Als je een boekwerk er van wil maken moet je wel alle info hebben he. het is trouwens heel simpel, Als het waar is dan moeten ze de kakkerlak ophangen, Als het niet waar is dan moeten ze de kakkerlak ook ophangenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch niet
ja we willen allemaal meelezen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
"acceptabeler scenario"? En dat maak jij daar allemaal uit op? Sorry hoor, maar dat vind ik nogal ver gaan. Je kan natuurlijk overal wel wat achter zoeken. Daar is gelukkig ook een plek voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef milagro het volgende:
[...] daarom lijkt het juist alsof je je aan het indekken bent, een spijtoptant van vrijwillige sex, die indirect een acceptabeler scenario te berde brengt , gedwongen sex.
En snel editten he? Ik was net te laat met de report...quote:
meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
kaan iemand snel een samenvatting geven van heel het topic
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
kaan iemand snel een samenvatting geven van heel het topic
Misschien is het een stomme gedachte, maar als die vent geen mes of pistool of ander wapen heeft, en me wil dwingen tot orale seks, geloof ik dat ik zn piemel eraf zou bijten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
verder snap ik het orale gedeelte ook niet, dat is net zo lastig, iemand die zoals jij schreef ergens, tegen de muur gedrukt wordt, tegenstribbelt, krijst, slaat, krabt, op de knieen te dwingen... heeft hij je aan je haren vast gehad en zo op de knieen gekregen?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef Timmai het volgende:
[..]
meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.
Volgens mij
Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kijk inmiddels scheel van het lezen (versie I en II) en ik heb toch ook echt twijfels aan dit verhaal. Ik heb zelf een vriendin gehad die dit is overkomen (zonder de drugs..) en die heeft nu na 14 jaar nog steeds problemen om het aan iemand te vertellen laat staan dat ze net nadat het gebeurd is het hele verhaal op FOK kwakt EN dat haar vriennd hier ook meeleest. Vriend is niet achterlijk en weet ook wel waarschijnlijk dat zijn vriendin met haar vriendin is wezen stappen,..1+1=3 zou ik zeggen. Mocht ik ernaast zitten,...sterkte.
En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:00 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?
Ik weet sowieso van niemand dat ze op Fok! zitten. Toch zijn er vrij weinig aanknopingspunten die het overduidelijk maken wie TS zou zijn. Al denk ik wel dat als ik ruzie zou hebben met mijn vriendin, die verder in dit plaatje past, ik wel vermoedens zou krijgen inderdaad. De kans mag dan nog zo klein zijn, die associatie maak je dan wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...
Nogmaals, mocht het zo zijn wens ik haar het beste maar ik heb het vaker meegemaakt dat meiden het over verkrachting hebben terwijl het eigenlijk spijt achteraf blijkt te zijn (niet persoonlijk maar voorbeelden uit kranten en tv).
De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
wat ik begrijp is dat je je niet echt verzet hebt.
en nee, dat betekent niet dat je het dus wilde.
dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's, ik heb het over de avond zelf...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweest
Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's
tuurlijk kun je andersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?
ik geef haar (of hem) het nadeelquote:Verder vind ik het ook best een merkwaardig verhaal met vreemde details, maar ze krijgt het voordeel van de twijfel.
't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
tuurlijk kun je anders
[..]
ik geef haar (of hem) het nadeel
nee, en jij hoeft niet op mij te reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.![]()
Maar zonder gekheid, de TS heeft overal een antwoord op gegeven.
Jammer dat er mensen zijn die niet kunnen geloven dat een verkrachting in het echte leven wel eens anders zou kunnen zijn dan wat ze in films hebben gezien of hoe ze het in hun hoofd voorgesteld hebben. En daarbovenop, elke situatie is anders. Heb in dat geval dan wel het respect naar de TS toe om je gewoon afzijdig van het topic te houden. je hoeft niet te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |