Ja, hij was ook een maatje te grootquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, dan nog maar 1 opmerking, ook voor de conspiracy theorists!
Skinny jeans gaan bij mij niet zo makkelijk uit. Voor de rest geloof ik alsnog het verhaal van de TS, maar inderdaad veel verwarring
Dan zullen het 'd.'- en 't.'-fouten zijn me dunkt. Daar heb ik nogal eens moeite mee. Lijkt me niet echt iets met het verhaal an sich te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Is niet echt door je toetsenbord hoor..
Maar nogmaals succes, je hebt hier een enorm groot publiek dat met je mee wilt leven..
Goed lezen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik niets van terug in je post, ik hoop dat je verhaal bij de politie beter in elkaar zat.
Succes verder..
Eerste post oude topic heb ik het over.quote:
Nah, het heeft hier niets mee te maken, nee. Meer depressiedingetjes etc., eten ook een beetje. Ook best wel waardoor ik het extra moeilijk vind om het te vertellen. "Daar komt zij ook weer aan met haar problemen". En zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Zo, ik vraag nog even onbeleefd verder, hoe zit het met die andere psychische moeilijkheden en dingetjes, is dat iets wat hier van invloed op is, of andersom, of is het iets totaal anders (iets met eten ofzo)
Ik denk dat het een beetje unfair is om je na 430 posts nog vast te pinnen op iets wat IIDMLB vergeten/nagelaten heeft in de OP te zetten. Ze heeft het nog geen kwartiertje later een paar posts eronder vermeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste post oude topic heb ik het over.
Ja, maar ik ben van plan om dit niet teveel mee te laten tellen in mijn leven. Als in, er niet nog een probleem van te gaan maken. Dan word het gewoon teveel inderdaad. Ik hoop dat ik mijn gevoelens een beetje in de hand kan houden. Ik ga proberen het zo zakelijk mogelijk aan te pakken, hem aan te geven of iets in die trant en dan probeer ik weer 'gewoon' verder te gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Dat is dan best heel wat om in je eentje te dragen, dit er nog bovenop, en coke (ik ben over het algemeen nogal bang van drugsdus misschien is het wel niet zo heavy als ik denk)
Terwijl hij aan het snuiven was vond jij niet de kans om weg te glippen uit die badkamer?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:37 schreef IIDMLB het volgende:
Het was trouwens niet erg veel coke. Ik heb er amper iets van gemerkt, zelfs, kreeg alleen zware hoofdpijn, hij had zelf sowieso het gros al opgesnoven na het hele gebeuren.
Wat speelde er nog meer die avond?quote:De barman van de kroeg waar we toen als laatste waren geweest kwam ook. Om te kijken of alles wel goed ging, dacht ik.
Geen tijd om de vorige topic helemaal door te lezen, ik heb alleen de openingspost gelezen.quote:Ik was dus helemaal in paniek om het vriendje en hij zei dat ik me niet zo moest aanstellen. Hij had namelijk ook een vriendin, zei hij. En we hielden gewoon 'onze bek'. We zouden het er nooit over hebben, met niemand. Ik zag 'em vervolgens snuiven en hij zei dat ik het ook moest doen, dan ging het wel weer beter. Dat deed ik... hij gaf me dus coke na de 'verkrachting' en ik hoopte dat ik me een beetje beter zou voelen daarna.
Doe niet net alsof je achterlijk bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:14 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Geen tijd om de vorige topic helemaal door te lezen, ik heb alleen de openingspost gelezen.
Wat ik me af vraag... Waarom gaf dat vriendje jou coke en waarom zegt ie dat je je niet moest aanstellen en gewoon je bek moest houden?
Waarom deed hij überhaupt niks toen je door de barman werd meegenomen?? Was dat niet verdacht voor hem ofzo? Of had ie met die barman iets geregeld ofzo dat ie jou kon nemen als je dronken was?
Gelukkig spel jij ook niet vlekkeloosquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Is niet echt door je toetsenbord hoor..
Maar nogmaals succes, je hebt hier een enorm groot publiek dat met je mee wilt leven..
zomaar een hunch, maar ik denk in ieder geval niet dat het de eerste keer was voor de barman.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Was het de eerste keer dat je Coke gebruikte, of doe/deed je dat vaker?
Toch voor iemand die redelijk nuchter is nadat ze is verkracht vind ik het bovenste een opmerkelijke opmerking.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:45 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Klopt, de coke is sowieso niet relevant had ik het idee omdat het pas erna gebeurd is.
Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef DoimeN het volgende:
Was het je eerste keer coke? Of doe je dat wel vaker?
En je kreeg er hoofdpijn van?
Effectenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?
Maar als het lijntje is uitgewerkt kan je wel koppijn krijgen.
Doe niet zo wanhopig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Doe niet net alsof je achterlijk bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |