quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef Nick343 het volgende:
Theorie B/2: Ze vindt mij interessant en probeert zichzelf interessant te maken voor mij door te hinten naar haar eigen liefdes-avontuurtjes om van je te horen dat jij haar leuk vindt, wat goed zou zijn voor haar ego, wat dan weer goed voor haar zou zijn als ze andere jongens in bed probeert te praten.
Echt? Jeetje. Ik was zwanger van mijn eerste toen ik ICQ ontdekte dat was in 1996. In mijn beleving was datzelfde jaar het jaar van de opkomst van MSN. Dank je voor de verfrissing van mijn geheugen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/MSN_Messenger
1999
Playahplaayaahh.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:02 schreef EvoViper7 het volgende:
Tis bij mij niet de eerste keer hoor. Meerdere vragen dit, als ik daar wat achter moet zoeken.
Helemaal niet. Als ik me druk om moet gaan maken omdat iemand vraagt hoe het met me liefdesleven gaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Playahplaayaahh.
Denk dat ze wel gewoon conversatie maakde. Echt zo'n praten over koetjes en bijtjes opmerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |