Kan niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kun je bestanden van je PC op de HD van de Xbox kopieren?
Je kunt alleen streamen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kun je bestanden van je PC op de HD van de Xbox kopieren?
Om online te kunnen spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF![]()
Waarom heb ik dan een Xbox met HD gekocht?
Dat wil ik heul nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Om online te kunnen spelen.
Om demo's te downloaden.
Voor je 2387239 savegames.
Om audio-CD's op te rippen.
Voor je Arcade games.
Enzo.
Dan stream je datquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF![]()
Waarom heb ik dan een Xbox met hardeschijf gekocht?
Ik wilde HD films kijken op dat ding.
Daarvoor heb je een HD-DVD speler nodig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat wil ik heul niet![]()
Ik wil HD films kijken.
streamen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat wil ik heul niet![]()
Ik wil HD films kijken.
Want? Je hebt een gaar netwerk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb mijn PC draadloos, dus dat zal niet super gaan.
Had geld teveel. Was in een gekke bui, dus heb toen zo'n elite Xbox + GTA 4 aangeschaft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
streamen.
En je vantevoren inlezen over zulke dingen is soms erg handig.
je HD tv heeft een VGA ingang , koop gewoon een extra vga kabel en sluit je pc op je tv aan vanaf je vga poort van de videokaart als je dubbel DVI hebt op je videokaart koop je gewoon een DVI > HDMI converter plugje en een lange DVI kabel .quote:
Ja, maar dan moet ik een VGA kabel van 20 meter halen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je HD tv heeft een VGA ingang , koop gewoon een extra vga kabel en sluit je pc op je tv aan vanaf je vga poort van de videokaart als je dubbel DVI hebt op je videokaart koop je gewoon een DVI > HDMI converter plugje en een lange DVI kabel .
zit je ook niet vast aan het afspelen van alleen avi , wmv en divx . maar kan je ook gewoon MKV en H,264 en andere codecs bekijken want je kan alles wat je maar wilt verslepen naar je pc scherm .
( stel hem wel in als dual video , en niet clone of vertical/horizontal span )
Niet alleen dat. Telkens zo'n kabel door je huis leggen ziet er ook niet uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Zeiken om een VGA kabeltje terwijl je honderden euro 'bespaart' omdat je je 360 hebt omgebouwd
de 360 kan ook geen .mkv aan hoor volgens mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Streamen kan zeker alleen met Windows Media Player of niet? Die speelt geen .mkv bestanden af
Is dit google.fok.nl ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Streamen kan zeker alleen met Windows Media Player of niet? Die speelt geen .mkv bestanden af
ach je kan hem netjes weg werken over je plinten heen met een indruk kabelgootjequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik een VGA kabel van 20 meter halen.
Kut Xbox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |