, dus ik neem aan dat mensen je gewoon nog herkennen? Mensen die mij kenden toen ik 11-21 jaar was, lopen me straal voorbij op straat. Ik ben 10 jaar lang een ander mens geweest, lijkt het wel. Als ik nu foto's van vroeger bekijk, dan zie mezelf alleen terug in een wel heel kleine Claudia.
[..]
Nou, ik wou dat ik zo'n rond hoofd had!![]()
Ik vind m'n smalle gezicht - inclusief Reese Witherspoon kinnetje - maar vreselijk.Als ik straks op 68 kg zit, dan krijg ik van alle kanten te horen dat ik echt niet nog meer moet afvallen, alleen door m'n hoofd. (M'n heupen zijn dan nog steeds aanzienlijk.)
[..]
Waar bemoeit die tweede lezer zich mee? Mijn tweede lezer kwam pas om de hoek kijken toen het eindproduct er lag.
Niet schrikken: ruim 50 kg (waar nu dus 6 kg extra van aan zit).quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:48 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, hoeveel kilo ben je afgevallen, dan?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet schrikken: ruim 50 kg (waar nu dus 6 kg extra van aan zit).
Een beetje het Miss_S-verhaal, ouders met slechte gewoontes. Ik zei het pas al: m'n vader is een vleeseter, m'n moeder een zoetekauw, en ik ben het allebei. Ik at andijviestamppot met jus, uitgebakken spek en twee soorten worst, en daar ging nog rustig een puntzak drop achteraan. M'n broertje was altijd broodmager, dus m'n ouders konden zichzelf wijsmaken dat het niet aan ons eetpatroon lag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik wil wel geloven dat dat goed zichtbaar is.
Maar, om een onbeleefde vraag te stellen: hoe kwam je (op vrij jonge leeftijd al) zo zwaar?
Ik heb geen echt goede voor/na-foto's, omdat ik van m'n dikste periodes natuurlijk alle foto's ritueel verbrand heb.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Wow, 50 kilo! Van jou zou ik graag een voor/na foto zien, Claudia_x!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb even je fobo bekeken en vind je een erg mooi meisjeen ook lekker vlot haar
ga zo lekker slapen, alweer veel te lang wakker en dat slapen na het eten is niet gelukt.... heb wel een half uurtje in bad gelegen... ga morgen heerlijk uitslapen![]()
![]()
![]()
Leuk jurkje op 6quote:
Op een weegschaal staan, de feiten onder ogen komen, en nog één keer heel hard huilen. Daarna elke dag op een hometrainer zitten, naar het station lopen in plaats van een bus nemen, en in de maanden daarop volgend langzaam afscheid nemen van slecht eten. Dat was eigenlijk wel genoeg voor de eerste 40 kilo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Claudia_x, wat een verschil! Knap dat je dat voor mekaar hebt gekregen ondanks de slechte start. Hoe heb je dat toen gedaan?
Ha, dat is precies wat nodig eens zou moeten gebeuren! Ik heb wel eens vlagen waarin ik iets probeer (mascara, wimperkruller, föhn), maar ik ben een ramp met make-up en haar-dingen. En voor winkelen heb ik geen geduld en volharding. Ik wil graag investeren in goede rokken / blouses / schoenen / et cetera, maar ik blijf mezelf voorhouden dat ik écht even moet wachten tot ik op m'n streefgewicht zit. Bleh.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
Leuk jurkje op 6
Ik zou jou weleens willen opmaken, je haar in grote rollers willen zetten en je in een kittig burlesque pakje willen heisen. Of een mooi setje in jaren 50 stijl, met strakke over de knie rok, pumps en strakke blouse.
Volgens mij valt je man dan flauw
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef -marz- het volgende:
En kunnen jullie mijn strakke broek pics niet zien of zijn jullie gewoon niet geinteresseerd![]()
als ik lesbies was geweest was ik verliefd op je gewordenquote:
Sorry, kan ut ff niet latenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:48 schreef motorbloempje het volgende:...
maargoed.. ook achterop de motor moet je niet met veel bier op gaan zitten.. ofzo
Jij vindt je bovenbenen een probleemzone?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:39 schreef -marz- het volgende:
Ik snap wat je bedoelt claudia, maar met pumps eronder lijken mijn bovenbenen nog dikker. Lekker ruim vallende laarzen eronder dus![]()
Is een uitdrukking van : www.icanhascheezburger.comquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij vindt je bovenbenen een probleemzone?Ik vind je benen er echt prima uitzien. Ik zou een donkere broek aantrekken met een lekkere lange lengtemaat, daar flinke hakken onder doen en de Griekse godin uithangen.
Waarom zegt tegenwoordig iedereen "o noes"?
Op m'n werk draag ik idd altijd donkere lange broeken met 7cm (9cm kan ik nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij vindt je bovenbenen een probleemzone?Ik vind je benen er echt prima uitzien. Ik zou een donkere broek aantrekken met een lekkere lange lengtemaat, daar flinke hakken onder doen en de Griekse godin uithangen.
Wat dacht je van deze? linkjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:52 schreef motorbloempje het volgende:_! hij 's wel een beetje oud STING...
...
meestal ben ik dus degene die terugrijdt... en mijn vent is geen bitch.. maar daar hebben ze geen shirts voor
Dit is zo'n lief topic geworden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:41 schreef -marz- het volgende:
Razz, jij hebt een prachtige mond, een mooie ranke hals en een mooie huid, je gezicht is mooi sprekend. Al ben ik het met je eens dat je haar het nog mooier zou kunnen omlijsten. Maar ik dacht geen seconde aan Guus
Daar wen je echt aan! + Je kan een fietsbroekje aandoen..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond spinning de hel. Niet vanwege de intensiteit, maar de onmetelijke zadelpijnen. Die vliegwielfietsen zijn niet voor mij gemaakt.
Ik heb een tijdje aerobicslessen gevolgd (steps e.d.) en die vond ik erg intensief. Maar ik heb een hekel aan choreografie, dus ik ben ermee gestopt. Dansen is evenmin voor mij gemaakt.
Jij zegt dat je lang blond haar hebt. Ik vind die lengte meer halflang (Dat wou ik al heel lang zeggenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:00 schreef Chicolate het volgende:
http://www.kapsels.net/kapsels.htm
Hier kijken. Heb ik mijn haartjes ook vandaan ... en dan tegen de kapper zeggen dat je zoiets wil
.
Nee je hebt denk ik 1/3e van de dikte van dat haar.. Lang van achter, wat korter in laagjes geknipt in je gezichtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:28 schreef Faithy het volgende:
[ afbeelding ]
is dit wat denk je / denken jullie?
Ik heb haar gezienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan mag je meteen het halve topic pm'en, including me.
Ik vind je kapsel niet zo bij je gezicht passen, het groeit zo omhoog..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja dat heb ik nog helemaal niet verteld. mijn kapster doe ook nog een visagieopleiding en ze gaat (samen met een collega) een kappersboek maken.
Nou vroeg ze aan mij, of ik misschien ook model voor haar wil zijn
vind ik echt onwijs leuk![]()
owja ik zal wel ff een foto laten zien
ik ben niet zo bang voor de kapper, groeit vanzelf wel weer aan
[ afbeelding ]
Je probleem zonesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef -marz- het volgende:
Zo weer wakker, iets fitter nu![]()
Ik trok net mijn strakke broek aan! Waarin je exact mijn problem area's aan kan wijzen![]()
Maar ik denk dat ik nu wel zo over straat durf (met hakken eronder wel). Het is al wel verbeterd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check ook mijn dikke armen, dat is altijd al zo geweest (als baby al!) en komt volgens mij nooit meer goed.
Mooi zandloperfiguurtje!quote:
Ja dit kapsel bedoelde ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook foto's
mn nieuwe haar! Naar de kapper geweest, een hele aardige Turkse meneer hier op de hoek. Gezellig zitten keuvelen, hij mn haar knippen, 16 euro, en dit is het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh, ennieuws
![]()
mn schoonzusje gaat trouwen![]()
(ze zus van René)
![]()
Volgens mij zijn mijne ook 1 meter zoveelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:43 schreef motorbloempje het volgende:wow
dan kan je op bijna alle motoren wel goed zitten, met stelten van een meter![]()
maar tieten zijn ook wat waard...
Leuk meisje ben jij! Maar dude wtf die BH maakt het bij foto 1 echt niet beter. Je bent echt van het lichaam van iemand van 55 naar dat van iemand van 25 gegaan. Dat het nog allemaal zo mooi goed is gekomenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En wtb dikte(schrik niet als je op de 1e foto klikt
)
Voor Na
Hahaha, daar heb je wel gelijk in. Ik moet ook eerlijk zeggen dat die foto eigenlijk de druppel wasquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Leuk meisje ben jij! Maar dude wtf die BH maakt het bij foto 1 echt niet beter. Je bent echt van het lichaam van iemand van 55 naar dat van iemand van 25 gegaan. Dat het nog allemaal zo mooi goed is gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |