HERZLICH WILLKOMMEN!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ekdom
[ afbeelding ]
Neeheequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet de TT ff veranderen in, waar Piles ongeduldig is
quote:
Moe je gaan doen dan?quote:
Ik had de post geplaatst en zag dat ik op pagina 7 stond, en dacht shit, moet ik ook nog een topic openenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Neehee
Sommige mensen zien niet dat ze m sluiten of openen geen topic, vandaar dat ik het vroeg
Maar ik ben wel ongeduldig ja
gelukkig, ben ik niet de enige... morgen 1e les van Zomercursus LAC1 op Saxion in Enschedequote:
LACquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig, ben ik niet de enige... morgen 1e les van Zomercursus LAC1 op Saxion in Enschede
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had de post geplaatst en zag dat ik op pagina 7 stond, en dacht shit, moet ik ook nog een topic openen
Ja, mag ik ook eens.quote:
Sommige mensen die me al 24 jaar kennen verbazen zich soms nog over mij hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vond m goed
Maar het verbaasde me dat ie van jou kwam
Tot morgen Luctor![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sommige mensen die me al 24 jaar kennen verbazen zich soms nog over mij hoor
moet LAC1 en Sociaal Recht nog volgen, omdat ik geen AC heb gedaan en ook geen BE met AC-afstudeerprofiel. wil namelijk in september beginnen met de post-HBO opleiding AA, dus als ik dit nu doe, heb ik geen achterstand meerquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Leer van de Accountantscontrole. Hét vak waardoor ik minor nog niet afgesloten heb
Haha, ik ook!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik verbaas mezelf regelmatig tegenwoordig
Als het bevalt, doe het vakerquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef The_Dean het volgende:
Dat je ineens wel een grapje/opmerking tegen die leuke meid maakt.
Ook goedenavondquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
tbp..
Ik blijf het een lullig spelfout vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Leuke verassing
Zekers, maar ben het niet bepaald van mezelf gewendquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zekerweten! Zolang beide partijen zich er mee vermaken moet je het altijd doen!
He said ass, hehequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik blijf het een lullig spelfout vinden
Ik heb al geslapenquote:
ja zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, zo
Dus nu ben je er weer?
Lekker geslapen?
Gaat het wel goed met jequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
wel redelijk, had het niet door.. dacht even dat ik zelfs nog moest werken
Je leeft nogquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef Bravebart het volgende:
TVP.
Ja johquote:
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja hooralleen beetje moe..
vanavond nog stappen
gelukkig nietquote:
Doe je dat anders niet dan?quote:
Heel goed nieuwsquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 3 werkdagen, dan is stage voorbij![]()
Kwart over 7 is voor mij midden in de nachtquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Doe je dat anders niet dan?
Moet ik mss eens aan mn verslag beginnenquote:
Weekendquote:
Nee, het bloedde nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft Marloes je van een bloederige dood gered?
Ja, word het wel tijd voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwart over 7 is voor mij midden in de nacht
Na half 9 wordt het een beetje normale tijd
[..]
Moet ik mss eens aan mn verslag beginnen
Misschien heb ik zondag inspiratiequote:
Dan liever 's avonds tot heel laat werkenquote:Wat te denken van half vijf dan
Maar jij hebt EIDZZZquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Anti-climax
Ik was al bijna onderweg naar de bloedbank
Ja man, ik ook. Heb ook liever de 14.00 - 22.30 of 22.30 - 05.30 dienstenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien heb ik zondag inspiratie
[..]
Dan liever 's avonds tot heel laat werken![]()
quote:
Nee, ik was aan het leren/etenquote:[..]
Goeie vraag
Ik dacht eerst dat ze bij jou was ofzo, maar jij bent hier
Luchtverkeersleiding heeft ook onregelmatig diensten, dus dat wordt nog wennen voor mequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:59 schreef The_Dean het volgende:
Vooral 's nachts, ben je er met een man of 5 ipv 120, heerlijk rustig.
Ik denk hetquote:
Juist vet tochquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Luchtverkeersleiding heeft ook onregelmatig diensten, dus dat wordt nog wennen voor me
Jaja, zou je wel willen hequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou wraak nemen, zoek een ander. Nu[/stook-modus]
Hmm, dat was een vluggertje zo te zien
KEES!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou wraak nemen, zoek een ander. Nu[/stook-modus]
Hmm, dat was een vluggertje zo te zien
Weet ik tochquote:
Ja maar de mensen hier gaan straks denken dat ik zo echt benquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:06 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, ze kan ook gewoon het voetballen aan het kijken zijn toch?
Ga jij je nou ook al druk maken om je imagoquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef Yesse het volgende:
Ja maar de mensen hier gaan straks denken dat ik zo echt ben
Jaweeeeeel Duitsland.quote:
Brrrrrrquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Leer van de Accountantscontrole. Hét vak waardoor ik minor nog niet afgesloten heb
Want?quote:
Nee. Want ik ben niet de gene die zegt dat ik vreemdgaquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga jij je nou ook al druk maken om je imago
Zal ik je coachen?
Pfff, als of iemand me hier serieus neemtquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar de mensen hier gaan straks denken dat ik zo echt ben
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb liever dat Duitsland wint dan Portugal
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaweeeeeel Duitsland.
Portugal![]()
maar we komen Duitsland tegen in de finale en dan gaan we ze afmaken
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Pfff, als of iemand me hier serieus neemt
Je moet die tip eens opvolgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Zekerweten! Zolang beide partijen zich er mee vermaken moet je het altijd doen!
Dude, Duitsland rules man.quote:
ben ik met je eens.. en ze gaan strax 4x scoren!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef Californium het volgende:
niet duistlandPortugal maar lekker in de finale
Want dan ben je ook altijd nog op msnquote:
Turkije Tjechie????quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef Yesse het volgende:
Zo Duitsland door
Grappigquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef The_Dean het volgende:
Naja, gesproken, meer zo origineel mogelijke scheldwoorden enzo verzinnen
Naja, speciaal voor jouquote:
Naja, als er zo nu en dan een 'Groses Hosenscheisser, du!' door de hal knalt is dat best lachen jaquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ben ik met je eens.. en ze gaan strax 4x scoren!!!
Mannenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, als er zo nu en dan een 'Groses Hosenscheisser, du!' door de hal knalt is dat best lachen ja
Portugal, portugal portugall!!!quote:
Jahquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, grappen over kotsen en zoenen hebben niveau
Dat hoor je mij toch niet zeggen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
jeeeeejquote:
Ze spelen nu tegen Portugal... niet Turkije en ook niet Tsjechië. Die komen nog..quote:
Daarbij kan ik mij niet herinneren dat we er grappne over gemaakt hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, ben zonder aantoonbare reden anti-duitse taalquote:
Friesland zeker? Lopen altijd wat achterquote:
Nee, maar laat die jongen dan lekker plezier hebben met Duitse scheldwoordenquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, als er zo nu en dan een 'Groses Hosenscheisser, du!' door de hal knalt is dat best lachen ja
Dat kan ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
Nee, maar laat die jongen dan lekker plezier hebben met Duitse scheldwoorden
Jah maar het kan net zo lopenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze spelen nu tegen Portugal... niet Turkije en ook niet Tsjechië. Die komen nog..
Gelukkigquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Geeft niet hoor
We hebben allemaal wat
Zit wat te via tabbladen de score te volgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Friesland zeker? Lopen altijd wat achter
[..]
Nee, maar laat die jongen dan lekker plezier hebben met Duitse scheldwoorden
Heb je het scorebord hier op Fok niet aan staan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef The_Dean het volgende:
Zit wat te via tabbladen de score te volgen
www.vi.nl
Eentje maar he, kwartfinale alquote:Maar spelen vandaag toch twee? Alleen Portugal - Duitsland staat erop...
2-0 voor Duitslandquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:19 schreef Milou__ het volgende:
hey,
Hoeveel staat voetbal? Ik lig al lekker in bed! Dus heb geen zin om de tv aan te zetten haha
Haha, geeft niks hoor.quote:
Wat voor ding?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je het scorebord hier op Fok niet aan staan?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, geeft niks hoor.
Zal ik het niet doen als jij er bij bent
Rechts boven in je scherm, in het oranjequote:
Heb je de nieuwe layout? Zit rechtsboven knopje, EK Scoreboardquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor ding?
Ah dan gaat c.ronaldo straks weer huilen hahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
2-0 voor Duitsland
In bed liggen, eigenlijk wel een goed idee![]()
Heb ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe layout? Zit rechtsboven knopje, EK Scoreboard
quote:
Zwaai hier Portugal uitquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef Milou__ het volgende:
Ah dan gaat c.ronaldo straks weer huilen haha
* kruipt erbijquote:Zou je erbij liggen pili (a);)
Zie je Dean, het komt wel goed met onsquote:
Je loopt achterquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Maar voor het leuke moet Portugal eigenlijk even 1-2 maken
En daar is de 1-2quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Maar voor het leuke moet Portugal eigenlijk even 1-2 maken
Slaapsequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Met scorebord aan en alles
Maar ik ben weg, slapen![]()
Truste kerelquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Met scorebord aan en alles
Maar ik ben weg, slapen![]()
Heyquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:26 schreef PieterBas het volgende:
Misschien staat het wel in dit topic.. maar Piles hoe ging je tentamens?
Das minderquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
Truste Dean
[..]
Hey
Mwah, net als vorige keer. Niet zo dus
Zal wel weer een 4,5 zijn
Moet je minder fokken en eens gaan leren:')quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
Truste Dean
[..]
Hey
Mwah, net als vorige
keer. Niet zo dus
Zal wel weer een 4,5 zijn
Wat een adviesquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je minder fokken en eens gaan leren:')
Nou, het is lief bedoeld zullen we maar denkenquote:
Dat ken ik..ook een hertentamen gehad tijdens mijn stage, ben ik maar op mijn stage gaan leren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, het is lief bedoeld zullen we maar denken![]()
Maar met 6 dagen in de week werken heb ik 's avonds echt geen zin om nog te gaan leren
Mja, dat zou kunnen. Maar dat vind ik dan weer niet kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:33 schreef PieterBas het volgende:
Dat ken ik..ook een hertentamen gehad tijdens mijn stage, ben ik maar op mijn stage gaan leren.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, dat zou kunnen. Maar dat vind ik dan weer niet kunnen
Jahquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:39 schreef Milou__ het volgende:
Hey lach pili niet uit!:')
ik lach m niet echt uit....quote:
Ze hadden het niet eens in de gaten.. Ik zei gewoon dat het research wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, dat zou kunnen. Maar dat vind ik dan weer niet kunnen
Ja, maar dat fokken weten ze niet snap jequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:40 schreef Californium het volgende:
Vind het gewoon zo raar / grappig / stom / apart dat hij dus de hele dag zit te fokken op z'n stage maar het wel raar vind om op stage te gaan leren
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef PieterBas het volgende:
Ze hadden het niet eens in de gaten.. Ik zei gewoon dat het research was
Oké als jij het zegtquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben al zoveel uitgelachen, dit kan er ook wel bij hoor
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef Milou__ het volgende:
Oké als jij het zegt![]()
Ik ga slapen.. Tot morgen:W
Aha...ze denken dat jij de hele dag producctief bezig bentquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar dat fokken weten ze niet snap je![]()
[..]![]()
Tot ze opeens je internet log laten zienquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar dat fokken weten ze niet snap je![]()
[..]![]()
Tot morgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oké als jij het zegt![]()
Ik ga slapen.. Tot morgen:W
Werk voor 2 afdelingen. De een denkt dat ik voor ander werk en andersomquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
Aha...ze denken dat jij de hele dag producctief bezig bent
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef PieterBas het volgende:
Tot ze opeens je internet log laten zien
Op dit tijdstipquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
Over productief gesproken....Ik ga nog even een reflectieverslag schrijven
Kun je mij dat ook niet eens leren? Doe maar geen moeite eigenlijkquote:En fok!ken en voetbal kijken tegelijk
Op dit tijdstip jah...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Op dit tijdstip
Succes
[..]
Kun je mij dat ook niet eens leren? Doe maar geen moeite eigenlijk
Goedzo ben ik niet de enige die werkt!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
Over productief gesproken....Ik ga nog even een reflectieverslag schrijven
En fok!ken en voetbal kijken tegelijk
Dan met je het duidelijk overschrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef PieterBas het volgende:
Pff, morgen op sollicitatiegesprek.. maar de routebeschrijving is zo geschreven dat het amper te lezen is in de auto...
Kun je weer niet slapenquote:
Weer een ander bedrijf?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef PieterBas het volgende:
Pff, morgen op sollicitatiegesprek.. maar de routebeschrijving is zo geschreven dat het amper te lezen is in de auto...
Eens kijken via Google Maps, want de routeplanner van routenet.nl geeft een andere route aan, als die van de websitequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan met je het duidelijk overschrijven
Och je went eraanquote:
yepquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je weer niet slapen![]()
![]()
[..]
Weer een ander bedrijf?
Spreid je kansenquote:
Waarom ga je er dan ook op zitten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef Yesse het volgende:
Ik zit echt op het einde van mn school portfolio. Ik wil hem af hebben
Als is deze uitslag pouletechnische niet al te bestquote:
En dan nog van die irritante mensen op msn die je van je werk houden omdat ze zich vervelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef Yesse het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef Yesse het volgende:
Pouletechnisch kan me niets schelen! duitsland moet naar huisquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als is deze uitslag pouletechnische niet al te best
Zoek een leven newbquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan nog van die irritante mensen op msn die je van je werk houden omdat ze zich vervelen![]()
Zozo, was je in slaap gevallen op de wc?quote:
Geen grap over het archiefquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Bravebart het volgende:
Zozo, was je in slaap gevallen op de wc?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen grap over het archief
Was ff aan het gamen
Ja echt hequote:
Ieder geval geen typische Duitse wedstrijd..quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja echt heNiks geen saaie wedstrijd
Gamen betekend een leven hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen grap over het archief
Was ff aan het gamen
alweet 266 woorden reflectie getyptquote:
Met 14-jarige n00bs die niet geloven dat je al 8 jaar dat spel speelt. Heerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:34 schreef Bravebart het volgende:
Idd, want gamen is een sociale bezigheid, al denken veel mensen van niet
Bwhehequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Met 14-jarige n00bs die niet geloven dat je al 8 jaar dat spel speelt. Heerlijk
Vieze lelijke kwijlebalquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met C. Ronaldo gaan huilen
Maar voor penalties moet je dan nog 30 minuten wachten....quote:
Heb je wat tegen gevoelige mannenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
Vieze lelijke kwijlebaltis dat ze tegen Duitsland moesten, maar verder gun ik het Portugal ook niet
Gejat van die meneer van sociologiequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:34 schreef Bravebart het volgende:
Idd, want gamen is een sociale bezigheid, al denken veel mensen van niet
whehehequote:
Kloptquote:
Heb je wat tegen mannen die zich in het openbaar durven te uiten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
wheheheNee hoor! maar vind hem een beetje lelijk en huilen voor 200 miljoen mensen vind ik iets verder gaan dan gevoeligheid
Je weet niet hoe het is als je veters niet goed gestrikt zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Californium het volgende:
wheheheNee hoor! maar vind hem een beetje lelijk en huilen voor 200 miljoen mensen vind ik iets verder gaan dan gevoeligheid
Daar ben ik ook maar gestopt met sommige online games.. en op xbox live probeer ik de Amerikanen te vermijden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Met 14-jarige n00bs die niet geloven dat je al 8 jaar dat spel speelt. Heerlijk
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef PieterBas het volgende:
Amerikaan Noob.. : You're not for America... so that means that you are a fucking gay
Ik: Aaaaah.... Did you watched Brokeback Mountain with your boyfriend again..
Gaan we hier alvast op oefenen, gaan we ook nodig hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:45 schreef Yesse het volgende:
Dat bekt alleen niet zo lekker als "Schade Deutsland alles ist vorbei"
Ik ben ook gevoelig, maar ik ga echt niet huilen als ik een keer verlies... (misschien komt het wel omdat ik vaker verlies, dan winquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het is als je veters niet goed gestrikt zijn![]()
Ik heb vaak wel mijn woordje klaar en af en toe mute ik gewoon die gasten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gaan we hier alvast op oefenen, gaan we ook nodig hebben
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:52 schreef jna het volgende:
Ik ga m'n "Wo ist mein fahrrad?" t shirt opzoeken
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:52 schreef jna het volgende:
finale Duitsland - Nederland.
Ik zou het toch ook mooi vinden als Duitsers shirtjes zouden hebben met "mein Fahrrad war für freies"quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:52 schreef jna het volgende:
finale Duitsland - Nederland.
Zoveel humor hebben ze helaas nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zou het toch ook mooi vinden als Duitsers shirtjes zouden hebben met "mein Fahrrad war für freies"
Die wil ik op mn shirtquote:
Jaaa, ik moet hem nog ff soepenquote:
Ik ga nu ff spelen, kijken of het wat wordtquote:
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga nu ff spelen, kijken of het wat wordt
Ik vind het een goed ideequote:Op donderdag 19 juni 2008 23:24 schreef Bravebart het volgende:
God, echt ik en photoshoppenMaargoed, het idee was een beetje dit:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het een goed idee
Gat in de markt
Hij heeft wel gelijkquote:
Dat was ook mn intentie jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel op een oranje shirt dan hè
Zit straks heel het stadion er vol mee
Ga ik ook maarquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:39 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, ik zou al tijden geleden gaan slapen, dus nu maar eens doen
Mmh, morgen eens kijken of ik een site kan vinden waar je dat puick kan doen, inclusief afdrukvoorbeeldquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:41 schreef jna het volgende:
Als je die gaat drukken wil ik er ook wel 1
Misschien ook wat beter shoppen.. al dat zwart er omheen is zo onnodigquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, morgen eens kijken of ik een site kan vinden waar je dat puick kan doen, inclusief afdrukvoorbeeld
Als iemand er 1 weet, feel free
Did you watchedquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar ben ik ook maar gestopt met sommige online games.. en op xbox live probeer ik de Amerikanen te vermijden...
Amerikaan Noob.. : You're not for America... so that means that you are a fucking gay
Ik: Aaaaah.... Did you watched Brokeback Mountain with your boyfriend again..
Eerste maar eens leren spellen...dan krijg je je topicquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:01 schreef MvdZ het volgende:
Vandaag overigens laatste stagedag:
Nieuwe topic titel: "waar het zomaar je laatste stage dat kan zijn"![]()
![]()
Niet zo gemeen joh! Het is nog vroegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Eerste maar eens leren spellen...dan krijg je je topic![]()
![]()
dagdagquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:07 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Niet zo gemeen joh! Het is nog vroeg![]()
daGdaG![]()
goedemorgen Milouquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:09 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen![]()
En het is al weer bijna weekend
weekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:09 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen![]()
En het is al weer bijna weekend
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ga je wat bijzonders doen dit weekend dan
Nee ook niet echtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Neezondag lekker uitslapen
En zaterdagavond voetbal kijken
Jij wel?
lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee ook niet echt![]()
Zaterdag werken en zaterdagavond verjaardag/voetbal/stad.
Zondag ook uitslapen en een beetje niks doen
quote:
veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jezus, wat een tijd, 7:00 de wekker. En dat op een feestelijke dag als vandaag. Maar ik moet vanaf 9:30 de bruidegom gezelschap gaan houden. Dus zo nog even langs de pinautomaat, even sigaretten halen en dan die kant op.
Dank je, dat gaat ongetwijfeld lukken.quote:
jaah bijna weekend ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tri!!![]()
Het is een mooie dag vandaag, al ben ik niet vrij
whehehehequote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:01 schreef Yesse het volgende:
Als men straks naar Q-music luistert wordt je gerickrolled
Ehmm even denken vanavond wat leuks doen met Bart en morgen Loggerfestival en voetbal kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah bijna weekend ookdat maakt het wel mooier
nog plannen voor het weekend?
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:21 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
Mag ik even melden dat mn bedje heerlijk ligt
meld het anders ff niet ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:21 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
Mag ik even melden dat mn bedje heerlijk ligt
Ik bijna bijna klaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:30 schreef Jipje het volgende:BIJNA KLAAR
BIJNA KLAAR
BIJNA KLAAR
BIJNA KLAAR
BIJNA KLAAR
Goedemorgen!
* aai over de bolquote:
Ik ook! Laatste dag!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:30 schreef Jipje het volgende:BIJNA KLAAR
BIJNA KLAAR
BIJNA KLAAR
BIJNA KLAAR
BIJNA KLAAR
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |