Ben een beetje een outcast op Fok. Zat vanaf decemer 2006 op het Talpa/ 10 forum.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is mbt mij iets te veel gevraagd, maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.![]()
Maar dat is wel wat Noekje wil en heel begrijpelijk.
Een loffelijk streven!quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:37 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun iedereen het optimale levensgenot.
Voor Noekje....quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
Vandaag ga ik het midden Oosten redden. Dat is idd een stuk makkelijker dan een topic.
Ja, thanks love.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor Noekje....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg: wiedergutmachungsmeeting bij jou op de prairie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef Inukshuk het volgende:
Ik geloof dat het negatieve ge-eikel (wat net zo poep is om te lezen dan de kwijlposten van ene Kaat), meer bedoelt is om die users te shockeren dan Huub himself. Ben het wel met je eens Noekje dat het allemaal minder kan, maar zie dat echt niet gebeuren. Gezellig samen posten is nou eenmaal niet echt Fok-achtig![]()
Vind trouwens wel dat Huub maar eens minder tijd moet besteden aan zijn straatje schoon te vegen en de anti-clan niet zo schijnheilig moet doen bij elke scheet dat dit menneke laat. Bijna elk draadje lijkt wel een copy/paste verhaal van het vorige onderwerp.
Zonde, van al die creative breinen die hier rondhobbelen, eigenlijk zijn alleen Fluiter'sposten nog mooi om te lezen, meestal uniek, altijd neutraal
Oh, ik dacht dat je misschien last van overgewicht had en moest kotsen bij het aanzien van de lekkernijen die NMNS geplaatst had.quote:
Jij was ook op Portobello?quote:
Ha die Gurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg: wiedergutmachungsmeeting bij jou op de prairie.
Sambal bei?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:53 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ha die Gurt![]()
![]()
Uhm, komen jullie allemaal met de bus?
Ik denk dat yvonne, noekje en gert de enorme lappen -goed onderbouwde- feedback even moeten verwerken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:40 schreef static het volgende:
Ik wil niet lullig zijn - maar toch een beetje - maar dit is een FB topic.
Omdat jij het bent... 99 lager.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ut nummertje ééntje hoger s.v.p.? Thanks in advance. [DGK #124] Hoe heten bewoners van het DGK Subforum?
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar dat is dus eigenlijk niet de bedoeling.quote:
Je lijkt Huub wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef static het volgende:
Peter6000: kiss my furry ass.
Met hatelijke groet,
stats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |