abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:58:28 #201
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_59556897
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch niet
Als je een boekwerk er van wil maken moet je wel alle info hebben he. het is trouwens heel simpel, Als het waar is dan moeten ze de kakkerlak ophangen, Als het niet waar is dan moeten ze de kakkerlak ook ophangen
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_59556935
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
ja we willen allemaal meelezen...

vrijdag 20 juni 2008 @ 19:25:38 #203
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59557652
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef milagro het volgende:

[...]
daarom lijkt het juist alsof je je aan het indekken bent, een spijtoptant van vrijwillige sex, die indirect een acceptabeler scenario te berde brengt , gedwongen sex.
"acceptabeler scenario"? En dat maak jij daar allemaal uit op? Sorry hoor, maar dat vind ik nogal ver gaan. Je kan natuurlijk overal wel wat achter zoeken. Daar is gelukkig ook een plek voor.
pi_59557706
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:28:42 #205
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59557745
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef Timmai het volgende:

En snel editten he? Ik was net te laat met de report...

[ Bericht 1% gewijzigd door Emel op 20-06-2008 19:38:34 (doe maar niet) ]
pi_59557788
wat ik begrijp is dat je je niet echt verzet hebt.
en nee, dat betekent niet dat je het dus wilde.

maar... het is , ook voor een sterke man, verdomde moeilijk om een vrouw die zich hevig verzet, gilt, krabt, slaat, worstelt etc etc én de handen vast te houden én de broek uit te krijgen, én de benen uit elkaar te douwen en dan ook nog eens te penetreren.

heeft hij je bedreigd, had hij ms een wapen, mes, ben je geslagen in je gezicht, was je daarom angstig, dusdanig dat je "maar met de genade hebt meegewerkt"?

verder snap ik het orale gedeelte ook niet, dat is net zo lastig, iemand die zoals jij schreef ergens, tegen de muur gedrukt wordt, tegenstribbelt, krijst, slaat, krabt, op de knieen te dwingen... heeft hij je aan je haren vast gehad en zo op de knieen gekregen?

ik snap het niet, met de genade meewerken snap ik wel, als er sprake is van doodsangst (want grof geweld gebruikt, dreigen met) , willen dat het over is, bang zijn het niet te overleven, maar dat lees ik niet uit je posts... je mekkert wat over een vriendje dat je niet kwijt wil.... maar niet over je doodsangst, die er toch geweest moet zijn, dat die vent zo ver kon gaan, in het bijzijn van anderen, ja, een muurtje ertussen, meer niet... hij nam nogal een risico dan, iedereen in die ruimte kent hem.

Pappie culo zei het ook al, geloof ik, iemand die heftig tegenstribbelt is echt lastig te overmeesteren, daarvoor moet je toch echt op een bepaald moment een flinke dreun uitdelen en dreigen met meer, of een wapen hebben om mee te dreigen, mes of zo.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59557870
kaan iemand snel een samenvatting geven van heel het topic
pi_59557949
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.

Volgens mij
pi_59557953
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:39:59 #210
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_59558112
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:

verder snap ik het orale gedeelte ook niet, dat is net zo lastig, iemand die zoals jij schreef ergens, tegen de muur gedrukt wordt, tegenstribbelt, krijst, slaat, krabt, op de knieen te dwingen... heeft hij je aan je haren vast gehad en zo op de knieen gekregen?

Misschien is het een stomme gedachte, maar als die vent geen mes of pistool of ander wapen heeft, en me wil dwingen tot orale seks, geloof ik dat ik zn piemel eraf zou bijten...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:43:03 #211
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_59558195
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef Timmai het volgende:

[..]

meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.

Volgens mij

Zoiets heb ik er ook van begrepen
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_59558437
Ik kijk inmiddels scheel van het lezen (versie I en II) en ik heb toch ook echt twijfels aan dit verhaal. Ik heb zelf een vriendin gehad die dit is overkomen (zonder de drugs..) en die heeft nu na 14 jaar nog steeds problemen om het aan iemand te vertellen laat staan dat ze net nadat het gebeurd is het hele verhaal op FOK kwakt EN dat haar vriennd hier ook meeleest. Vriend is niet achterlijk en weet ook wel waarschijnlijk dat zijn vriendin met haar vriendin is wezen stappen,..1+1=3 zou ik zeggen. Mocht ik ernaast zitten,...sterkte.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:54:54 #213
3038 Emel
realist
pi_59558518
--> P&P

Topic wordt in de gaten gehouden. Sommige mensen kunnen blijkbaar niet normaal reageren.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_59558656
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kijk inmiddels scheel van het lezen (versie I en II) en ik heb toch ook echt twijfels aan dit verhaal. Ik heb zelf een vriendin gehad die dit is overkomen (zonder de drugs..) en die heeft nu na 14 jaar nog steeds problemen om het aan iemand te vertellen laat staan dat ze net nadat het gebeurd is het hele verhaal op FOK kwakt EN dat haar vriennd hier ook meeleest. Vriend is niet achterlijk en weet ook wel waarschijnlijk dat zijn vriendin met haar vriendin is wezen stappen,..1+1=3 zou ik zeggen. Mocht ik ernaast zitten,...sterkte.
Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59559146
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:00 schreef Karammel het volgende:

[..]

Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?
En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...
Nogmaals, mocht het zo zijn wens ik haar het beste maar ik heb het vaker meegemaakt dat meiden het over verkrachting hebben terwijl het eigenlijk spijt achteraf blijkt te zijn (niet persoonlijk maar voorbeelden uit kranten en tv).
pi_59559496
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...
Nogmaals, mocht het zo zijn wens ik haar het beste maar ik heb het vaker meegemaakt dat meiden het over verkrachting hebben terwijl het eigenlijk spijt achteraf blijkt te zijn (niet persoonlijk maar voorbeelden uit kranten en tv).
Ik weet sowieso van niemand dat ze op Fok! zitten. Toch zijn er vrij weinig aanknopingspunten die het overduidelijk maken wie TS zou zijn. Al denk ik wel dat als ik ruzie zou hebben met mijn vriendin, die verder in dit plaatje past, ik wel vermoedens zou krijgen inderdaad. De kans mag dan nog zo klein zijn, die associatie maak je dan wel.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:34:41 #217
82136 Xennia
gekroond
pi_59559520
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
wat ik begrijp is dat je je niet echt verzet hebt.
en nee, dat betekent niet dat je het dus wilde.
De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweest
pi_59559789
Mja, in zo'n situatie gaat je lichaam meestal een vecht- of vluchthouding aannemen. Je kan hierdoor ineens extra sterk worden, of juist verlammen van de angst. Ondertussen kun je helemaal in de war raken en een waas over je heen krijgen van wtf is happening?!, wtf is happening?! en hierdoor niet meer helder denken, zelfs complete stukken totaal niet meer meekrijgen...

Eén keiharde trap in zijn ballen was wellicht genoeg geweest, om tijdig aan de belager te kunnen ontsnappen, maar misschien is dat door de verwarring niet in TS opgekomen. Ongeacht hoe je reageert, lijkt het me wel dat je instinctief wil vluchten, als je merkt dat die ander veel sterker is dan jou en zo gewelddadig met je omgaat.

Als je het niet wil en voelt dat je te zwak bent om je te verzetten, wil je volgens mij ook nog maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk wegkomen, vèr weg van je belager? Het laatste waar je je in zo'n situatie nog druk om zal maken is of je rode ogen hebt of verward overkomt. Volgens mij ben je daar helemaal niet meer mee bezig op zo'n moment! (of althans, ik kan me dat niet voorstellen.. ) Dat je na zo'n actie je vertroosting zoekt in de drugs kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar dat je die aanneemt van N.B. de belager himself vind ik wel heel erg vreemd

Het is misschien allemaal wel echt zo gegaan zoals TS het beschrijft (en dat is ongetwijfeld heel moeilijk mee om te gaan, sterkte TS ), maar ik heb het gevoel dat er op dit moment nogal wat essentiele details ontbreken om het verhaal ook geloofwaardig en begrijpelijk te maken.. Ik heb het idee dat de verstandhouding tussen belager en TS al een bepaalde voorgeschiedenis heeft, waardoor dit zo uit de hand heeft kunnen lopen. En wellicht dat persoonlijke en relationele problemen van TS ook zo hun rol spelen; vooral om het wel/niet blijven van het vriendje lijkt TS zich nu immers door dit voorval nog het meeste druk te maken(?..) Teveel problemen geweest en nu dit ook nog erbij, bang dat vriend het niet meer trekt? Dan nog, TS heeft hier niet om gevraagd en dat moet haar vriend toch ook wel snappen. Of mis ik iets TS?...

[ Bericht 0% gewijzigd door Escaflowne op 20-06-2008 20:48:48 ]
pi_59560624
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweest
dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's, ik heb het over de avond zelf...

het is best een gedetailleerd verhaal, maar sort of met de verkeerde details... en ja, natuurlijk, dat zal de verwarring zijn, maar dat is nu precies wat ik niet lees, geen woede, geen angst, geen verwarring, een kalme conversatie de dag erna met voislagen onbekenden, op iedere vraag een antwoord, ik weet het niet, er klopt gewoon iets niet, en dan heb ik het niet eens over dat vriendje, die in het ongewisse moet blijven voorlopig, maar de vriendin die a priori al roept niet te willen getuigen, de ouders van die vriendin die hun dochter op het hart drukken zich erbuiten te houden, alles lijkt op indekking, indekking van wat? geen idee, slachtofferrol, niet hoeven handelen, omdat er ms niets te handelen valt.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:16:50 #220
82136 Xennia
gekroond
pi_59560789
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's
Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?

Verder vind ik het ook best een merkwaardig verhaal met vreemde details, maar ze krijgt het voordeel van de twijfel.
pi_59560846
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?
tuurlijk kun je anders
quote:
Verder vind ik het ook best een merkwaardig verhaal met vreemde details, maar ze krijgt het voordeel van de twijfel.
ik geef haar (of hem) het nadeel
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:40:11 #222
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59561506
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]

tuurlijk kun je anders
[..]

ik geef haar (of hem) het nadeel
't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.

Maar zonder gekheid, de TS heeft overal een antwoord op gegeven.

Jammer dat er mensen zijn die niet kunnen geloven dat een verkrachting in het echte leven wel eens anders zou kunnen zijn dan wat ze in films hebben gezien of hoe ze het in hun hoofd voorgesteld hebben. En daarbovenop, elke situatie is anders. Heb in dat geval dan wel het respect naar de TS toe om je gewoon afzijdig van het topic te houden. je hoeft niet te reageren.
pi_59561773
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:40 schreef Ludootje het volgende:

[..]

't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.

Maar zonder gekheid, de TS heeft overal een antwoord op gegeven.

Jammer dat er mensen zijn die niet kunnen geloven dat een verkrachting in het echte leven wel eens anders zou kunnen zijn dan wat ze in films hebben gezien of hoe ze het in hun hoofd voorgesteld hebben. En daarbovenop, elke situatie is anders. Heb in dat geval dan wel het respect naar de TS toe om je gewoon afzijdig van het topic te houden. je hoeft niet te reageren.
nee, en jij hoeft niet op mij te reageren.

als ik twijfels wil uiten, dan mag ik dat.
2 posts met wat vragen tegenover anderhalf topic vol medeleven, kom op zeg, stel je niet aan.

en respect, please
pi_59562161
Kennelijk vonden de mensen die er waren het ook niet verdacht dat die twee ertussenuit geknepen waren, of waren ze allemaal veel te ver heen o.i.v. te veel drank, drugs en te harde muziek?..

TS en haar belager komen vervolgens terug, TS met rode ogen en helemaal in de war, maar niemand informeert ernaar, behalve de 'vriendin' en TS durft er amper wat over los laten.

Was TS een te gemakkelijke prooi, om andere redenen (niet om het misdrijf goed te praten) en de barman iemand die uit ervaring weet hoe hij de schijn voor zich moet krijgen, een player?.. Presteert het zelfs nog om haar coke aan te bieden.. De barman zal zich ook vast niet in een opwelling hebben vergrepen en niet ondoordacht; hij voelde van tevoren aan dat hij er best mee weg zou kunnen komen (of zo lijkt het vooralsnog), ook al zaten zijn vrienden in hetzelfde huis. Hoe kan zoiets ontstaan?..

De kern van het verhaal kan best kloppen, maar tegelijk vind ik het erg moeilijk te begrijpen..
Heb het idee dat er meer dingen spelen en dat die barman zijn proces verdient, maar de zorg van TS lijkt vooralsnog meer bij het al dan niet behoud van het vriendje te liggen.. ?

TS heeft twijfels, verschillende lezers hebben twijfels. Het zou wel zo prettig zijn voor alle partijen - en in het bijzonder voor TS! - om e.e.a. ietwat begrijpelijker te maken..

[ Bericht 5% gewijzigd door Escaflowne op 20-06-2008 22:08:45 ]
  vrijdag 20 juni 2008 @ 22:32:21 #225
210501 right_turn
It's my turn
pi_59563024
We hebben het dus over midden in de nacht en na een avondje uit wordt er nog even een drankje gedaan bij iemand thuis. Midden in de nacht, en de muziek staat zodanig hard dat het geschreeuw van een vrouw die bruut verkracht wordt en vecht voor haar eerbaarheid niet gehoord wordt. Ongeloofwaardig verhaal, niemand zet midden in de nacht de stereo voluit. -1
Acht Cola, Acht Bier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')